'85 Coupe Quattro B2 (UPDATE: 6.11.14 - str. 11)
Wczoraj Audiki pojechały na warsztat, jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to jeszcze w tym roku będzie przełożona, pospawana i pomalowana, ale nie zapeszam A potem składanie do kupy
Przy okazji znalazłem na dysku foty robione przez poprzedniego właściciela w 2008 roku, można obejrzeć ją po umyciu
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... e=album166
Z problemów:
- chętnie zamienię lewe płaskie szerokie szkło reflektora na skośne po lifcie (kupiłem nie to co trzeba )
- potrzebuje przepływomierza do KV, KU i innych 2.2 z wersji do BC, bo inaczej po podłączeniu digitala nie będzie działał mi komputer pokładowy :cry:
- prawdopodobnie będę potrzebował szyberdach bo mój za bardzo skorodowany
-półka pod kierownicę czarna niepołamana by też się przydała
To na razie tyle
Przy okazji znalazłem na dysku foty robione przez poprzedniego właściciela w 2008 roku, można obejrzeć ją po umyciu
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... e=album166
Z problemów:
- chętnie zamienię lewe płaskie szerokie szkło reflektora na skośne po lifcie (kupiłem nie to co trzeba )
- potrzebuje przepływomierza do KV, KU i innych 2.2 z wersji do BC, bo inaczej po podłączeniu digitala nie będzie działał mi komputer pokładowy :cry:
- prawdopodobnie będę potrzebował szyberdach bo mój za bardzo skorodowany
-półka pod kierownicę czarna niepołamana by też się przydała
To na razie tyle
Żeby trochę odświeżyć temat oraz z racji świątecznego urlopu i moich odwiedzin w warsztacie wrzucam kilka fotek.
Uprzedzam z góry, że zdjęcia są drastyczne, nie dla ludzi o słabych nerwach <ok>
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... e=album167
A więc:
Aktualnie czarna kosztem żółtej naprawia się blacharsko, jeszcze pewnie z 2 tygodnie, potem przekładka, a na koniec malowanie całości i składanie wnętrza do kupy i montaż gadżetów z amerykańca.
To co zrobiłem ja:
-pokleiłem obudowę digitala
-naprawiam potencjometr wskaźników
-skompletowałem jeden reflektor
-wymieniłem zamek w schowku
W tym tygodniu planuje jeszcze pomyć elementy tapicerki.
Lista potrzebnych gratów, może ktoś coś widział, wie:
- przepływomierz powietrza od KV/KU z komputerem pokładowym
- szkło reflektora lewe, strona kierowcy, skośne, chętnie wymienię się na płaskie
- wykładzina podłogi od 80/90/Coupe B2Q, czarna, może być nawet z angola
- tapicerka drzwi kierowcy (czarno-szara) - widać na fotach, najchętniej z wersji z elektryką szyb
Uprzedzam z góry, że zdjęcia są drastyczne, nie dla ludzi o słabych nerwach <ok>
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... e=album167
A więc:
Aktualnie czarna kosztem żółtej naprawia się blacharsko, jeszcze pewnie z 2 tygodnie, potem przekładka, a na koniec malowanie całości i składanie wnętrza do kupy i montaż gadżetów z amerykańca.
To co zrobiłem ja:
-pokleiłem obudowę digitala
-naprawiam potencjometr wskaźników
-skompletowałem jeden reflektor
-wymieniłem zamek w schowku
W tym tygodniu planuje jeszcze pomyć elementy tapicerki.
Lista potrzebnych gratów, może ktoś coś widział, wie:
- przepływomierz powietrza od KV/KU z komputerem pokładowym
- szkło reflektora lewe, strona kierowcy, skośne, chętnie wymienię się na płaskie
- wykładzina podłogi od 80/90/Coupe B2Q, czarna, może być nawet z angola
- tapicerka drzwi kierowcy (czarno-szara) - widać na fotach, najchętniej z wersji z elektryką szyb
Nie szary, dla mnie to bardziej czarny, quattro będzie takie jakie jest. Chociaż według mojej żony to właśnie jest szary grafit :lol: Dla mnie i tak to czarny metalikzserty pisze:Gut <ok>
Teraz szary w modzie :lol:
I dobrze, że nie złomował, z czego miałbym teraz digital i inne pierdółki do czarnej? :mrgreen:wujo1 pisze:a kto trzymał tyle czasu tą żółtą ?? jeżeli ona tyle lat temu powinna zostać zezłomowana ??
Szkoda, że z klimy nie wiele zostało, tylko to co wewnątrz, będę musiał dokupić kompresor, chłodnicę klimy, węże i pewnie jeszcze trochę badziewia, ale klima to raczej sezon 2012, na razie będę miał tylko niedziałający przycisk i dmuchawę z większą ilością prędkości obrotowych. <ok>
Miała trochę "dziurek", a że żółta była zdrowa akurat w tych miejscach, to żeby nie robić łatek to wstawili całość. Tak więc oba błotniki będą z żółtej i kawałki progów z tyłu.Maroonio pisze:Najważniejsze, że prace idą do przodu <ok>
Czarna była aż w takim stanie blacharskim? Niezłe płaty blachy do wstawienia poszły :shock:
Teraz jak na to patrzę, to mógłby urowe błotniki wstawić