Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3, 3A] Korektor hamulców.

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 29 gru 2007, 05:45

Kolego Hans47 nikt nie robi z ciebie idioty, zachowaj dystans ;-) bo zachowujesz sie co najmniej nie miło :-/ koniec i sory za OT

Korzystąjc z tematu, czyli jak sprężynka krektora jest luźna na postoju przy pustym aucie to wszystko gra, tak? :oops: :->

Awatar użytkownika
mario2560
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 418
Rejestracja: 19 lut 2007, 17:53
Lokalizacja: Białystok/Suwałki

Post autor: mario2560 » 29 gru 2007, 08:38

Hans47 pisze:... Niestety nie moge wytrzymac jak ktos robi zemnie idiote. Daj innym podyskutowac I NIE WTRACAJ SIE. I bedzie spoko. Bede juz grzeczny. 8-)
Chłopie najlepiej wyrzuć ten korektor, poskręcaj resztę drutem albo na plastikowe opaski i będzie git. Jak sam napisałeś twój samochód i twoja sprawa. Ale jak widzisz twoje druciarskie metody uzdrawiania samochodu nie spotykają się na tym forum z pochwałą i uwielbieniem, przynosi to raczej odwrotny skutek.
Żal mi jedynie ludzi którzy uważają się za fana motoryzacji, a później... ech szkoda słów. Mam nadzieję że się chłopie nie rozbijesz przez te hamulce.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 gru 2007, 09:21

hołard pisze:Korzystąjc z tematu, czyli jak sprężynka krektora jest luźna na postoju przy pustym aucie to wszystko gra, tak?
Tak, jest ok.

A zauważyliście ze jak zglebi sie autko to sytuacja nieco sie zmienia, belka idzie w dół i tył zaczyna hamować niec mocniej niż przed, układ "myśli" ze tył jest obciążony, myslałem co z tym zrobić i rozciągnołem minmalnie spreżyne mniej wiecej do takiej formy aby była naciągnieta w sposób jak była na nieobciązonym aucie przed obniżeniem, pomysł sie udał i jest super.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 29 gru 2007, 23:21

Zawsze mi się wydawało że do regulacji służy śruba w podłuznym otworze. No chyba, że tej regulacji było za mało.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 gru 2007, 11:01

czarekj pisze:Zawsze mi się wydawało że do regulacji służy śruba w podłuznym otworze. No chyba, że tej regulacji było za mało.
A wiesz że nawet o tym nie pomyslałem :-P Nawet tego nie dotknołem, jutor to sprawdze. :-D

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 30 gru 2007, 16:18

Hans47 pisze:to dlaczego skoro to jest niezbedne niebylo tego wogole w audi 1991r silnik 1.6 NIE BYLO OD POCZATKU i nie sprzeczac sie.
Proponuję dla pewności sprawdzić czy nie było dwóch regulatorów przy pompie hamulcowej. To że nie ma korektora przy tylnej belce nie oznacza, że nie ma go wcale. W wielu modelach aut koncernu VW/Audi korektory są przy pompie.

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 31 gru 2007, 15:29

Dzieki za info napewno sprawdze.

Awatar użytkownika
Rafał 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 01 wrz 2007, 22:17
Lokalizacja: Siedliska-Lubartów

Post autor: Rafał 20 » 03 sty 2008, 21:48

Mojego korektora nieudało się rozruszać, dźwigienka jest zaparta na takim cienkim bolczyku (ogranicznik chyba) a dwa takie bolce w gumkach są wciśnięte do oporu i nieruszają się. nowy korektor kosztuje ok. 250 zł. Więc w rachube wchodzi używka, ale musi być od modelu z tarczami z tyłu tak jak u mnie?

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 03 sty 2008, 23:06

mam nowy kolektor siły hamowania za 150zł a używany za 80zł w idealnym stanie z audi B4 rok 92 jeśli będziesz zainteresowany to pisaj

pozdrowionka

siwak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 24 maja 2007, 22:45

Post autor: siwak » 16 lut 2008, 11:09

A z jakiego auta mozna jeszcze podpasowac ten korektor dodam ze moja audi to model b3 z 90r 1.8 i czy da się naprawic stary bo cieknie z niego

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 17 lut 2008, 22:08

jesli słabo hamuje tył mozna go podregulowac w nastepujacy sposób poluzowac srube od strony belki na tym slizgu włozyc srubokret jak na załaczonym obrazku naciagnac i zakrecic.

siwak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 24 maja 2007, 22:45

Post autor: siwak » 08 kwie 2008, 22:39

Witam mam pytanie co zrobic jak tył hamuje lepiej jak przód??

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 08 kwie 2008, 23:10

zobaczyć czemu przód hamuje źle (zapieczone cylinderki itp.) a jak to będzie ok to doregulować korektorem...

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 12 kwie 2008, 10:51

podlacze sie do tematu, chodzi mi o hamulec reczny. wszystkie 4 kola na tarczowych hamulcach, jak wciskam nozny to jest ok wszystkie staja w miejscu, ale reczny lapie tylko prawa strona, lewa nic a nic chyba ze mu zaciagne do konca to lapie ale jak puszcze to sie blokuje to uszko na zacisku od recznego i musze mloteczkiem cofnac,,, i tu moje pytanie czy to zacisk do wymiany , czy tez moze jest to jakos rozbieralne? bo mozna kupic zestaw naprawczy i moze da sie to zregenerowac?

no i bez porad jak w postach wczesiej ze wywal reczny albo jakias inna druciarnia :mrgreen:

ijo_86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 18 paź 2007, 21:24
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: ijo_86 » 20 kwie 2008, 09:05

Hans47, kolego pamiętaj że forum to miejsce w którym każdy może wyrazić swoje spostrzeżenia i sugestie na dany temat...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga