Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8s Ne ] wygłuszenie maski przedniej

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

[80 B3 1,8s Ne ] wygłuszenie maski przedniej

Post autor: davidpolska » 07 gru 2007, 08:13

Witam, czy wie ktoś gdzie dostać albo jak ktoś ma do sprzedania mate wygłuszającą pod maske do B3 i czy pasuje od B4.
Ostatnio zmieniony 07 gru 2007, 09:26 przez davidpolska, łącznie zmieniany 1 raz.

jaros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 27 cze 2007, 19:05
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: jaros » 07 gru 2007, 08:41

Z B4 nie pasuję do B3 i odwrotnie.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 07 gru 2007, 08:47

Szukaj od na allegro lubn na schrotach. Na allegro możesz pytac sprzedawców którzy sprzedją całe maski, z pewnością nie bedzie problemu odkupic wygłuszenia.
davidpolska pisze:czy pasuje od B4.
Myśle że nie powinno byc problemu, nawet jak bedzie dłuższa (w kierunku końca maski) co raczej nie powinno wystąpić, ale nie jestem pewien, to i tak przecież nie ma problemu z obcięciem niepotrzebnego kawałka...a najpewniej bedzie poszukac od B3 TD.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 07 gru 2007, 22:45

davidpolska, jeśli spodziewasz się wyciszenia silnika wewnątrz kabiny to bedziesz zawiedziony.
W dieslach B4 służyło to, aby mniej klekotały na zewnątrz i dłużej stygły.
Inżynierowie z fabryki nie żałowaliby w B4 benzynie wygłuszenia jeśli miałoby to większy sens.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 08 gru 2007, 09:15

Doc chodzi mi właśnie o powolne stygnięcie silnika, bo mnie wkurza to że jak postoi nawet pół godz to obroty mam już za niskie tak do 800 i mi szapie budą i muszę ssanie wyciągnąć i trochę pochodzi na ssaniu i już na 950 obroty. Ale później znowu postoi z 30 min. i to samo. Nie wiem czy w gaźnikach to normalne czy nie.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 08 gru 2007, 15:35

zawsze pozostaje opcja wygłuszyć matami, poniżej fotki:

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 08 gru 2007, 21:51

FranoF1 Ile mat zużyłeś na takie wygłuszenie maski i czy przyniosło pożądany efekt, tj. wygłuszyło w zauważalnym stopniu?

pzd

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 09 gru 2007, 00:06

ciekawym wlasnie czy lepsze ejst wygluszenie fabryczne czy takimi matami

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 09 gru 2007, 05:40

Doc pisze:Inżynierowie z fabryki nie żałowaliby w B4 benzynie wygłuszenia jeśli miałoby to większy sens.
Mhm, ale ja u siebie w bezninu mam fabryczne wygłuszenie maski :roll: Czy tylko do motorków V6 fabryka nie żałowała? Bo w ABK b4/coupe rozmumiem nie ma, tak? Przy silnikach 2,3 z tego co widziałem występuję, ale czy to zależało tylko od wersji silnikowej czy również nadwoziowej :-/ Może rozdawali za dopłatą :-/ chociaż wątpię.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 09 gru 2007, 09:39

krisiun1 silnik nie ochładza sie tak szybko ;-) ile mat zużyłem, juz nie pamiętam, robiłem to jakieś 2-3lata temu :-) wtedy jeszcze nie wiedziałem, że w 80tkach w ogóle montowali wygłuszenie mastki...

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 mar 2009, 10:57

witam :-) podłącze się do tematu, czy można założyć takie wygłuszenie maski do 2.0 16v? nie spowoduje to nadmiernej temp w komorze? Niedawno autko wróciło od mechanika i właściwie ze starych części został wał, tłoki i korby, pomimo tego silnik nadal głośno pracuje :-/ Czytałem troszkę na ten temat i podobno te silniki mają taką przypadłość, mnie jednak denerwuje ten dzwięk i chciałbym to zmienić. Z góry dziękuję za odp i pozdrawiam

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 24 mar 2009, 21:40

keczy, nie ma przeciwwskazań żeby do 6A założyć, silnik może trochę szybciej się rozgrzeje, a po to są wentylatory, żeby chłodziły silnik w razie gdyby mu za ciepło było, ale we wnętrzu ciszej nie będzie, wiem bo sam dołożyłem wygłuszenie z B3 i różnicy nie ma, tyle że maska od spodu wygląda "poważniej" i może silnik trochę dłużej trzyma temperaturę po zgaszeniu.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 26 mar 2009, 15:09

dzięki <ok> głównie chodzi mi o to żeby na zewnątrz było ciszej, ten klekot mnie troszkę nudzi i jeśli coś założę to dam znać. Pozdrawiam <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl