Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3, B4] Pęknięte ramię wycieraczki i zdarty wieloklin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

[B3, B4] Pęknięte ramię wycieraczki i zdarty wieloklin

Post autor: Patrique » 25 kwie 2010, 11:36

Mam następujący problem a nawet dwa (drugi przez własną głupotę). 1,5 roku temu w prawym ramieniu wycieraczki (od strony pasażera) pękło mi w miejscu mocowania (wieloklin). Postanowiłem tak sobie skręcić, za pomocą podkładki sprężynującej i nakrętki samo-kontrującej. Ten patent spisał się znakomicie dopóki po 1,5 roku wydarło mi cały wieloklin w ramieniu i... na obsadzie mocującej :-( . Jak wiadomo ramię wycieraczki jest alu. Teraz pytanie następujące. Czy ten trzonek na który się nakłada otwór mocowania w ramieniu jest stalowy? Czy w najgorszym scenariuszu można wymienić sam ten element, czy cały mechanizm wycieraczek.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 25 kwie 2010, 11:39

Patrique pisze:Czy ten trzonek na który się nakłada otwór mocowania w ramieniu jest stalowy?
Stalowy chyba nie bo tak to by rdzewiał, a nie widziałem na tym nigdy rdzy.

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 25 kwie 2010, 14:31

Patrique pisze: Czy w najgorszym scenariuszu można wymienić sam ten element, czy cały mechanizm wycieraczek.
Pojedz na szrot i poszukaj tego elementu z wieloklinem, w B3 był chyba znitowany z ramą mechanizmu wycieraczek, ale nity mozna spiłować a potem skręcić na śruby. Możesz też kupić cały mechanizm, chyba nie będzie droga używka.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 kwie 2010, 18:17

Patrique pisze:Czy ten trzonek na który się nakłada otwór mocowania w ramieniu jest stalowy? Czy w najgorszym scenariuszu można wymienić sam ten element, czy cały mechanizm wycieraczek.
Sama ośka wycieraczki jest stalowa, można ją wyjąć z korpusu po odbezpieczeniu pierścienia, którego znajdziesz zaraz poniżej wieloklinu. Natomiast może być problem z odczepieniem gałki, która łączy ośkę z resztą mechanizmu. Wydaje mi się, że najlepszym wyjściem będzie wymiana całości, zwłaszcza, że i tak będziesz musiał kupić inny mechanizm, aby z niego pozyskać oś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga