Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Cabrio] Cabrio by- stawsz - new setup :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 29 paź 2014, 21:18

Małe sprostowanie. Artec L jest dwuczęsciowy. a gwint wyrezaj sam albo zleć Marooniowi albo Słonikowi. Z kupnem będzie cięzko

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 29 paź 2014, 22:15

Dzięki juz poprawiłem nieścisłość z felgami, jesli chodzi o gwint jest pewna opcja ale czekam na rozwój wydarzeń :) - zobaczymy .
Jak sie nie wyjaśni przez zimę będę dłubać i najszybciej ze Słonikiem mam do niego bliziutko.

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 30 paź 2014, 12:08

Piasty Ori S2? ;-)

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 30 paź 2014, 13:42

Nie przednie nie są ori - są zrobione na wzór
Tylne z C4

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 paź 2014, 15:01

przeceiz wczoraj dopiero co widzialem gwint od kw na przod za 850pln
http://olx.pl/oferta/audi-80-90-zawiesz ... 3135fe2dd0
bierz i sie ciesz ;)

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 30 paź 2014, 15:03

przeglądam oferty i nic mi nie wyskoczyło - allegro czy olx?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 paź 2014, 15:05

masz linka powyzej w poscie, ja sobie przegaldam co chlopaki z foruma znajda w necie w tym temacie:

https://audi80.pl/allegro-otomoto-eb ... 2ef#957435

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 30 paź 2014, 15:10

Widzisz też tam zaglądam i tego wczoraj jeszcze nie było - dzięki

Na szybko znalazłem jeszcze coś takiego - http://olx.pl/oferta/gwint-audi-80-b4-k ... 772fee1f44

i zastanawiam czy to nie lepsza opcja - sprężyny mam z kita -60 nowe i amory sportowe tez nowe - wykorzysta sie te moje graty pod to ?

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 30 paź 2014, 15:46

stawsz pisze:Widzisz też tam zaglądam i tego wczoraj jeszcze nie było - dzięki

Na szybko znalazłem jeszcze coś takiego - http://olx.pl/oferta/gwint-audi-80-b4-k ... 772fee1f44

i zastanawiam czy to nie lepsza opcja - sprężyny mam z kita -60 nowe i amory sportowe tez nowe - wykorzysta sie te moje graty pod to ?
myślę że lepszą opcją jest ten gwint KW kolumny generalnie mają niższą lagę do drążka w tym customowych nie wiem czy ktoś to obniżył i ogólnie to przeróbka . Ja też mam cały gwint KW na przód ale jeszcze nie wiem czy mnie się nie przyda zobaczymy na wiosnę :D

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 paź 2014, 16:03

gwinta bierz tak jak Wysio pisze

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 30 paź 2014, 20:50

Kupuj ten gwint KW. Amory jak siądą wymień na KONI i będzie ekstraklasa.

Piękna sesja foto btw. Ale audi na tych zdjęciach w moim zdaniu zbyt fabryczne :) wstawiaj Artec'ki i będzie dobrze.

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 08 lis 2014, 16:10

Dzięki za radę , jutro dzwonię do gościa i postaram sie dogadać

Atlas wracając do mojego caba , to jest to jego pierwszy sezon u mnie i w sumie nie bedzie za dużym słowem jak powiem że prawie uratowałem go od żyletek, a że baza była fajna i mam już takiego wirusa w sobie że muszę coś dłubać i wyszło co wyszło.
Jak na pierwszy sezon to jestem zadowolony, mam plan na niego i patrząc na twoje auto jeszcze trochę mi zejdzie zaczym pewnie powiesz że jest hicior :D

[ Dodano: 2014-11-06, 21:27 ]
ATLAS pisze:Kupuj ten gwint KW. Amory jak siądą wymień na KONI i będzie ekstraklasa.

Piękna sesja foto btw. Ale audi na tych zdjęciach w moim zdaniu zbyt fabryczne :) wstawiaj Artec'ki i będzie dobrze.

Atlas idąc za twoją radą gwint zakupiony - przypadkowo wygrałem licytację i za całe 600 jest mój :) - coś czuję ze lagi będą zakatowane ... Da sie to zregenerować ???

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 08 lis 2014, 19:27

W Polsce wszystko co mechaniczne da się zregenerować :)
Amortyzatorów nie radzę regenerować, ale wszystko poza nimi można odświeżyć, ocynkować, polakierować i będzie prawie jak nowe :)
Nakrętki warto zrobić nowe stalowe u tokarza. Co ciekawe maroonio z forum zrobił gwint z jedną grubą stalową nakrętką, który jeździ w moim cabrio i nic się nie rozkręca. Jeenak fabrycznie gwinty najczęściej mają jedną większą nakrętkę, a pod nią mniejszą kontrującą.

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 08 lis 2014, 20:30

Daniel w takim razie podpowiedz jaki jest orientacyjny koszt amorów Koni o których pisałeś oraz gdzie je dorwać - ebay???

Będę chyba robił zamianę kita na gwint przy okazji zmiany piast i chcę sie do tego dobrze przygotować.
Z góry dzięki za odpowiedź ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 09 lis 2014, 23:39

Około 1000zł. Najlepiej kupić nowe, bo jest to sprzęt niesamowicie trudny w regeneracji i jest mała szansa by ktoś podjął się regeneracji (a jeszcze mniejsza jest szansa, by regeneracja się powiodła).

http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 85279.html
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 58240.html
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 34102.html

Często znaleźć można używane, ale to ryzykowny zakup:
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 85107.html

Nie poruszam tu kwestii znalezienia pasującego amortyzatora, nie tylko wymiarami, ale też parametrami.

Na początek kup wkłady do Golfa 1 o skróconym skoku:
http://allegro.pl/vw-golf-1-jetta-1-spo ... 03010.html
Jeśli trafisz na dobry komplet, który działa to powinieneś być zadowolony.

A w międzyczasie szukaj czegoś porządnego tak jak wspomniałem KONI.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl