Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Brak ręcznego :-(

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

[B4] Brak ręcznego :-(

Post autor: OGr » 12 lis 2007, 09:48

Hejka, znowu mi tylny prawy zacisk nawala :-( Trzech "specjalistów" go robiło i dalej nie działa. Wolałbym to sobie zrobić sam ale nie mam kanału i nie robiłem tego jeszcze :-( Znacie może jakiegoś speca w Krakowie który wypiastowałby go, wyregenerował i pomalował ?

Orientujecie się może jaki koszt tego wszystkiego ?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 lis 2007, 10:04

Nie potrzeba kanału wystraczy podnośnik i kumpel do pomocy i sam to zrobisz. Kup do tego zestaw naprawczy do zacisku, najtrudniej jest przy składaniu włożyc pierścień zabepieczajacy w srodku w zacisku a reszta to bajka

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 12 lis 2007, 10:07

Właśnie boję się że zapowietrzę układ :-(

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 lis 2007, 10:09

OGr, do tego nie potrzebujesz kanału :-) . Zdejmujesz koło i już masz dostęp do zacisku. Przygotuj sobie jakiś korek na wężyk, odkręć zacisk i na warsztat z nim. Teraz zajrzyj na stronę Centrum, tam jest moje foto story z regeneracji zacisku, wszystko będziesz wiedział. Jednak na Twoim miejscu albo kupiłbym drugi używany zacisk w dobrym stanie i go oczyścił i powymieniał wszystkie uszczelki, bo jak rozbierzesz swój to może się okazać, że i tak musisz szukać zastępczego. Albo kupił już zregenerowany, na alledrogo ogłasza się jakaś f-ma z W-wy, która sprzedaje i regeneruje zaciski. Na mechaników raczej bym nie liczył, bo większości z nich nie chce się tego porządnie zrobić (czytaj: rozbierać zacisku w drobny mak) tylko zmieniają uszczelki tłoczka, smarują jakimś WD lub czymś podobnym tylną ośkę i wio z powrotem. A cały pic polega właśnie na wyczyszczeniu tej tylnej ośki i wymianie jej uszczelnień.
Co do zapowietrzenia to też dasz radę odpowietrzyć, trochę ciężko bez kanału ale dasz radę :-).

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 12 lis 2007, 11:59

Najwyżej jak już go rozbiorę i naprawię to później wymienię cały płyn w jakimś zakładzie. Teraz jeszcze tylko kwestia aby kupić w dobrym stanie.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 12 lis 2007, 12:07

Ehhh te zaciski w audi i vw starszych to bolączka.
Rownież mam kłopoty, nie używam ręcznego po trzymają mi.
Raz zdesperowany chciałem kupić nowe. Lece do intercarsu, a sprzedawca do mnie 700 zł z hakiem za sztukę :/
Na przeglądzie musiałem uśmiechnąć się do Pana, aby nie czepiał się tego.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 12 lis 2007, 12:11

Panowie w takim razie może inaczej. Nie mogę zdemontować tylnych zacisków z prawej i lewej strony i zrobić je w domu, a auto skręcić i jeździć narazie spokojnie bez tylnych ? W zasadzie jedna strona i tak mi nie łapie a co za tym idzie w zasadzie i druga też nie.

Tylko zastanawiam się czym zatkać tą rurkę z płynem żeby się nie wylał ?

crx4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 27 paź 2007, 22:47
Imię: Cezary
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: crx4 » 12 lis 2007, 12:22

stary przy ostrym hamowaniu w tej "rurce" ciśnienie jest tak duże, że tego nie zatkasz.. a po za tym to jest hamulec.. jak ci wywali tą "zatyczkę" to ciśnienia w układzie nie masz i zatrzymasz sie na jakimś drzewie, latarni lub innym samochodzie..

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 12 lis 2007, 12:25

Tak też myślałem :-)

crx4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 27 paź 2007, 22:47
Imię: Cezary
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: crx4 » 12 lis 2007, 13:08

moja b3 stoi bo czekam na przednie zaciski (rozwiercanie i gwintowanie odpowietrzników) a w tylnym lewym poprzedni właściciel wkręcił coś dużego i nie da się tego zrobić będę odpowietrzać przez przewód :-/ ale mimo tego ręczny mi brał dobrze zobaczymy po wymianie wszelkich gumek w zaciskach...

msanchez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 10 lut 2007, 07:04
Lokalizacja: warszawa

Post autor: msanchez » 12 lis 2007, 13:58

ja własnie tez szukam dobrego mechanika który zajoł by sie moimi zaciskami. tylne obudwa jak pisze danek są do regeneracji albo wymiany bo są tak zawalone ze sprezyna niema sily odciagnąc po zaciągnieciu rrecznego i nie odpuszcza. druga sprawa to zacisk z przodu. przez caly czas mi piszczy lewa strona mam wrazenie ze tłoczek sie nie cofa i zawsze troche klocek dotyka do tarczy i piszczy tylko przy hamowaniu nie piszczy. moze ktos poleci jakiegos mechanika z warszawy lub okolic co zna sie na robocie i nie sciemnia

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 12 lis 2007, 14:01

Szczerze to najlepiej jakbym sobie wyregenerował wszystkie elementy i wtedy wymienił płyn hamulcowy na nowy.

msanchez, z przodu mam inny problem bo mi piszczy przy lekkim dotykaniu hamulca :-)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 lis 2007, 14:35

msanchez, W twoim przypadku to może też być wina zapieczonej linki ręcznego. Zdejmij linkę i zobacz czy wtedy będzie odbijał.

Awatar użytkownika
MARTINO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 11 lis 2007, 20:47
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: MARTINO » 12 lis 2007, 20:20

ręczny jesli nie jest na czas przesmarowany na lince i na zacisku to potem jest problem, z hamulcy sie pyli i to jeszcze pogarsza sprawe więc polecam częstrzy przegląd, jeszcze zanim przestanie odbijać.
Po prostu ideał !

crx4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 27 paź 2007, 22:47
Imię: Cezary
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: crx4 » 12 lis 2007, 23:27

ja mojego magika od rozwiercania nikomu nie polecam :evil: niedługo mnie coś trafi.. chyba produkuje te zaciski od podstaw.. grrr a linke można nasmarować i rozruszać przy użyciu ON i strzykawki..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga