Audi Cabriolet 2.6 V6
Mam problem z szybami po prawej stronie. W momencie kiedy mam złożony dach i chcę postawić szyby to szyby z prawej stronie podnoszą się, jednak powstaje między nimi szczelina ok. 1 cm. Problem znika kiedy podnoszę szyby na rozłożony dach - zakładam, że wchodzą w uszczelki, przez co łapią odpowiedni pion. Wie ktoś w czym problem?
Druga sprawa to lekko latająca szyba od strony kierowcy. Kiedy mam postawione szyby, w momencie jechania po nierównościach słyszę jak nieco lata, co mnie irytuje.. Jak rozwiązuję się taki problem.. ?
Druga sprawa to lekko latająca szyba od strony kierowcy. Kiedy mam postawione szyby, w momencie jechania po nierównościach słyszę jak nieco lata, co mnie irytuje.. Jak rozwiązuję się taki problem.. ?
Hmm dziwne z tymi szybami bez dachu mi się zamykają bezproblemowo bo raczej prowadzone są ona po jakiejś szynie nie rozbierałem tych małych to nie wiem ale drzwi kiedys rozbierałem i tam szyba prowadzona jest w szynie o ile dobrze pamiętam a co do drgających szyb podczas jazdy bez dachu to normalka u mnie od strony kierowcy tak mam ale ja zawsze opuszczam je do połowy gdy wiem że bede jechał po nierównościach bo może się tak zdarzyć że w pewnym momęcie Ci pęknie szyba gdyż cabrio buda pracuje bez dachu ! tak więc dmuchać chuchać na zimne
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
e no peknac nie peknie, nie przesadzajmy... ja opuszczam szyby zawsze jak wjezdzam w teren zabudowany, dla wiekszego lansu wtedy auto ladniej sie prezentuje ;p pozatym nie zwrocilem uwagi to kolyszacych sie szyb... co do odstajacej szyby to musi byc wina tylniej bo przednia i tak jest prowadzona przeciez w ramie przendiej szyby...
Tak jak kolczat napisał, też uważam, że to wina tylnej szyby. W 99,9% przypadkach kiedy jest założony dach to szyby schodzą się prosto - nie zauważyłem aby schodziły się krzywo. Cóż, robię listę "usterek" i trzeba będzie działać. Póki co, zaobserwowałem następujące pierdoły:
- guzik od klapy dachu - montaż. Nie wiem jak wygląda dokładnie cały mechanizm bo przycisk został wymontowany przez poprzedniego właściciela i nie założony. Poza guzikiem jakie mechanizmy/rzeczy są potrzebne do jego prawidłowego działania?
- przycisk od szyby, od strony pasażera, opuszcza szybę ale jej nie podnosi,
- dwa przyciski od tylnych szyb nie działają (od prawej tylnej szyby czasami)
- krzywe schodzenie się szyb po prawej stronie,
- brak grzania foteli, (wie ktoś gdzie znajdę schemat pod takie fotele jak ja mam? Może to wina mat..)
- pokrętło nawiewu, (prędkość nawiewu III wieje z taką samą prędkością jak II, tj. po przekręceniu z II na III nie czuć różnicy),
- spryskiwacze w zderzaku, (działają jednocześnie z spryskiwaczami szyby, jest jakiś sposób aby działo się to osobno?)
- źle założony tylny zderzak.
Prosiłbym o ew. wskazówki aby uporać się z tymi rzeczami
- guzik od klapy dachu - montaż. Nie wiem jak wygląda dokładnie cały mechanizm bo przycisk został wymontowany przez poprzedniego właściciela i nie założony. Poza guzikiem jakie mechanizmy/rzeczy są potrzebne do jego prawidłowego działania?
- przycisk od szyby, od strony pasażera, opuszcza szybę ale jej nie podnosi,
- dwa przyciski od tylnych szyb nie działają (od prawej tylnej szyby czasami)
- krzywe schodzenie się szyb po prawej stronie,
- brak grzania foteli, (wie ktoś gdzie znajdę schemat pod takie fotele jak ja mam? Może to wina mat..)
- pokrętło nawiewu, (prędkość nawiewu III wieje z taką samą prędkością jak II, tj. po przekręceniu z II na III nie czuć różnicy),
- spryskiwacze w zderzaku, (działają jednocześnie z spryskiwaczami szyby, jest jakiś sposób aby działo się to osobno?)
