[b3 NG] Gaśnie po odkręceniu korka oleju
[b3 NG] Gaśnie po odkręceniu korka oleju
Witam wszystkich dzisiaj jak robiłem auto zauważyłem taką faze jak odkręciłem korek wlewu oleju od silnika to samochód był zapalony i zgasł a jak był zgaszony i był bez korka nie chciał zapalić co jest?
Na przyszłość prawidłowo tytułuj wątki i używaj opcji szukaj przed założeniem nowego tematu.
Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
Na przyszłość prawidłowo tytułuj wątki i używaj opcji szukaj przed założeniem nowego tematu.
Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 15:56 przez tasiorsko, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
<bylo> <szukaj>
Ponieważ przez korek dalej przez odmę silnik zaciąga lewe powietrze które nie jest uwzględniane przez przepływomierz i dlatego gaśnie. Widziałem jeszcze inne teorie na ten temat oraz niektórzy twierdzą że da się tak zdiagnozować kondycję silnika.
[ Dodano: 2010-01-14, 23:17 ]
https://audi80.pl/b4-abk-gasnie-po-o ... t29972.htm
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-gasni ... t17988.htm
Ponieważ przez korek dalej przez odmę silnik zaciąga lewe powietrze które nie jest uwzględniane przez przepływomierz i dlatego gaśnie. Widziałem jeszcze inne teorie na ten temat oraz niektórzy twierdzą że da się tak zdiagnozować kondycję silnika.
[ Dodano: 2010-01-14, 23:17 ]
https://audi80.pl/b4-abk-gasnie-po-o ... t29972.htm
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-gasni ... t17988.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sonda ma raczej za małe możliwości wpływania na skład mieszanki aby móc tak zwiększyć dawkę żaby silnik pracował przy większej nieszczelności. Szczególnie przy mechanicznym wtrysku gdzie ona zmienia skład mieszanki poprzez nieznaczne zmiany ciśnienia paliwa a decydującą rolę odgrywa tutaj przepływomierz, który opadając odcina paliwo.januszbin pisze:ale to sonda lambda powinna zadbać o to by ni zgasł silnik i wyregulować skład mieszanki,może jest uszkodzona !?
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
Co ty piszesz?! Mam po 13 na garze a jak odkrece korek gasnie jaki remont? Jak wspomniano odma idzie za przeplywka odkrecasz korek ciagnie lewe powietrze talez opada i nie podaje odpowiedniej ilosci paliwa to gasnie. Jak na zgaszonym zacisniesz gumowy waz odmy odkrecisz korek to wszystko bedzie ok. Mozna nawet na waz odmy zalozyc filter zatkac otwor po wezu w gumie przeplywki i masz free odme tylko bedzie lekko smiesdzialo oparami oleju z silnika ale za to bedzie samo czyste powietrze w dolocie..
Pamiętam jak ojciec dziewczyny oglądał mój nowy nabytek (NG), odkręcił korek bo jego zdaniem to był świetny test na stan silnik, a tu gasł momentalnie;) podobnie jak bobsley6 nie znal tajników niemieckiej inżynierii...
Tak na marginesie- warto poszukać na forum o "wolnej odmie" czy w zasadzie nic to nie daje? Pozdrawiam.
Tak na marginesie- warto poszukać na forum o "wolnej odmie" czy w zasadzie nic to nie daje? Pozdrawiam.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
mówienie ze po odkreceniu korka silnik zgasnie i ze jest w slabej kondycji i nadaje sie do remontu to nie wiem z kd to wyssane.Ale u nas to w różne dziwne sposoby sie sprawdza podobnie moj wujek ocenił stan auta po kupnie.podnies maske odkrecil korek auto zaczelo sie lekko dlawic i opadalo z obrotow i tekst uuuu silnik nadaje sie do remontu
Dla mnie to mówienie glupot mówienie tego o silniku lub jeszcze inni co na sluch badaja stan silnika te epoka minela dawno to nei czasy gdzie mechanik byl nim nazywany posiadajac mlotek przecinak i dwa klucze na krzyz
Dla mnie to mówienie glupot mówienie tego o silniku lub jeszcze inni co na sluch badaja stan silnika te epoka minela dawno to nei czasy gdzie mechanik byl nim nazywany posiadajac mlotek przecinak i dwa klucze na krzyz