[Audi Cabrio] Cabrio by- stawsz - new setup :)
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
przeceiz wczoraj dopiero co widzialem gwint od kw na przod za 850pln
http://olx.pl/oferta/audi-80-90-zawiesz ... 3135fe2dd0
bierz i sie ciesz
http://olx.pl/oferta/audi-80-90-zawiesz ... 3135fe2dd0
bierz i sie ciesz
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
masz linka powyzej w poscie, ja sobie przegaldam co chlopaki z foruma znajda w necie w tym temacie:
https://audi80.pl/allegro-otomoto-eb ... 2ef#957435
https://audi80.pl/allegro-otomoto-eb ... 2ef#957435
Widzisz też tam zaglądam i tego wczoraj jeszcze nie było - dzięki
Na szybko znalazłem jeszcze coś takiego - http://olx.pl/oferta/gwint-audi-80-b4-k ... 772fee1f44
i zastanawiam czy to nie lepsza opcja - sprężyny mam z kita -60 nowe i amory sportowe tez nowe - wykorzysta sie te moje graty pod to ?
Na szybko znalazłem jeszcze coś takiego - http://olx.pl/oferta/gwint-audi-80-b4-k ... 772fee1f44
i zastanawiam czy to nie lepsza opcja - sprężyny mam z kita -60 nowe i amory sportowe tez nowe - wykorzysta sie te moje graty pod to ?
myślę że lepszą opcją jest ten gwint KW kolumny generalnie mają niższą lagę do drążka w tym customowych nie wiem czy ktoś to obniżył i ogólnie to przeróbka . Ja też mam cały gwint KW na przód ale jeszcze nie wiem czy mnie się nie przyda zobaczymy na wiosnęstawsz pisze:Widzisz też tam zaglądam i tego wczoraj jeszcze nie było - dzięki
Na szybko znalazłem jeszcze coś takiego - http://olx.pl/oferta/gwint-audi-80-b4-k ... 772fee1f44
i zastanawiam czy to nie lepsza opcja - sprężyny mam z kita -60 nowe i amory sportowe tez nowe - wykorzysta sie te moje graty pod to ?
Dzięki za radę , jutro dzwonię do gościa i postaram sie dogadać
Atlas wracając do mojego caba , to jest to jego pierwszy sezon u mnie i w sumie nie bedzie za dużym słowem jak powiem że prawie uratowałem go od żyletek, a że baza była fajna i mam już takiego wirusa w sobie że muszę coś dłubać i wyszło co wyszło.
Jak na pierwszy sezon to jestem zadowolony, mam plan na niego i patrząc na twoje auto jeszcze trochę mi zejdzie zaczym pewnie powiesz że jest hicior
[ Dodano: 2014-11-06, 21:27 ]
Atlas idąc za twoją radą gwint zakupiony - przypadkowo wygrałem licytację i za całe 600 jest mój - coś czuję ze lagi będą zakatowane ... Da sie to zregenerować ???
Atlas wracając do mojego caba , to jest to jego pierwszy sezon u mnie i w sumie nie bedzie za dużym słowem jak powiem że prawie uratowałem go od żyletek, a że baza była fajna i mam już takiego wirusa w sobie że muszę coś dłubać i wyszło co wyszło.
Jak na pierwszy sezon to jestem zadowolony, mam plan na niego i patrząc na twoje auto jeszcze trochę mi zejdzie zaczym pewnie powiesz że jest hicior
[ Dodano: 2014-11-06, 21:27 ]
ATLAS pisze:Kupuj ten gwint KW. Amory jak siądą wymień na KONI i będzie ekstraklasa.
Piękna sesja foto btw. Ale audi na tych zdjęciach w moim zdaniu zbyt fabryczne wstawiaj Artec'ki i będzie dobrze.
Atlas idąc za twoją radą gwint zakupiony - przypadkowo wygrałem licytację i za całe 600 jest mój - coś czuję ze lagi będą zakatowane ... Da sie to zregenerować ???
W Polsce wszystko co mechaniczne da się zregenerować
Amortyzatorów nie radzę regenerować, ale wszystko poza nimi można odświeżyć, ocynkować, polakierować i będzie prawie jak nowe
Nakrętki warto zrobić nowe stalowe u tokarza. Co ciekawe maroonio z forum zrobił gwint z jedną grubą stalową nakrętką, który jeździ w moim cabrio i nic się nie rozkręca. Jeenak fabrycznie gwinty najczęściej mają jedną większą nakrętkę, a pod nią mniejszą kontrującą.
Amortyzatorów nie radzę regenerować, ale wszystko poza nimi można odświeżyć, ocynkować, polakierować i będzie prawie jak nowe
Nakrętki warto zrobić nowe stalowe u tokarza. Co ciekawe maroonio z forum zrobił gwint z jedną grubą stalową nakrętką, który jeździ w moim cabrio i nic się nie rozkręca. Jeenak fabrycznie gwinty najczęściej mają jedną większą nakrętkę, a pod nią mniejszą kontrującą.
Około 1000zł. Najlepiej kupić nowe, bo jest to sprzęt niesamowicie trudny w regeneracji i jest mała szansa by ktoś podjął się regeneracji (a jeszcze mniejsza jest szansa, by regeneracja się powiodła).
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 85279.html
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 58240.html
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 34102.html
Często znaleźć można używane, ale to ryzykowny zakup:
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 85107.html
Nie poruszam tu kwestii znalezienia pasującego amortyzatora, nie tylko wymiarami, ale też parametrami.
Na początek kup wkłady do Golfa 1 o skróconym skoku:
http://allegro.pl/vw-golf-1-jetta-1-spo ... 03010.html
Jeśli trafisz na dobry komplet, który działa to powinieneś być zadowolony.
A w międzyczasie szukaj czegoś porządnego tak jak wspomniałem KONI.
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 85279.html
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 58240.html
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 34102.html
Często znaleźć można używane, ale to ryzykowny zakup:
http://allegro.pl/amortyzatory-koni-spo ... 85107.html
Nie poruszam tu kwestii znalezienia pasującego amortyzatora, nie tylko wymiarami, ale też parametrami.
Na początek kup wkłady do Golfa 1 o skróconym skoku:
http://allegro.pl/vw-golf-1-jetta-1-spo ... 03010.html
Jeśli trafisz na dobry komplet, który działa to powinieneś być zadowolony.
A w międzyczasie szukaj czegoś porządnego tak jak wspomniałem KONI.