Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Tylny lewy błotnik - jak wymienić

ODPOWIEDZ
marcino2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 maja 2012, 17:07

[B4 All] Tylny lewy błotnik - jak wymienić

Post autor: marcino2000 » 21 maja 2012, 17:13

Witam, miałem wczoraj drobną stłuczkę, gościu wjechał mi w lewy tył. Czy tylny lewy błotnik jest demontowalny czy jest spawany na stałe, bo mam wgniotkę pod kierunkowskazem i ciężko to będzie wyklepać. Jeśli jest demontowalny, to gdzie szukać śrub?
Pozdrawiam
M2000
Ostatnio zmieniony 21 maja 2012, 17:18 przez marcino2000, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 21 maja 2012, 17:18

Na przyszłość proszę pamiętać o stosowaniu TAGów

Nie jest demontowalny. Trzeba ciąć.

marcino2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 maja 2012, 17:07

Post autor: marcino2000 » 21 maja 2012, 18:07

Dzięki będę na przyszłość wiedział.
No to szkoda, zostaje jedynie blacharz, ja się tego nie podejmę niestety, choć narzędzia mam
Pozdro!

Penny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 08 paź 2011, 14:42
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: Penny » 21 maja 2012, 23:09

W swojej b3 mam wgniotkę w tym samym miejscu. Też wolałbym wymienić i oszczędzić audicy szpachlowania ale sam raczej tego nie zrobię. Czy ktoś już próbował wymienić tylny błotnik, ewentualnie myślicie że znalazł by się blacharz który by to ogarnął ?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 21 maja 2012, 23:14

Wrzućcie jakieś zdjęcia jak to wygląda.

PS: jak będziecie wspawywać element to przecież i tak pójdzie szpachla i to nie jakieś mikro ilości. Innej opcji nie ma.

Awatar użytkownika
dewiant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 17 maja 2012, 20:19
Lokalizacja: GS

Post autor: dewiant » 24 maja 2012, 12:53

Labiel pisze:jak będziecie wspawywać element to przecież i tak pójdzie szpachla i to nie jakieś mikro ilości.
nie do końca tak jest. Jeśli za robotę zabierze się fachowiec, to rozwierci fabryczny zgrzewy, wyrwie poszucie błotnika i wspawa wszystko jak fabryka to robiła i szpachli nie będzie., Tylko pytanie - komu się chce tak bawić? Osobiście znam jednego blacharza, który tak właśnie robi. Ale znam wielu też takich, co nawet nie wyciągają/wyklepują blach, walą szpachel i wszyscy są zadowoleni... :/
marcino2000 pisze: No to szkoda, zostaje jedynie blacharz, ja się tego nie podejmę niestety, choć narzędzia mam
jeśli wgniotka nie jest duża, to jest to do ogarnięcia.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 maja 2012, 15:07

dewiant że się da zrobić to bez szpachli to wiem, ale tak jak piszesz - nikomu się nie chce, albo musieliby brać za taką naprawę odpowiednio więcej.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 24 maja 2012, 15:46

Trzeba by też znaleźć dobrze wycięty błotnik z dawcy :)
A tak poza tym tak jak w fabryce już nie będzie, może być co najwyżej "prawie".

Awatar użytkownika
dewiant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 17 maja 2012, 20:19
Lokalizacja: GS

Post autor: dewiant » 24 maja 2012, 23:28

kojak85 pisze:Trzeba by też znaleźć dobrze wycięty błotnik z dawcy :)
najlepiej samemu wyciąć więcej niż potrzeba, wtedy mamy margines na ewentualne błędy
kojak85 pisze: A tak poza tym tak jak w fabryce już nie będzie, może być co najwyżej "prawie".
znam ludzi, co poprawiają fabrykę, i robią to naprawdę fachowo. Ale u nich robota nie kosztuje przysłowiowe "pięć złotych"... ;)
Labiel pisze:dewiant że się da zrobić to bez szpachli to wiem, ale tak jak piszesz - nikomu się nie chce, albo musieliby brać za taką naprawę odpowiednio więcej.
<ok> wszystko w temacie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl