Audi Cabrio 2.8 V6 AAH by KORU
Fajna bryka i świetna baza. Wbrew pozorom jazda z hardtopem męczy miękki dach bardziej. Większość usterek materiału rodzi się w schowku dachu, gdzie dach złożony przeciera się szybciej.KORU pisze:Dzięki przyjacielu hardtop przydałby się z racji że zbliża się zima. Szkoda mi poprostu dachu który całkiem fajnie wygląda.UFOtm pisze: Gratki Tomku... wreszcie cos co powinienes miec już dawno... bardzo fajny wypasik teraz szukaj tylko hardtopa na zime <ok>
Takie rozwiązanie jest spoko Na zimę dla caba nie ma lepszej opcji. Też się nad tym zastanawiałem kiedyś, bo byłem napalony na ht.Kolczat pisze:dyras, ale kupujac hardopta, mozna wymontowac caly dach z auta i rozlozyc go w garazu na luzno poza autem a cala zime smigac z ht
Jednak raz już dach regulowałem po poprzednim właścicielu i nie chciałbym tego robić co sezon. Dodatkowo jak ma się hydraulikę to albo demontaż siłowników z dachu, wyplątywanie ich ze stelażu dachu i pochowanie pod tapicerką, albo odkręcenie wężyków, co wiąże się ze zlaniem płynu inaczej będziemy mieli brudny problem. I tak dwa razy w roku Być może strach ma wielkie oczy, ja odpuściłem:)
[ Dodano: 2014-11-09, 16:04 ]
PS: nie jestem do końca pewny, ale ht chyba jest dokręcany do stelażu st, więc przy jego usunięciu pozostaje dorobić jakieś mocowania.
tak masz racje uchwyty ht montuje się na stelażu dachu więc to nie jest takie proste , dodatkowo jak piszesz przy hydraulice masa zabawy , co nie zmienia faktu że sam ht nadaje autu niebywałego wyglądudyras pisze:Takie rozwiązanie jest spoko Na zimę dla caba nie ma lepszej opcji. Też się nad tym zastanawiałem kiedyś, bo byłem napalony na ht.Kolczat pisze:dyras, ale kupujac hardopta, mozna wymontowac caly dach z auta i rozlozyc go w garazu na luzno poza autem a cala zime smigac z ht
Jednak raz już dach regulowałem po poprzednim właścicielu i nie chciałbym tego robić co sezon. Dodatkowo jak ma się hydraulikę to albo demontaż siłowników z dachu, wyplątywanie ich ze stelażu dachu i pochowanie pod tapicerką, albo odkręcenie wężyków, co wiąże się ze zlaniem płynu inaczej będziemy mieli brudny problem. I tak dwa razy w roku Być może strach ma wielkie oczy, ja odpuściłem:)
[ Dodano: 2014-11-09, 16:04 ]
PS: nie jestem do końca pewny, ale ht chyba jest dokręcany do stelażu st, więc przy jego usunięciu pozostaje dorobić jakieś mocowania.
Dzięki w takim razie juz mi przeszła ochota na hardtop. Wymontowywać całe ustrojstwo nie zamierzam. Póki co skupię się na wnętrzu, wymiana foteli na sportowe RECARO i obszycie ich w budyniowym kolorze. :mrgreen: Apropo usterek to zdiagnozowaliśmy że licznik jest winien. Podłączyliśmy u Teeree'go licznik od 2.0 ABK i wskaźniki paliwa i temperatury się podniosły. Czujniki sprawne Jednak jest problem z dmuchawą powietrza, która raz działa a raz nie. Chyba się wybiorę do elektryka samochodowego. :roll:dyras pisze:Fajna bryka i świetna baza. Wbrew pozorom jazda z hardtopem męczy miękki dach bardziej. Większość usterek materiału rodzi się w schowku dachu, gdzie dach złożony przeciera się szybciej.
popraw masę i będzie dobrze ewentualnie sprawdź połączenie na tranzystorze ścieżki z czasem się utleniają o to cała zawierucha... a co dopiero teraz jak unia zabroniła stopów topików z dodatkiem ołowiu ??? Każda nowa fura za 5 lat będzie miała problemy z elektroniką :-| a może o to chodzi :mrgreen:KORU pisze: Podłączyliśmy u Teeree'go licznik od 2.0 ABK i wskaźniki paliwa i temperatury się podniosły. Czujniki sprawne Jednak jest problem z dmuchawą powietrza, która raz działa a raz nie. Chyba się wybiorę do elektryka samochodowego. :roll:
Ja bym nie demonizował tematu z dachem miękkim demontować miękki aby zamontować hard top... to bzdura. kupy się to nie trzyma. Co innego gdybyś jeździł w Kaliforni i w dużej temperaturze kilka lat ze złożonym ale w naszym przypadku to zaledwie 4 miesiące. Nie demonizujmy Zakładaj Hard Topa nie marudź. Jedyny problem to wyrwanie go w dobrej cenie powodzenia bo masz furę wypasioną <ok>
- Monster_C4
- Forum Audi 80
- Posty: 128
- Rejestracja: 11 maja 2014, 19:26
- Lokalizacja: Wrocław
Ponieważ widziałem się dzisiaj z Tomkiem, rozszerzę nieco swoje wcześniejsze gratulacje.
Auto jest naprawdę wyborną bazą! Technicznie, jezdnie oraz blacharsko. Wiadomo - w każdym będzie jakaś minimalna ryska, ale całokształt miażdży. Listew środkowych i dolnych w takim pięknym stanie naprawdę nie widziałem jeszcze (a kilka kabrioletów oglądałem przed zakupem mojego). Prowadzenie na tym zawieszeniu to po prostu poezja - bardzo szybko i łatwo przekonałem się do planów obniżania mojego :mrgreen:
Auto jest naprawdę wyborną bazą! Technicznie, jezdnie oraz blacharsko. Wiadomo - w każdym będzie jakaś minimalna ryska, ale całokształt miażdży. Listew środkowych i dolnych w takim pięknym stanie naprawdę nie widziałem jeszcze (a kilka kabrioletów oglądałem przed zakupem mojego). Prowadzenie na tym zawieszeniu to po prostu poezja - bardzo szybko i łatwo przekonałem się do planów obniżania mojego :mrgreen:
Dzięki jedzie i to rewelacyjnie, a jeszcze świec i kabli zapłonowych nie wymieniałem.Tighe pisze:... po przesiadce z abt pewnie jedzie :mrgreen:
DEDHI dzięki za info. 8-)
Update
Zakupiłem świece zapłonowe BERU jutro wymiana oleju, a także wizyta u tłumikarza.
Wymieniłem brudny filtr przeciwpyłkowy na nowy z węglem aktywnym. Filtr powietrza wygląda na nowy więc zostaje.
Wczorajsza wymiana podswietlenia i dzięki czemu znalazłem 1 markę niemiecką z 1983 r. 10 pfenigów oraz 2 żetony do wozków na zakupy i bilet parkingowy z Santa Agata. :d Żaróweczki podświetlenia zegarów zamontowałem o mocy 2W. Świecą mocno jasno bo te stare były 1,2 W i miały takie kapturki , które ograniczały poziom oświetlenia. Schowek na kasety z tunelem środkowym po 18 latach opuścił pokład Cabrio. Zastąpił go o rok młodszy tunel środkowy bez tego schowka. Termometr został wymontowany celem wymiany żaróweczki. W piątek wymiana płynu hamulcowego.
Update Termometr już podświetlony 1,50 zł żaróweczka + 1 piwo za lutowanie. Licznik zdemontowałem i w domu rozkręciłem na części pierwsze. Okazało sie że ściezki zdrowe. Poczysciłem połaczenia przy srubach i dałem inny regulator napięcia. Wskaźniki podniosły się licznik sprawny. Ciesze się jak małe dziecko.
[ Dodano: 2015-02-14, 23:04 ]
Witam zainteresowanych, dzisiaj postanowiłem przewietrzyć cabrio i pojechałem na wieś na myjnie ręczną. Wszystko dlatego że te w mieście były oblegane przez tłumy aut. Zrobiłem kilka amatorskich fotek na których dobrze widać cały samochód. Otóż tempratura była 10,5 stopnia wiec otworzyłem sobie dach do zdjęć. Do poprawy jest tylny tłumik bo jest za długi i trzeba skrócic rury końcowe. Dalej potargała mi sie tapicerka skórzana fotela kierowcy, wszystko przez moje pośladki w spodniach. Śmiało mogę powiedzieć że poprzedni własciciel ani trochę nie dbał o tapicerkę. Lakier wymaga usuniecia mikrorys, które widoczne są w pełnym słońcu. Do polerki również są ranty alufelg. Niecierpliwie oczekuję wiosny i temperatury +20 stopni. Pozwoliłem sobie odpalic tez klimatyzację żeby przesmarował się kompresor klimatyzacji. Rocznikowo to stare auto właściwie to już youngtimer, jednak dla mnie nadwozie jest wiecznie młode i ponadczasowe. 8-)
Dzisiaj przeprowadziłem konserwacje dachu produktem firmy SONAX i powiem że dach wygląda o wiele lepiej po. Produkt jest bardzo wydajny. Polecam.
- Monster_C4
- Forum Audi 80
- Posty: 128
- Rejestracja: 11 maja 2014, 19:26
- Lokalizacja: Wrocław
Monster wiosna już jest w powietrzu. Dzisiaj wracałem z pracy i wyprzedził mnie Peugeot 307 z otwartym dachem. Widziałem tez Porsche Boxster bez dachu jechało. Ja jeszcze nie otwieram. Dzisiaj klimę sobie uruchomiłem na krótko podczas jazdy. Chciałem sprawdzić czy działa prawidłowo. Po skończonej konserwacji przesmarowałem jeszcze silikonem uszczelki dachu, szczególnie tą z przodu co opiera się na ramie przedniej szyby. Trzeba ręką podnieść przód dachu. Zdjęć nie robiłem bo z tych prac to nic nadzwyczajnego. Monster co tam u twojego bezdasznika słychać ?