Moje zielone Coupe
ciekawy pomysl z tym zloceniem srubek, a nie przyszlo mi to do glowy. poszukam tej V8 bo ciekawy jestem efektu <ok>mikoPKK99 pisze:Koszt złocenia nie wiem jaki jest. Atlas będzie wiedział,uderz do niego. Gdzies w necie były foty audi v8 - auto ciemna zieleń+fela poler ze złotymi śrubkami- i wygladało to bardzo dobrze.
http://www.speedhunters.com/wp-content/ ... C05840.jpg
Tu niech ktos w paincie wrzuci złote kropki po rancie i będziesz mniej więcej miał obraz takiego zabiegu.
Tu niech ktos w paincie wrzuci złote kropki po rancie i będziesz mniej więcej miał obraz takiego zabiegu.
mikoPKK99 pisze:http://www.speedhunters.com/wp-content/ ... C05840.jpg
Tu niech ktos w paincie wrzuci złote kropki po rancie i będziesz mniej więcej miał obraz takiego zabiegu.
powiem szczerze, że dość ciekawie to wygląda. Jeśli cena "pozłacania" będzie do przyjęcia to można się zastanowić :mrgreen:
na razie stoi u znajomego, bo coś świruje na wolnych obrotach i gubi płyn chłodniczy i wkładał między czasie gwint na tył, a trwa już to powiem szczerze dobry miesiąc bo ma inne "bardziej opłacalne" roboty i jeszcze nie dotarła do lakiernika, ale jedzie w następnej kolejce tam. W Bierkowicach gościu kiedyś tacie robił i dość fajnie mu to wyszło i w dobrej cenie więc jedzie tamdanek* pisze:widzę dzieje się a jak tam tył (blacha)naprawiona już
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Gratuluje wygranej w 80tka Miesiąca Styczeń 2013
Ostatnio zmieniony 01 lut 2013, 15:18 przez damian_xyz, łącznie zmieniany 1 raz.
w związku, że okres zimowy nie pobudza do pracy i za dużo się przy aucie nie działo prócz wymiany króćców, węży, opasek (wycieki płynu chłodniczego),pasków klinowych, akumulatora, i ogarnięciu silnika bo ma jakieś humory. Gdy zrobi się cieplej muszę wyciągnąć wykładzinę i zlokalizować przyczynę wciekania wody pod tylny dywanik pasażera i oddać auto w końcu do lakiernika na poprawki.
Miedzy czasie tylny gwint z golfa został sprzedany i sprężyny przód -60 też idą na sprzedaż na rzecz czegoś innego....
Miedzy czasie pozbierało się kilka gratów do zamontowania:
Dwa foteliki skórzane grzane w kolorze mojej tapicerki <ok>
Nowe dywaniki do Coupe z cyckami żeby nie zwijały się pod nogami
I oponki nexen z przyzwoitym bieżnikiem 205/40/17 na lato :mrgreen:
....
[ Dodano: 2013-03-14, 20:22 ]
gwint na tyle zawitał bez większych problemów i przeróbek, ale informacje od Vigo który ma ten sam były cenne. śmiało mogę powiedzieć że tył pasuję z golfa II/III do coupe więc i sądzę że wszystkich b3 w ośce oczywiście. miedzy czasie podrzucę foto jak to wygląda na razie set up high jeszcze zimowy póki co z newsów wybebeszony cały środek przez mokrą wykładzinę, dochodzenie skąd leci (prawdopodobnie nitowana listwa), i nowy filc trzeba szukać. jaki polecacie?
Miedzy czasie tylny gwint z golfa został sprzedany i sprężyny przód -60 też idą na sprzedaż na rzecz czegoś innego....
Miedzy czasie pozbierało się kilka gratów do zamontowania:
Dwa foteliki skórzane grzane w kolorze mojej tapicerki <ok>
Nowe dywaniki do Coupe z cyckami żeby nie zwijały się pod nogami
I oponki nexen z przyzwoitym bieżnikiem 205/40/17 na lato :mrgreen:
....
[ Dodano: 2013-03-14, 20:22 ]
gwint na tyle zawitał bez większych problemów i przeróbek, ale informacje od Vigo który ma ten sam były cenne. śmiało mogę powiedzieć że tył pasuję z golfa II/III do coupe więc i sądzę że wszystkich b3 w ośce oczywiście. miedzy czasie podrzucę foto jak to wygląda na razie set up high jeszcze zimowy póki co z newsów wybebeszony cały środek przez mokrą wykładzinę, dochodzenie skąd leci (prawdopodobnie nitowana listwa), i nowy filc trzeba szukać. jaki polecacie?
Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 15:14 przez dejf155, łącznie zmieniany 1 raz.