'85 Coupe Quattro B2 (UPDATE: 6.11.14 - str. 11)
'85 Coupe Quattro B2 (UPDATE: 6.11.14 - str. 11)
Witam
Panie i Panowie. Po roku przerwy znowu powrót do Audi i tym razem realizacja marzenia, co prawda nie UrQ, ale podobny <ok>
Tytułem wstępu:
Model: Audi Coupe quattro B2 , Typ 85,
Silnik: 2.2 KV (136KM)
Rok produkcji: 04/1985
Kolor: Graphitte Metallic
Wyposażenie:
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby
- szyberdach uchylny i wyjmowany
- spryskiwacze reflektorów
- centralny zamek
- felgi aluminiowe 14"
- reflektory przeciwmgielne
- dodatkowe wskaźniki: woltomierz i temperatura oleju
- elektrycznie wysuwana antena
- podgrzewane przednie fotele
- regulacja wysokości obu przednich foteli
- LEDowy woltomierz i wskaźnik temperatury oleju
- cyfrowy zestaw wskaźników z komputerem pokładowym
- tempomat
- klimatyzacja manualna
Historia autka:
Autko sprowadzone z UK, przekładałem w nim kierownicę, zrobiłem blacharkę i polakierowałem (nie sam osobiście )
Dawca części do przekładki też ciekawy, Coupe GT 2.3 NG 1987, wersja USA, ostatni wypust na pełnym wypasie wyciągnięty ze stodoły, nie licząc kilku fajnych części to kupa złomu :lol:
Modyfikacje:
- centralny zamek sterowany pilotem
- obniżone zawieszenie
- felgi aluminiowe 7x16" Azev A z oponami 205/40
- napisy "quattro" na szybach bocznych
- radio Pioneer DEH-4000UB i 4xgłośniki Pioneer
- wskaźnik ciśnienia oleju z B3
- tłumik przelotowy końcowy z VW T4
Plany:
- montaż tempomatu z żółtej - zrobione
- montaż klimatyzacji z żółtej - zrobione, chłodzi
- montaż Digitala z żółtej - zrobione, ale jeszcze bez BC
- montaż 3-go stopu z wersji USA
- kierownica Audi Sport? - zrobione
- montaż wskaźnika ciśnienia oleju VDO z B3 - zrobione
- naprawa podgrzewanych foteli - zrobione
- rekonstrukcja foteli przednich - zrobione
- polerka felg - prawie zrobione
Tutaj galeria i "miesięcznik" prac:
Aby oglądać zdjęcia w lepszej jakości trzeba kliknąć na ikonkę dyskietki pod miniaturką
06.2008 - Foty robione przez poprzedniego właściciela:
10.2010 - Pierwsze dni na polskiej ziemi
11.2010 - Dawca organów i jego rozbiórka
12.2010 - 03.2011 - Audik na warsztacie i w trakcie składania
05.2011 - Oficjalna prezentacja
05.2011 - "Nowe" kółka
09.2011
05.2012 - Rodzinne foto
08.2012 - Nowe fanty in-progress
10.2012
05.2013
03.2014 - Zlot Audi quattro podczas Poznań Motor Show
04.2014
Panie i Panowie. Po roku przerwy znowu powrót do Audi i tym razem realizacja marzenia, co prawda nie UrQ, ale podobny <ok>
Tytułem wstępu:
Model: Audi Coupe quattro B2 , Typ 85,
Silnik: 2.2 KV (136KM)
Rok produkcji: 04/1985
Kolor: Graphitte Metallic
Wyposażenie:
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby
- szyberdach uchylny i wyjmowany
- spryskiwacze reflektorów
- centralny zamek
- felgi aluminiowe 14"
- reflektory przeciwmgielne
- dodatkowe wskaźniki: woltomierz i temperatura oleju
- elektrycznie wysuwana antena
- podgrzewane przednie fotele
- regulacja wysokości obu przednich foteli
- LEDowy woltomierz i wskaźnik temperatury oleju
- cyfrowy zestaw wskaźników z komputerem pokładowym
- tempomat
- klimatyzacja manualna
Historia autka:
Autko sprowadzone z UK, przekładałem w nim kierownicę, zrobiłem blacharkę i polakierowałem (nie sam osobiście )
Dawca części do przekładki też ciekawy, Coupe GT 2.3 NG 1987, wersja USA, ostatni wypust na pełnym wypasie wyciągnięty ze stodoły, nie licząc kilku fajnych części to kupa złomu :lol:
Modyfikacje:
- centralny zamek sterowany pilotem
- obniżone zawieszenie
- felgi aluminiowe 7x16" Azev A z oponami 205/40
- napisy "quattro" na szybach bocznych
- radio Pioneer DEH-4000UB i 4xgłośniki Pioneer
- wskaźnik ciśnienia oleju z B3
- tłumik przelotowy końcowy z VW T4
Plany:
- montaż tempomatu z żółtej - zrobione
- montaż klimatyzacji z żółtej - zrobione, chłodzi
- montaż Digitala z żółtej - zrobione, ale jeszcze bez BC
- montaż 3-go stopu z wersji USA
- kierownica Audi Sport? - zrobione
- montaż wskaźnika ciśnienia oleju VDO z B3 - zrobione
- naprawa podgrzewanych foteli - zrobione
- rekonstrukcja foteli przednich - zrobione
- polerka felg - prawie zrobione
Tutaj galeria i "miesięcznik" prac:
Aby oglądać zdjęcia w lepszej jakości trzeba kliknąć na ikonkę dyskietki pod miniaturką
06.2008 - Foty robione przez poprzedniego właściciela:
10.2010 - Pierwsze dni na polskiej ziemi
11.2010 - Dawca organów i jego rozbiórka
12.2010 - 03.2011 - Audik na warsztacie i w trakcie składania
05.2011 - Oficjalna prezentacja
05.2011 - "Nowe" kółka
09.2011
05.2012 - Rodzinne foto
08.2012 - Nowe fanty in-progress
10.2012
05.2013
03.2014 - Zlot Audi quattro podczas Poznań Motor Show
04.2014
Ostatnio zmieniony 06 lis 2014, 22:20 przez jmm, łącznie zmieniany 25 razy.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Nie no, jest fajna, wiadomo że quattro :-> Ale szczerze mówiąc ten US zrobił na mnie większe wrażenie, a raczej jego wypas, a jeszcze gdyby był to przed lifting, to bym padł :lol:
Brakuje mi do kompletu rączki od el. luster, nie odsprzedaż może :?:
Przekładka prosta, tak więc raczej szybko ktoś Ci to ogarnie
Brakuje mi do kompletu rączki od el. luster, nie odsprzedaż może :?:
Przekładka prosta, tak więc raczej szybko ktoś Ci to ogarnie
Oczywiście, żadnych wydmuszek i swapów, w końcu z 6000 już niewiele CQ zostało na świeciechmiel25 pisze:Liczę że zostanie w oryginale??
Nie ma mowyluk_OP_Q89 pisze:Zobaczymy jak długo powstrzymasz się od dołożenia body-kitu/poszerzeń z ur-a
Hipcio pisze:Nie no, jest fajna, wiadomo że quattro :-> Ale szczerze mówiąc ten US zrobił na mnie większe wrażenie, a raczej jego wypas, a jeszcze gdyby był to przed lifting, to bym padł :lol:
Brakuje mi do kompletu rączki od el. luster, nie odsprzedaż może :?:
No mam nadzieję, że pocieszy Cię to, że wypas z US pójdzie do quattro.
Co do lusterek to nie
Chyba, że rączkę z UK wersji :mrgreen: Ale to idzie wyciąć jak masz przełącznik, w poprzedniej B2 tak zrobiłem.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 21:57 przez jmm, łącznie zmieniany 1 raz.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt: