Audi Cabrio 2.8 V6 AAH by KORU
u mnie jest jak u Kazika jak przekręce kluczyk to zapala się na chwile i gaśnie max po 2 sek. - system sprawdza czy wszytskie obwody są zamknięte, jeśli tak masz to OK
Ps. cabrio made in USA nie podoba mi się wcale z zewnątrz , fajne tylko poszczególne elementy czyli lampy tył i kierunki tył , lotka wstrętna , zderzaki to szkoda gadać a lampy przednie to tragedia ale wiem ze tak to wychodziło.
Silnik mam identyczny jak w tym cabie czyli z czarnymi deklami - AFC
Ps. cabrio made in USA nie podoba mi się wcale z zewnątrz , fajne tylko poszczególne elementy czyli lampy tył i kierunki tył , lotka wstrętna , zderzaki to szkoda gadać a lampy przednie to tragedia ale wiem ze tak to wychodziło.
Silnik mam identyczny jak w tym cabie czyli z czarnymi deklami - AFC
Sterownik dachu łapie błąd, skasujesz go vagiem.
Też miałem ten temat jak grzebałem przy dachu, zostawiałem w pozycji pół rozłożonej miedzy czasie włączałem/wyłączałem zapłon i tego typu miksy. Później po przekręceniu stacyjki kontrolka mrugała 10x i gasła. Po skasowaniu błędu vagiem, po przekręceniu zapłonu» zapala się na 2 sek i gaśnie.
Też miałem ten temat jak grzebałem przy dachu, zostawiałem w pozycji pół rozłożonej miedzy czasie włączałem/wyłączałem zapłon i tego typu miksy. Później po przekręceniu stacyjki kontrolka mrugała 10x i gasła. Po skasowaniu błędu vagiem, po przekręceniu zapłonu» zapala się na 2 sek i gaśnie.
- Monster_C4
- Forum Audi 80
- Posty: 128
- Rejestracja: 11 maja 2014, 19:26
- Lokalizacja: Wrocław
Honda S2000 nie taka zła, ale to inna epoka. No ja tez miałem problem z akumulatorem bo na spocie zrobiłem pokaz otwierania i zamykania dachu. Tak się złożyło że aku rozładował sie do zera i musieli mnie pchać. :lol: Doładowałem potem prostownikiem pożyczonym od Harrego. Trzeba raz w roku doładować akumulator tymbardziej, że Cabrio stało przez zimę.Boberro pisze:Chciałem ci nagrać film ale rozładował mi sie akumulator i zostałem dzisiaj skazany na S2000
<ok> Ładna ta twoja Honda. W sobotę jechałem z otwartym dachem a dzisiaj było zimno żeby go otwierać. Cabrioletów we Wrocku przybywa albo teraz bardziej je zauważam. Na moim osiedlu jest Porsche Boxster i już dwa Audi A4 cabrio. Jeden z czarnym a drugi z czerwonym dachem. Ostatnio jak byłem w ASO to przed salonem stało też A4 cabrio na rejestracjach DTR z przyciemnionymi szybami. Obstawiam że to fotochromy a szyby wyglądały jak przydymione. Taki był efekt ledwo dojrzałem piękną czarnulkę na fotelu pasażera. 8-) Dzisiaj auto stało pod pracą i mimo ładnej pogody zakurzyło się. To są właśnie uroki czarnego lakieru. Jutro jakiś dobry preparat do konserwacji opon i plastików trzeba zakupić. Grzegorz dzięki za fotki.
[ Dodano: 2015-06-02, 22:59 ]
Update zawieszenie gwintowane H&R z przodu poszło do regeneracji. Zdjęcia są wykonane jeszcze przed operacją. Wymiana nakrętek bo te były tak skorodowane że jednej nie dało odkręcić sie kluczem do rur typu żaba. :roll: Nowe śruby i poduszki amortyzatorów firmy Lemforder. Sprężyny pojechały do piaskowania i malowania proszkowego. Troche się to juz przeciąga bo czekam tylko na sprężyny. Potem trzeba będzie ustawić przód tak żeby dało się normalnie jeździc po progach zwalniających. :lol:
Tak wyglada gwint za poprzedniego własciciela.
[ Dodano: 2015-06-02, 22:59 ]
Update zawieszenie gwintowane H&R z przodu poszło do regeneracji. Zdjęcia są wykonane jeszcze przed operacją. Wymiana nakrętek bo te były tak skorodowane że jednej nie dało odkręcić sie kluczem do rur typu żaba. :roll: Nowe śruby i poduszki amortyzatorów firmy Lemforder. Sprężyny pojechały do piaskowania i malowania proszkowego. Troche się to juz przeciąga bo czekam tylko na sprężyny. Potem trzeba będzie ustawić przód tak żeby dało się normalnie jeździc po progach zwalniających. :lol:
Tak wyglada gwint za poprzedniego własciciela.