Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 01 lis 2014, 21:31

ATLAS pisze:Boberro, jak chciałem zakupić A5 to ten film przekonywał mnie do TDI, ale tylko V6:
no gada super jakoś ominąłem ten filmik 8-) miałem kiedyś A5 ale TFSI i to był najcichszy wóz na oryginalnych tłumikach 100czy 200 czy 250 cały czas cisza masakra, a jeżeli chodzi o 1.9 tdi w cabie to ciekawe co można zrobić z wydechem?

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 03 lis 2014, 00:01

stawsz pisze:
quattroBandit pisze:zatankuj bo bida ;P

btw. r5 niszczy v6 ;)
a v8 niszczy R5

wiem a v12 niszczy v8 itp ... bez przesady to 2 rózne motory - dla mnie jest cud miód , malina i brzmi pięknie i bardzo rasowo


JA sie z tym zgadzam. Wystarczy posłuchać V12 bi-turbo Mercedesa (od 1:30) lub silniki Ferrari.

Wracajac do tematu to słuchałem kilka razy filmiki Atlasa i powiem że brzmi całkiem fajnie. Mruczenie jest przyjemne dla uszu. Ogólnie V6-ki mają bardzo dobrą kulturę pracy. Jezdziłem ostatnio 2.8 V6. Najlepszy efekt dźwiękowy będzie pod obciążeniem przy redukcji biegów. Atlas pochwal się zdjęciami puszki końcowej. Przydałby się taki filmik z jazdy coś jak to.


Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 03 lis 2014, 08:09

Założyłem funpage mojego cabrio na Facebooku:
https://m.facebook.com/AudiCabriobyATLAS
Wstawiłem tam film z wczoraj. Puszka końcowa jeszcze nie ma końcówek. Będą podobne jak miałem kiedyś czyli dwie 3".

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 03 lis 2014, 14:11

Ja bym sie pokusił o LC i NLS taj jak w tym mk4 2.8, kolega robi to hurtowo, zreszta można zobaczyc na innych filmikach.



http://www.youtube.com/watch?v=ks6cPh2RJQ8

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 03 lis 2014, 14:27

Czy tylko mnie się wydaje, że posty znikają?
Napisałem o wrażeniach wydechu i.. <hmm> Post był może 1 dzień.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 03 lis 2014, 20:20

:arrow: dobrze gada :mrgreen: jak kazde auto na przelocie <ok> co do koncowek to polecam ori ale powiekszone teraz takie s aw nowych modelach.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 03 lis 2014, 23:18

Końcówki będą na razie ze zwykłej rury kwasoodpornej 3", ale myślę o takich:
http://allegro.pl/kadex-koncowki-okragl ... 12573.html
Obrazek
Chciałbym 80mm z wypełnieniem wewnątrz i zaokrąglonym rantem.

juba, ten żółty Golf 4 dobrze gada :) ale co to jest LC i NLS?

quick, ja nic tu nie mogę kasować, napisz jeszcze raz. Bo o kluczach jest post, ale pamiętaj, że po zimnym starcie zanim V6 przejdzie w normalny stan - mija trochę czasu. Potem jest ok. Najlepiej jest podczas jazdy powyżej 4000obr. To uzależnia, teraz ciągle przeciągam na każdym biegu.

PS ja już pogrywam sobie moim cabrio w GTA:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

O tej produkcji dowiedziałem się dopiero kilka dni temu, a zrobił to nasz forumowicz Mrgoly, za co mu jeszcze raz dziękuję, dla mnie pełne zaskoczenie :mrgreen:

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 04 lis 2014, 14:00

LC- launch control ustawiasz odcinke na dana ilośc obrotów, ja mam u niego robiona odcinke w 1.9tdi ASZ na 4300RPM, oczywiscie PB powinno byc na wyższych obrotach.
NLS- no lift shift (zmiana biegu bez puszczania nogi z gazu)

Jak cos jego temat na VWzone, tylko nie wiem czy w cabie nie jest za stary sterownik.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=91&t=90735

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 04 lis 2014, 23:44

Całkiem niezła dbałość o szczegóły, dach można rozłożyć ? Poproszę o pliki wrzuce sobie do GTA IV.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 07 lis 2014, 09:10

juba, nie mam konta na vwzone, nie poczytam sobie, ale już mi wyjaśniłeś dobrze :)

KORU, wieczorem wstawię na swój serwer i wyślę plik z audi do gta na PW.

Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 29 gru 2014, 21:39

pojeździć swoim autem w grze to extra, ja mam kilka swoich byłych autek w grid oraz gran turismo <ok>

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 08 sty 2015, 22:39

A tak jeździ w prawdziwym świecie:

Nakręcone w temperaturze -5. Lekko słychać rezonans blachy termicznej wydechu (będzie to poprawione). Letnie opony Yokohama S-Drive dają radę nawet w minusowej temperaturze.

W końcu ukończyłem najważniejsze mody, w tym cały układ hamulcowy i wydechowy i przebudowa zawieszenia.

Aktualnie buduję zabudowę bagażnika car audio. Głównym prowokatorem działań związanych z nagłośnieniem jest DEDHI za co mu dziękuję i liczę na dalszą współpracę. Dziś Marcin deejay.ftb dostarczył mi wielkie pudło kartonowe, które umożliwi stworzenie szablonu do wycięcia płyt MDF, dzięki! <ok>

A całość prac mechanicznych wykonał Krzysiek z Otwocka, który od początku pomaga mi realizować moje nietypowe pomysły i cieszę się, że się to udaje. Trudno w skrócie opisać znakomite podejście do pracy i dokładność w działaniu. Jemu mogę opowiedzieć co chcę uzyskać, a on potrafi zrobić co potrzeba, aby to zadziałało. Pomoc telefoniczna osób takich jak Harry71, Guzik, Des też była ważna, bo udało się zrobić kilka rzeczy bez większych kombinacji dzięki ich doświadczeniu. Za owocne i motywujące rozmowy dzięki też dla Kolczata i mikoPKK99, Durana i Słonika!
Dzięki ludzie za pomoc w realizacji auta marzeń!

Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 sty 2015, 07:57

i nie myśl że to koniec z motywacją :mrgreen:

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 09 sty 2015, 09:51

Dzięki uprzejmości Atlasa miałem okazję przejechać się jego cabem. Wydech na żywo naprawdę robi wrażenie :mrgreen: film tego nie oddaje... Po tej modyfikacji auto dostało wigoru, silnik szybciej się wkręca na średnim zakresie obrotowym. Na pełnym ogniu ryczy japę jak rasowa wyścigówka <ok> natomiast na wolnych głośność jest do zaakceptowania. Wrażenia ze środka bezcenne :mrgreen: Dzięki za przejażdżkę ;-) Auto robiło wrażenie na wszystkich <ok>

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 25 sty 2015, 16:29

Wstawiłem film z jazdy razem z DEDHIm.


Zapraszam do komentowania :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl