[B3, 3A] Korektor hamulców.
Chłopie najlepiej wyrzuć ten korektor, poskręcaj resztę drutem albo na plastikowe opaski i będzie git. Jak sam napisałeś twój samochód i twoja sprawa. Ale jak widzisz twoje druciarskie metody uzdrawiania samochodu nie spotykają się na tym forum z pochwałą i uwielbieniem, przynosi to raczej odwrotny skutek.Hans47 pisze:... Niestety nie moge wytrzymac jak ktos robi zemnie idiote. Daj innym podyskutowac I NIE WTRACAJ SIE. I bedzie spoko. Bede juz grzeczny. 8-)
Żal mi jedynie ludzi którzy uważają się za fana motoryzacji, a później... ech szkoda słów. Mam nadzieję że się chłopie nie rozbijesz przez te hamulce.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Tak, jest ok.hołard pisze:Korzystąjc z tematu, czyli jak sprężynka krektora jest luźna na postoju przy pustym aucie to wszystko gra, tak?
A zauważyliście ze jak zglebi sie autko to sytuacja nieco sie zmienia, belka idzie w dół i tył zaczyna hamować niec mocniej niż przed, układ "myśli" ze tył jest obciążony, myslałem co z tym zrobić i rozciągnołem minmalnie spreżyne mniej wiecej do takiej formy aby była naciągnieta w sposób jak była na nieobciązonym aucie przed obniżeniem, pomysł sie udał i jest super.
Proponuję dla pewności sprawdzić czy nie było dwóch regulatorów przy pompie hamulcowej. To że nie ma korektora przy tylnej belce nie oznacza, że nie ma go wcale. W wielu modelach aut koncernu VW/Audi korektory są przy pompie.Hans47 pisze:to dlaczego skoro to jest niezbedne niebylo tego wogole w audi 1991r silnik 1.6 NIE BYLO OD POCZATKU i nie sprzeczac sie.
Mojego korektora nieudało się rozruszać, dźwigienka jest zaparta na takim cienkim bolczyku (ogranicznik chyba) a dwa takie bolce w gumkach są wciśnięte do oporu i nieruszają się. nowy korektor kosztuje ok. 250 zł. Więc w rachube wchodzi używka, ale musi być od modelu z tarczami z tyłu tak jak u mnie?
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
podlacze sie do tematu, chodzi mi o hamulec reczny. wszystkie 4 kola na tarczowych hamulcach, jak wciskam nozny to jest ok wszystkie staja w miejscu, ale reczny lapie tylko prawa strona, lewa nic a nic chyba ze mu zaciagne do konca to lapie ale jak puszcze to sie blokuje to uszko na zacisku od recznego i musze mloteczkiem cofnac,,, i tu moje pytanie czy to zacisk do wymiany , czy tez moze jest to jakos rozbieralne? bo mozna kupic zestaw naprawczy i moze da sie to zregenerowac?
no i bez porad jak w postach wczesiej ze wywal reczny albo jakias inna druciarnia :mrgreen:
no i bez porad jak w postach wczesiej ze wywal reczny albo jakias inna druciarnia :mrgreen: