no gada super jakoś ominąłem ten filmik 8-) miałem kiedyś A5 ale TFSI i to był najcichszy wóz na oryginalnych tłumikach 100czy 200 czy 250 cały czas cisza masakra, a jeżeli chodzi o 1.9 tdi w cabie to ciekawe co można zrobić z wydechem?ATLAS pisze:Boberro, jak chciałem zakupić A5 to ten film przekonywał mnie do TDI, ale tylko V6:
[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
stawsz pisze:a v8 niszczy R5quattroBandit pisze:zatankuj bo bida ;P
btw. r5 niszczy v6
wiem a v12 niszczy v8 itp ... bez przesady to 2 rózne motory - dla mnie jest cud miód , malina i brzmi pięknie i bardzo rasowo
JA sie z tym zgadzam. Wystarczy posłuchać V12 bi-turbo Mercedesa (od 1:30) lub silniki Ferrari.
Wracajac do tematu to słuchałem kilka razy filmiki Atlasa i powiem że brzmi całkiem fajnie. Mruczenie jest przyjemne dla uszu. Ogólnie V6-ki mają bardzo dobrą kulturę pracy. Jezdziłem ostatnio 2.8 V6. Najlepszy efekt dźwiękowy będzie pod obciążeniem przy redukcji biegów. Atlas pochwal się zdjęciami puszki końcowej. Przydałby się taki filmik z jazdy coś jak to.
Założyłem funpage mojego cabrio na Facebooku:
https://m.facebook.com/AudiCabriobyATLAS
Wstawiłem tam film z wczoraj. Puszka końcowa jeszcze nie ma końcówek. Będą podobne jak miałem kiedyś czyli dwie 3".
https://m.facebook.com/AudiCabriobyATLAS
Wstawiłem tam film z wczoraj. Puszka końcowa jeszcze nie ma końcówek. Będą podobne jak miałem kiedyś czyli dwie 3".
Ja bym sie pokusił o LC i NLS taj jak w tym mk4 2.8, kolega robi to hurtowo, zreszta można zobaczyc na innych filmikach.
http://www.youtube.com/watch?v=ks6cPh2RJQ8
http://www.youtube.com/watch?v=ks6cPh2RJQ8
Końcówki będą na razie ze zwykłej rury kwasoodpornej 3", ale myślę o takich:
http://allegro.pl/kadex-koncowki-okragl ... 12573.html
Chciałbym 80mm z wypełnieniem wewnątrz i zaokrąglonym rantem.
juba, ten żółty Golf 4 dobrze gada ale co to jest LC i NLS?
quick, ja nic tu nie mogę kasować, napisz jeszcze raz. Bo o kluczach jest post, ale pamiętaj, że po zimnym starcie zanim V6 przejdzie w normalny stan - mija trochę czasu. Potem jest ok. Najlepiej jest podczas jazdy powyżej 4000obr. To uzależnia, teraz ciągle przeciągam na każdym biegu.
PS ja już pogrywam sobie moim cabrio w GTA:
O tej produkcji dowiedziałem się dopiero kilka dni temu, a zrobił to nasz forumowicz Mrgoly, za co mu jeszcze raz dziękuję, dla mnie pełne zaskoczenie :mrgreen:
http://allegro.pl/kadex-koncowki-okragl ... 12573.html
Chciałbym 80mm z wypełnieniem wewnątrz i zaokrąglonym rantem.
juba, ten żółty Golf 4 dobrze gada ale co to jest LC i NLS?
quick, ja nic tu nie mogę kasować, napisz jeszcze raz. Bo o kluczach jest post, ale pamiętaj, że po zimnym starcie zanim V6 przejdzie w normalny stan - mija trochę czasu. Potem jest ok. Najlepiej jest podczas jazdy powyżej 4000obr. To uzależnia, teraz ciągle przeciągam na każdym biegu.
PS ja już pogrywam sobie moim cabrio w GTA:
O tej produkcji dowiedziałem się dopiero kilka dni temu, a zrobił to nasz forumowicz Mrgoly, za co mu jeszcze raz dziękuję, dla mnie pełne zaskoczenie :mrgreen:
LC- launch control ustawiasz odcinke na dana ilośc obrotów, ja mam u niego robiona odcinke w 1.9tdi ASZ na 4300RPM, oczywiscie PB powinno byc na wyższych obrotach.
