Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 NG] Gaśnie po odkręceniu korka oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
tasiorsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 paź 2009, 23:58
Lokalizacja: Skarżysko

[b3 NG] Gaśnie po odkręceniu korka oleju

Post autor: tasiorsko » 14 sty 2010, 22:54

Witam wszystkich dzisiaj jak robiłem auto zauważyłem taką faze jak odkręciłem korek wlewu oleju od silnika to samochód był zapalony i zgasł a jak był zgaszony i był bez korka nie chciał zapalić co jest?



Na przyszłość prawidłowo tytułuj wątki i używaj opcji szukaj przed założeniem nowego tematu.

Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 15:56 przez tasiorsko, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 14 sty 2010, 23:13

<bylo> <szukaj>

Ponieważ przez korek dalej przez odmę silnik zaciąga lewe powietrze które nie jest uwzględniane przez przepływomierz i dlatego gaśnie. Widziałem jeszcze inne teorie na ten temat oraz niektórzy twierdzą że da się tak zdiagnozować kondycję silnika.

[ Dodano: 2010-01-14, 23:17 ]
https://audi80.pl/b4-abk-gasnie-po-o ... t29972.htm
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-gasni ... t17988.htm
Części samochodowe online - Motostacja

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 15 sty 2010, 08:10

normalnie jak jest wszystko OK to nie powinien zgasnąć,ale w momencie odkręcenia korka zakołysze silnikiem trochę...zachłysnął się świeżym powietrzem...... :-)
ale to sonda lambda powinna zadbać o to by ni zgasł silnik i wyregulować skład mieszanki,może jest uszkodzona !?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 15 sty 2010, 15:09

januszbin pisze:ale to sonda lambda powinna zadbać o to by ni zgasł silnik i wyregulować skład mieszanki,może jest uszkodzona !?
Sonda ma raczej za małe możliwości wpływania na skład mieszanki aby móc tak zwiększyć dawkę żaby silnik pracował przy większej nieszczelności. Szczególnie przy mechanicznym wtrysku gdzie ona zmienia skład mieszanki poprzez nieznaczne zmiany ciśnienia paliwa a decydującą rolę odgrywa tutaj przepływomierz, który opadając odcina paliwo.
Części samochodowe online - Motostacja

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 18 sty 2010, 07:57

Jesli odkręcisz korek wlewu oleju i silnik gasnie to oznacza ze przydałoby mu sie zrobić remont generalny. Poprostu nie ma kompresji. Wszystko ucieka w powietrze , Sonda nie ma nic do tego.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 18 sty 2010, 08:16

Co ty piszesz?! Mam po 13 na garze a jak odkrece korek gasnie jaki remont? Jak wspomniano odma idzie za przeplywka odkrecasz korek ciagnie lewe powietrze talez opada i nie podaje odpowiedniej ilosci paliwa to gasnie. Jak na zgaszonym zacisniesz gumowy waz odmy odkrecisz korek to wszystko bedzie ok. Mozna nawet na waz odmy zalozyc filter zatkac otwor po wezu w gumie przeplywki i masz free odme tylko bedzie lekko smiesdzialo oparami oleju z silnika ale za to bedzie samo czyste powietrze w dolocie..
75 - 911 T byl ale wkur...l
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 18 sty 2010, 08:34

za wiele o NG nei wiem ale w ABK tez mi sie dlawi trzesie silnikiem az w koncu po jakims czase zgasl i niczym sie nie przejmuje lapie lewe powierze w ten sposób i tyle ja niczym bym sie nei przejmowal kolego

2.0

Post autor: 2.0 » 18 sty 2010, 11:04

prawda,co koledzy piszą, jak korek się odkręci to zgaśnie bo lewusa ciągnie

Awatar użytkownika
kafarafa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 14 sie 2007, 21:49

Post autor: kafarafa » 22 sty 2010, 18:14

Mam też NG 2.3 10V teżgaśnie po odkręceniu korka czyli tak ma być :!:

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 22 sty 2010, 18:17

u mnie tam bez zmiany chodzi,mogę i bez korka jeździć...jeszcze takich cudów nie widzialem,w poprzednim NG obroty na chwile wahały się
Zdjęcie w avatarze to przeszłość tak jak i cały temat

Kliknij żeby zobaczyć moje czerwone toczydło

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 22 sty 2010, 21:33

ja mam odmę puszczoną w atmosfere i po odkręceniu korka nic sie nie dzieje
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 23 sty 2010, 00:44

Pamiętam jak ojciec dziewczyny oglądał mój nowy nabytek (NG), odkręcił korek bo jego zdaniem to był świetny test na stan silnik, a tu gasł momentalnie;) podobnie jak bobsley6 nie znal tajników niemieckiej inżynierii...

Tak na marginesie- warto poszukać na forum o "wolnej odmie" czy w zasadzie nic to nie daje? Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 23 sty 2010, 06:49

pandamix pisze:u mnie tam bez zmiany chodzi,mogę i bez korka jeździć...jeszcze takich cudów nie widzialem,w poprzednim NG obroty na chwile wahały się
Kolego, wyczyść odmę :-)

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 23 sty 2010, 17:05

po wyjęciu bagnetu powinny obroty spaść i wrócić do stanu a prawdą jest to że przez odkręcenie korka sprawdza się kondycje silniczka co podjadę do mechesa to tak robi
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 23 sty 2010, 17:59

mówienie ze po odkreceniu korka silnik zgasnie i ze jest w slabej kondycji i nadaje sie do remontu to nie wiem z kd to wyssane.Ale u nas to w różne dziwne sposoby sie sprawdza podobnie moj wujek ocenił stan auta po kupnie.podnies maske odkrecil korek auto zaczelo sie lekko dlawic i opadalo z obrotow i tekst uuuu silnik nadaje sie do remontu
Dla mnie to mówienie glupot mówienie tego o silniku lub jeszcze inni co na sluch badaja stan silnika te epoka minela dawno to nei czasy gdzie mechanik byl nim nazywany posiadajac mlotek przecinak i dwa klucze na krzyz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga