Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zasilanie Audio

Subwoofery, skrzynie, głośniki, radiootwarzacze, nawigacje GPS, radia CB.
Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 25 wrz 2009, 01:11

Kolego wg. etki w b4 były 120A alternatory. Miały je: 1,9TDI (1z), ; 1,9td (aaz); 2,6v6 (abc) ; 2,8v6 (aah). Moc alternatora zależna była od wyposażenia elektrycznego z którym auto wychodziło z fabryki. Jednak co do pasowania to nie pomogę.

co do alternatorów z b3 z TD (benzynowe też pasują do diesla) które podał Dziki to max jakie były to 90A. Etka podaje że był jeszcze 110 A w silniku 5cyl.
Jednak jeśli chodzi o alternatory z b3, to tam on są napędzane zwykłym paskiem klinowym, a Ty masz b4 i masz pasek wielorowkowy. Więc altek z b3 do b4 będzie wymagał zmiany koła pasowego (nie wiem czy pasuje).


Zastanawia mnie jedno. Jak założysz te dwa alternatory, to czy uda się je pogodzić. Trzeba ciągnąc wzbudzanie i klemy. Czy jedne altek nie będzie dusił w jakiś sposób drugiego. A może najlepiej założyć dwa alternatory tej samej mocy:/

Awatar użytkownika
grzegorz000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 2008, 17:51
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: grzegorz000 » 25 wrz 2009, 21:16

Chodzi mi o jeden alternator mocniejszy...

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 25 wrz 2009, 21:56

diesle mają inne mocowania alternatora, Vki także.
dołożenie drugiego alternatora wiąze sie ze wzrostem spalania... <ok>
innego mocniejszego alternatora nie wstawisz w miejscu orginalnych aktualnych mocowań...

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 26 wrz 2009, 01:42

grzegorz000 pisze:Chodzi mi o jeden alternator mocniejszy...
Nie wiem jak jest z tym pasowaniem alternatora z TDI to Twojego silnika, ale etka podaje że w takim silniku jak twój występował też alternator 90A, więc jeśli 20A cię ratuje szukaj takiego. Etka podaje że taki 90A (te same oznaczenia) był montowany do abk, abt i abm. <piwo>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 26 wrz 2009, 02:04

spiczi pisze:Nie wiem jak jest z tym pasowaniem alternatora z TDI to Twojego silnika, ale etka podaje że w takim silniku jak twój występował też alternator 90A, więc jeśli 20A cię ratuje szukaj takiego. Etka podaje że taki 90A (te same oznaczenia) był montowany do abk, abt i abm.
NG ma 90A i koło na pasek klinowy więc będzie pasować.

Awatar użytkownika
grzegorz000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 2008, 17:51
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: grzegorz000 » 26 wrz 2009, 08:22

Dziękuje za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio, GPS, CB.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl