[B3 quattro 20V] Wracamy do oryginału.
[B3 quattro 20V] Wracamy do oryginału.
Drodzy koledzy więc sprawy mają się tak, od listopada jestem posiadaczem w/w Audi, auto zostało naruszone psełdo tuningiem przez poprzednich właścicieli a ja jestem konserwatystą w sprawach motoryzacji i powoli przywracam dawny blask tego pieknego samochodu. W związku z tym szukam wszelakich możliwych informacji dotyczących tego konkretnego modelu, chodzi mi o wyposażenie głównie wnętrza jak i konkretne akcesoria.
Pomożecie ?
Na dziś mam już auto ogarnięte mechanicznie:
Remont dołu silnika - panewki, pierścienie, tuleje korbowodowe, wyważony wał razem z odelżonym kołem zamachowym, polerowane korbowody itp.
Remont głowicy - porting, uszczelniacze i prowadnice zaworowe, nowy łańcuch, docieranie zaworów itp,itd.
Nowe wtryski, wiekszy przepływomierz i masę innych pierduł.
Remont napędu - nowe przeguby na wale i nowa podpora uszczelnienie dyfra i skrzyni itp.
I tu pytanie przy zmianie biegów dalej mi coś puka, na oko poduchy wyglądają ok czy jest możliwe że kupiłem jakąś do d.. podporę wału ?
No i teraz przyszła kolej na nadwozie....
Pomożecie ?
Na dziś mam już auto ogarnięte mechanicznie:
Remont dołu silnika - panewki, pierścienie, tuleje korbowodowe, wyważony wał razem z odelżonym kołem zamachowym, polerowane korbowody itp.
Remont głowicy - porting, uszczelniacze i prowadnice zaworowe, nowy łańcuch, docieranie zaworów itp,itd.
Nowe wtryski, wiekszy przepływomierz i masę innych pierduł.
Remont napędu - nowe przeguby na wale i nowa podpora uszczelnienie dyfra i skrzyni itp.
I tu pytanie przy zmianie biegów dalej mi coś puka, na oko poduchy wyglądają ok czy jest możliwe że kupiłem jakąś do d.. podporę wału ?
No i teraz przyszła kolej na nadwozie....
Żadnej poduszki nie wymieniałem gdyż na oko wygladały dobrze, stuki gdzieś z pod spodu auta się wydobywają
Foto stuków hmm dość ciężko będzie ale się postaram
Foty auta zaraz wrzucę, jaj dam radę
Foto stuków hmm dość ciężko będzie ale się postaram
Foty auta zaraz wrzucę, jaj dam radę
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 10:46 przez olaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgadza się, od prawie 15 lat zajmuję się samochodami z napędem 4x4 tylko w innej skali z Quattro mam do czynienia od niedawna więc się pytam i nadal się uczęDeS pisze:Weź pod uwagę, że 100% wszystkich stuków i puknięć nie wyeliminujesz zawieszeniem. 20letnie samochody mają spore luzy w napędach i bez ich pokasowania nadal będzie kicha. 8-)