- źle założony tylny zderzak.
Prosiłbym o ew. wskazówki aby uporać się z tymi rzeczami
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
mnostwo krancowek, ale nie licz na tym forum na konkretna odpowiedz bo nikt tego nie robil, mozesz byc pionierem ale szczerze zycze powodzenia bo jak wymiana przycisku nie pomoze, to ja bym sie juz poddal...quick pisze:Poza guzikiem jakie mechanizmy/rzeczy są potrzebne do jego prawidłowego działania?
czyszczenie stykow, albo wymiana przyciskow, ogolnie straszna przypadlosc, mnie by sie nie chcialo tego robic, ale fakt faktem tak by mnie to denerwowalo ze usiadlbym przy tym i zrobil... albo wymienilquick pisze:przycisk od szyby
tak jezeli kupisz sobie nowy zbiorniczek druga pompke pociagniesz do niej nowe napiecie pod nowy przycisk... patrz moj temat dawno dawno temu... operacji jeszcze nie skonczylem ale wczoraj kupilem potrzebne pierdoly i jutro (dzis) biore sie za to, w sumie godizna roboty a schodzilo mi to z tym 3-4miechyquick pisze:spryskiwacze w zderzaku
tez mialem i musialem miec na nowo wyciagane mocowania zderzaka, ale mysle ze takiej tragedii jak u mnie nie maszquick pisze:źle założony tylny zderzak.
quick pisze:Tak jak kolczat napisał, też uważam, że to wina tylnej szyby. W 99,9% przypadkach kiedy jest założony dach to szyby schodzą się prosto - nie zauważyłem aby schodziły się krzywo. Cóż, robię listę "usterek" i trzeba będzie działać. Póki co, zaobserwowałem następujące pierdoły:
- guzik od klapy dachu - montaż. Nie wiem jak wygląda dokładnie cały mechanizm bo przycisk został wymontowany przez poprzedniego właściciela i nie założony. Poza guzikiem jakie mechanizmy/rzeczy są potrzebne do jego prawidłowego działania?
- przycisk od szyby, od strony pasażera, opuszcza szybę ale jej nie podnosi,
- dwa przyciski od tylnych szyb nie działają (od prawej tylnej szyby czasami)
- krzywe schodzenie się szyb po prawej stronie,
- brak grzania foteli, (wie ktoś gdzie znajdę schemat pod takie fotele jak ja mam? Może to wina mat..)
- pokrętło nawiewu, (prędkość nawiewu III wieje z taką samą prędkością jak II, tj. po przekręceniu z II na III nie czuć różnicy),
- spryskiwacze w zderzaku, (działają jednocześnie z spryskiwaczami szyby, jest jakiś sposób aby działo się to osobno?)
- źle założony tylny zderzak.
Prosiłbym o ew. wskazówki aby uporać się z tymi rzeczami
jeśli chodzi o przycisk od klapy dachu to jest kwestia elektromagnesu , znajdź magika od elektryki samochodowej ja swojego czasu znalazłem takiego w lbn i chciał to zrobić jest szansa
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
wiec tak... od pompki ciagne napiecie do aku, oczywiscie z bezpiecznikiem i mam stale napiecie podpiete, mase z pompki ciagne do srodka do przycisku, ktory ma dwa wejscia i w jedno daje mase ciagnieta z pompki, a w drugie mase wlasciwa samochodu, akurat w tym przypadku z radia badz od przelacznika skrzyni basowej ktory mam na desce rozdzielczej ;]
quick co do tylnych szybek jest tam regulacja na klucz 13 nasadke i imbusa 5 albo wyrobily sie plastikowe mocowania jest to do ogarniecia przycisk do otwierania tylnej klapy od dachu jest dwu pinowy zielona wtyczka pod wykladzina schowka na dach albo elektromagnesy sie skonczyly lub instalacja ma gdzies przerwany przewodzik i juz nie bedzie banglac a szyby schodza ci do polowy?? jak otwierasz dach a do spryskow kup przekaznik z audi A4 do spryskow i xenonow i masz problem z glowy bo masz wycieraczki i spryski w jednej manetce :mrgreen: a o wycieraczkach zapomnji bo skaleczysz audi! nie rob wiochy