NLS- no lift shift (zmiana biegu bez puszczania nogi z gazu)
Jak cos jego temat na VWzone, tylko nie wiem czy w cabie nie jest za stary sterownik.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=91&t=90735
NLS- no lift shift (zmiana biegu bez puszczania nogi z gazu)
Jak cos jego temat na VWzone, tylko nie wiem czy w cabie nie jest za stary sterownik.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=91&t=90735
A tak jeździ w prawdziwym świecie:
Nakręcone w temperaturze -5. Lekko słychać rezonans blachy termicznej wydechu (będzie to poprawione). Letnie opony Yokohama S-Drive dają radę nawet w minusowej temperaturze.
W końcu ukończyłem najważniejsze mody, w tym cały układ hamulcowy i wydechowy i przebudowa zawieszenia.
Aktualnie buduję zabudowę bagażnika car audio. Głównym prowokatorem działań związanych z nagłośnieniem jest DEDHI za co mu dziękuję i liczę na dalszą współpracę. Dziś Marcin deejay.ftb dostarczył mi wielkie pudło kartonowe, które umożliwi stworzenie szablonu do wycięcia płyt MDF, dzięki! <ok>
A całość prac mechanicznych wykonał Krzysiek z Otwocka, który od początku pomaga mi realizować moje nietypowe pomysły i cieszę się, że się to udaje. Trudno w skrócie opisać znakomite podejście do pracy i dokładność w działaniu. Jemu mogę opowiedzieć co chcę uzyskać, a on potrafi zrobić co potrzeba, aby to zadziałało. Pomoc telefoniczna osób takich jak Harry71, Guzik, Des też była ważna, bo udało się zrobić kilka rzeczy bez większych kombinacji dzięki ich doświadczeniu. Za owocne i motywujące rozmowy dzięki też dla Kolczata i mikoPKK99, Durana i Słonika!
Dzięki ludzie za pomoc w realizacji auta marzeń!
Nakręcone w temperaturze -5. Lekko słychać rezonans blachy termicznej wydechu (będzie to poprawione). Letnie opony Yokohama S-Drive dają radę nawet w minusowej temperaturze.
W końcu ukończyłem najważniejsze mody, w tym cały układ hamulcowy i wydechowy i przebudowa zawieszenia.
Aktualnie buduję zabudowę bagażnika car audio. Głównym prowokatorem działań związanych z nagłośnieniem jest DEDHI za co mu dziękuję i liczę na dalszą współpracę. Dziś Marcin deejay.ftb dostarczył mi wielkie pudło kartonowe, które umożliwi stworzenie szablonu do wycięcia płyt MDF, dzięki! <ok>
A całość prac mechanicznych wykonał Krzysiek z Otwocka, który od początku pomaga mi realizować moje nietypowe pomysły i cieszę się, że się to udaje. Trudno w skrócie opisać znakomite podejście do pracy i dokładność w działaniu. Jemu mogę opowiedzieć co chcę uzyskać, a on potrafi zrobić co potrzeba, aby to zadziałało. Pomoc telefoniczna osób takich jak Harry71, Guzik, Des też była ważna, bo udało się zrobić kilka rzeczy bez większych kombinacji dzięki ich doświadczeniu. Za owocne i motywujące rozmowy dzięki też dla Kolczata i mikoPKK99, Durana i Słonika!
Dzięki ludzie za pomoc w realizacji auta marzeń!
Dzięki uprzejmości Atlasa miałem okazję przejechać się jego cabem. Wydech na żywo naprawdę robi wrażenie :mrgreen: film tego nie oddaje... Po tej modyfikacji auto dostało wigoru, silnik szybciej się wkręca na średnim zakresie obrotowym. Na pełnym ogniu ryczy japę jak rasowa wyścigówka <ok> natomiast na wolnych głośność jest do zaakceptowania. Wrażenia ze środka bezcenne :mrgreen: Dzięki za przejażdżkę Auto robiło wrażenie na wszystkich <ok>