[80 B4] Jak rozpoznać oryginalny błotnik?
[80 B4] Jak rozpoznać oryginalny błotnik?
Mam piękną Audi B4, bardzo dbam o nią, zawsze jest czysta w środku i wywoskowana na zewnątrz. Ale cały ten blask zaczyna psuć rdza, wychodząca na obu przednich błotnikach. Zapewne przed moim zakupem, auto było uderzone przodem. W zakładzie blacharskim pewnie założono zamienniki błotników, do tego lakiernik trochę spartaczył malowanie i teraz mam tego efekt. Bardzo mnie to boli teraz jak patrzę na ten samochód. Dlatego postanowiłem wymienić oba błotniki. Interesują mnie oczywiście oryginalne (ocynkowane) błotniki. Słyszałem, że nowych ocynkowanych błotników już się nie dostanie. Jedynie używane z demontażu. Szukałem na allegro, jest trochę tego, ale nie wiem jak rozpoznać ten oryginalny ocynkowany. Na zdjęciu ciężko stwierdzić, czy to oryginał. Proszę podpowiedzcie mi, czym się kierować w wyborze. Czym się charakteryzuje ocynkowany błotnik. A może znacie jakiegoś rzetelnego allegrowicza, który nie wciśnie lipy.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Orginalny błotnik nie będzie rdzewiał - po tym go poznać. Lakier może być wyblakniętny, zmatowiony itp ale rdza, bez mechanicznego uszkodzenia powłoki lakierniczej, nie ma prawa się pojawić.
Ostatnio na szrocie dorwałem błotnik do swojej b3, błotnik ma 20 lat i absolutne zero rdzy. Lakier? Hmm... jakby wojnę przeżył
Poszukaj na szrocie czy czegoś nie mają. Te które leżą w trawie i nie mają rdzy - są orginalne. Na allegro kupować błotnik to trochę loteria.
Ostatnio na szrocie dorwałem błotnik do swojej b3, błotnik ma 20 lat i absolutne zero rdzy. Lakier? Hmm... jakby wojnę przeżył
Poszukaj na szrocie czy czegoś nie mają. Te które leżą w trawie i nie mają rdzy - są orginalne. Na allegro kupować błotnik to trochę loteria.