

Korzystąjc z tematu, czyli jak sprężynka krektora jest luźna na postoju przy pustym aucie to wszystko gra, tak? :oops: :->
Chłopie najlepiej wyrzuć ten korektor, poskręcaj resztę drutem albo na plastikowe opaski i będzie git. Jak sam napisałeś twój samochód i twoja sprawa. Ale jak widzisz twoje druciarskie metody uzdrawiania samochodu nie spotykają się na tym forum z pochwałą i uwielbieniem, przynosi to raczej odwrotny skutek.Hans47 pisze:... Niestety nie moge wytrzymac jak ktos robi zemnie idiote. Daj innym podyskutowac I NIE WTRACAJ SIE. I bedzie spoko. Bede juz grzeczny. 8-)
Tak, jest ok.hołard pisze:Korzystąjc z tematu, czyli jak sprężynka krektora jest luźna na postoju przy pustym aucie to wszystko gra, tak?
Proponuję dla pewności sprawdzić czy nie było dwóch regulatorów przy pompie hamulcowej. To że nie ma korektora przy tylnej belce nie oznacza, że nie ma go wcale. W wielu modelach aut koncernu VW/Audi korektory są przy pompie.Hans47 pisze:to dlaczego skoro to jest niezbedne niebylo tego wogole w audi 1991r silnik 1.6 NIE BYLO OD POCZATKU i nie sprzeczac sie.