Kolego wg. etki w b4 były 120A alternatory. Miały je: 1,9TDI (1z), ; 1,9td (aaz); 2,6v6 (abc) ; 2,8v6 (aah). Moc alternatora zależna była od wyposażenia elektrycznego z którym auto wychodziło z fabryki. Jednak co do pasowania to nie pomogę.
co do alternatorów z b3 z TD (benzynowe też pasują do diesla) które podał Dziki to max jakie były to 90A. Etka podaje że był jeszcze 110 A w silniku 5cyl.
Jednak jeśli chodzi o alternatory z b3, to tam on są napędzane zwykłym paskiem klinowym, a Ty masz b4 i masz pasek wielorowkowy. Więc altek z b3 do b4 będzie wymagał zmiany koła pasowego (nie wiem czy pasuje).
Zastanawia mnie jedno. Jak założysz te dwa alternatory, to czy uda się je pogodzić. Trzeba ciągnąc wzbudzanie i klemy. Czy jedne altek nie będzie dusił w jakiś sposób drugiego. A może najlepiej założyć dwa alternatory tej samej mocy:/
Zasilanie Audio
- grzegorz000
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 17:51
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Nie wiem jak jest z tym pasowaniem alternatora z TDI to Twojego silnika, ale etka podaje że w takim silniku jak twój występował też alternator 90A, więc jeśli 20A cię ratuje szukaj takiego. Etka podaje że taki 90A (te same oznaczenia) był montowany do abk, abt i abm.grzegorz000 pisze:Chodzi mi o jeden alternator mocniejszy...
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
NG ma 90A i koło na pasek klinowy więc będzie pasować.spiczi pisze:Nie wiem jak jest z tym pasowaniem alternatora z TDI to Twojego silnika, ale etka podaje że w takim silniku jak twój występował też alternator 90A, więc jeśli 20A cię ratuje szukaj takiego. Etka podaje że taki 90A (te same oznaczenia) był montowany do abk, abt i abm.
- grzegorz000
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 17:51
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka