Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 quattro 20V] Wracamy do oryginału.

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
olaf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 02 lis 2012, 19:09
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

[B3 quattro 20V] Wracamy do oryginału.

Post autor: olaf » 17 sty 2013, 09:56

Drodzy koledzy więc sprawy mają się tak, od listopada jestem posiadaczem w/w Audi, auto zostało naruszone psełdo tuningiem przez poprzednich właścicieli a ja jestem konserwatystą w sprawach motoryzacji i powoli przywracam dawny blask tego pieknego samochodu. W związku z tym szukam wszelakich możliwych informacji dotyczących tego konkretnego modelu, chodzi mi o wyposażenie głównie wnętrza jak i konkretne akcesoria.

Pomożecie ?

Na dziś mam już auto ogarnięte mechanicznie:

Remont dołu silnika - panewki, pierścienie, tuleje korbowodowe, wyważony wał razem z odelżonym kołem zamachowym, polerowane korbowody itp.

Remont głowicy - porting, uszczelniacze i prowadnice zaworowe, nowy łańcuch, docieranie zaworów itp,itd.
Nowe wtryski, wiekszy przepływomierz i masę innych pierduł.

Remont napędu - nowe przeguby na wale i nowa podpora uszczelnienie dyfra i skrzyni itp.

I tu pytanie przy zmianie biegów dalej mi coś puka, na oko poduchy wyglądają ok czy jest możliwe że kupiłem jakąś do d.. podporę wału ?

No i teraz przyszła kolej na nadwozie....

LU CASH

Post autor: LU CASH » 17 sty 2013, 10:00

Jesli chodzi o pukanie.Wymieniałes poduszkę dyfra?

Wystarczy że bedzie troszkę twardsza guma i będzie pukać.Nowsze poduszki dyfra co niektóre sa całe pełne(tzn.zalane).Wielu osobom stukalo po zmianie na te poduszki.

Odgłosy skad dogodzą z okolic dyfra czy skrzyni?

Daj foto ;-)

olaf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 02 lis 2012, 19:09
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: olaf » 17 sty 2013, 10:35

Żadnej poduszki nie wymieniałem gdyż na oko wygladały dobrze, stuki gdzieś z pod spodu auta się wydobywają :)

Foto stuków hmm dość ciężko będzie ale się postaram :)

Foty auta zaraz wrzucę, jaj dam radę

Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 10:46 przez olaf, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 sty 2013, 10:40

pukają przeguby na wale, u mnie tak było.

powodzenia w reanimacji.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 17 sty 2013, 10:44

olaf paczki naszykowane ..

olaf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 02 lis 2012, 19:09
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: olaf » 17 sty 2013, 10:48

Leo pisze:pukają przeguby na wale, u mnie tak było.

powodzenia w reanimacji.
Przeguby wymienione, owszem pukały ale tak bardziej metalicznie teraz tak głucho puka

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 sty 2013, 10:48

to przyjrzyj się poduszkom wózka, oraz podporom skrzyni biegów. I je wymień, to nie jest duży koszt.

olaf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 02 lis 2012, 19:09
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: olaf » 17 sty 2013, 10:53

Leo pisze:to przyjrzyj się poduszkom wózka, oraz podporom skrzyni biegów. I je wymień, to nie jest duży koszt.
No i tak zrobię, wymienie wszystkie poduchy.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 17 sty 2013, 11:03

Ja mam Lemfordera. płaciłem po 22 zl /szt.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 17 sty 2013, 11:13

Weź pod uwagę, że 100% wszystkich stuków i puknięć nie wyeliminujesz zawieszeniem. 20letnie samochody mają spore luzy w napędach i bez ich pokasowania nadal będzie kicha. 8-)

olaf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 02 lis 2012, 19:09
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: olaf » 17 sty 2013, 11:19

DeS pisze:Weź pod uwagę, że 100% wszystkich stuków i puknięć nie wyeliminujesz zawieszeniem. 20letnie samochody mają spore luzy w napędach i bez ich pokasowania nadal będzie kicha. 8-)
Zgadza się, od prawie 15 lat zajmuję się samochodami z napędem 4x4 tylko w innej skali z Quattro mam do czynienia od niedawna więc się pytam i nadal się uczę :)

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 17 sty 2013, 11:49

olaf, ta 80-tka na foto to Twoje B3?

olaf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 02 lis 2012, 19:09
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: olaf » 17 sty 2013, 12:44

k3llys pisze:olaf, ta 80-tka na foto to Twoje B3?
tak moja :) a dlaczego pytasz ?

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 17 sty 2013, 13:37

ładna sztuka <ok> to po pierwsze a po drugie - skoro wracasz do oryginału to front też będziesz robił na b3??

olaf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 02 lis 2012, 19:09
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: olaf » 17 sty 2013, 13:42

k3llys pisze:ładna sztuka <ok> to po pierwsze a po drugie - skoro wracasz do oryginału to front też będziesz robił na b3??
tak oczywiście front z B3, jedyną nieoryginalną częścią będą felgi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl