Audi coupe gt [odc. 2]Rezanie gwinta
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Twoje auto, Twoj wybor - cobys nie wstawil i kiedy by to mialo nie byc niechaj sie turla zdrowo <ok>, nie zmienia to jednakowoz faktu ze osobiscie nie wyobrazam sobie takiego coupe z grzechotnikiem pod maska.
parafrazujac pewna znana reklame: paliwo na 100km - 50PLN lub wiecej... ten dzwiek:
bezcenne :mrgreen:
OT. zwroccie uwage gdzie w tym filmiku byl kamerzysta... <ok> /OT.
parafrazujac pewna znana reklame: paliwo na 100km - 50PLN lub wiecej... ten dzwiek:
bezcenne :mrgreen:
OT. zwroccie uwage gdzie w tym filmiku byl kamerzysta... <ok> /OT.
Ok, silnik diesla może być bardzo sprawnym źrodłem napędu niejednokrotnie lepszym od benzyny. Ale dajcie spokoj nie w b2 coupe.... :roll:
Ja u siebie też zrezygnowałem ze swapa na R5 właśnie ze wzglądu na spawanie łap i przerobke przedniego pasa. Doszedłem do wniosku że w przyszłości bliższej lub dalszej wyszykuje sobie 1.8 DS na poziomych gaźnikach + drobne odyfikacje i to powinno wystarczyć na tak lekką bude
Ja u siebie też zrezygnowałem ze swapa na R5 właśnie ze wzglądu na spawanie łap i przerobke przedniego pasa. Doszedłem do wniosku że w przyszłości bliższej lub dalszej wyszykuje sobie 1.8 DS na poziomych gaźnikach + drobne odyfikacje i to powinno wystarczyć na tak lekką bude
Ja osobiście nie będę ,,swapował'' bo po prostu się nie znam. Jak pisałem zależy co się trafi i kto to będzie robił. Nie napisałem ,że 7A czy AAN nie ma racji bytu w tym samochodzie. Wszystko się rozegra o finanse, dostępność motoru i części oraz kasę na przekładkę.
Wiem ,że klekot pod maską coupe dziwnie brzmi i ,,wygląda''
Wiem ,że klekot pod maską coupe dziwnie brzmi i ,,wygląda''
Dzięki za miłe słowa. Jak na dzień dzisiejszy roboty stoją prze ten mróz , kable pękają w rękach ,uszczelki się łamią ,łapy grabieją i wszystko łupie od leżenia na betonie :cry:
Jak się wypogodzi to ruszę dalej. Na kwiecień-maj już będzie gotowe do wyjazdu. Brakuje mi jeszcze;
→opon,
→pasów,
→amorów i sprężyn,
→hamulców (tarcze, klocki, bębny, szczęki),
→elektryki szyb czyli jeszcze parę tysięcy poleci a chwilowo brak kasy :mrgreen:
Co do silnika kolegi wyżej nie wchodzi w grę 2,3 10V. Nie będę się wyginał dla 20-25KM więcej, wiem ,ze dźwięk jest boski ale w jeździe za dużej różnicy nie ma. Podobnie się zbierają itp, itd
Jak się wypogodzi to ruszę dalej. Na kwiecień-maj już będzie gotowe do wyjazdu. Brakuje mi jeszcze;
→opon,
→pasów,
→amorów i sprężyn,
→hamulców (tarcze, klocki, bębny, szczęki),
→elektryki szyb czyli jeszcze parę tysięcy poleci a chwilowo brak kasy :mrgreen:
Co do silnika kolegi wyżej nie wchodzi w grę 2,3 10V. Nie będę się wyginał dla 20-25KM więcej, wiem ,ze dźwięk jest boski ale w jeździe za dużej różnicy nie ma. Podobnie się zbierają itp, itd
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: