[80 B4 2.0 ABT] Zmiana tarcz ham litych na wentylowane
[80 B4 2.0 ABT] Zmiana tarcz ham litych na wentylowane
Witam, zamierzam wymienic tarcze i klocki przednie w mojej 80 . Mam teraz pełne tarcze a chciałbym wymienic na wentylowane bez ingerencji w pozostałe częsci układu hamulcowego . Zrobiłem już tak kiedys w golfie 3 i jest OK . I tu moje pytanie czy ktos mógłby mi podac od jakiej fury tarcze i klocki pasowały by do mojego modelu ? pewnie ktos z Was już kiedys przerabiał temat . Auto z ABS , układ hamulcowy LUCAS . Jesli będzie to przydatne podam numer VIN: WAUZZZ8CZRA173446
- Spietyq
- Forum Audi 80
- Posty: 344
- Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Tczew
Przy wymianie hamulców z niewentylowanych na wentyle pasują od Audi 2,6 i 2,8 czyli musisz przełożyć zaciski, jarzma no i oczywiście tarcze i klockisteryd126 pisze:I tu moje pytanie czy ktos mógłby mi podac od jakiej fury tarcze i klocki pasowały by do mojego modelu
Wybrałem - AUDI - bo piękne i solidne
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Jesli nie jezdzisz jak rajdowiec to taki zabieg nie ma sensu. Lita tarcza lepiej hamuje ale szybciej sie nagrzewa dlatego do normalnego uzytkowania lepiej sie nadaje. Proponuje kupic pozadnej firmy lite tarcze i pozadne klocki a nie kombinowac. Chyba ze bys zalozyl taki zestaw jak kolega wyzej napisal to roznica byla by konkretna. :mrgreen:
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
W golfie mk2 miałem kiedyś założone tarcze wentylowane od ascony ,klocki tylko zmieniłem na nowe cieńsze do tarcz wentylowanych oryginał i pasowało bez przerabiania.
"TVN -wstajesz i nic nie wiesz"
Aktualnie w stajni:
330d touring
powered by endriu210
Honda Accord VIII
Było Audi 80 TDI
Było Audi A4 1.8T
A4 1.8T <sprzedane>
Aktualnie w stajni:
330d touring
powered by endriu210
Honda Accord VIII
Było Audi 80 TDI
Było Audi A4 1.8T
A4 1.8T <sprzedane>
w 80 tak sie nie da bo wentylowana nie wejdzie w otwór
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=16514#167254 zobacz, oceń
http://www.lyoness.net/pl paliwo po 50gr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:14
- Lokalizacja: Świdnik
Ostatnio u siebie zmieniałem tarcze z litych na wentylowane. Koszt zacisków to ok 100-150zł, tarcze Mikody ok 100zł sztuka. Lita tarcza jak dla mnie nadaje się tylko do Tico albo coś w tym stylu. Dwa razy w ciau roku wymieniałem hamulce na nowy komplet bo biła mi kierownica. Po założeniu zestawu z 2.6 (wentyl.280mm) problem się skończył
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Mierzylem już tarcze średnice ma 275mm a grubość okolo 8mm.Ale widze ze sa juz bardzo mocno "doświadczone" i nie mam pojęcia czy to pozostałość z 10mm czy z 13mm.
Oczywiscie moge oddać auto do mechanika i niech on sie martwi jakie zastosować,ale raczej sam wole dłubać przy mojej niuni oczywiście jeśli nie wymaga to kanału i jakichś specjalistycznych narzedzi.
Oczywiscie moge oddać auto do mechanika i niech on sie martwi jakie zastosować,ale raczej sam wole dłubać przy mojej niuni oczywiście jeśli nie wymaga to kanału i jakichś specjalistycznych narzedzi.
Tarcze z przodu niewentylowane 280 mm grubość nowe 13 mm do 11 minimum. Jak masz 8 mm tylko wymiana sam wymienisz niema problemu rozkręć najpierw kopyto przy gumkach wyciągnij klocki najlepiej żeby były też nowe jak i tarcze będziesz dawał nowe później jeszcze dwie śruby z tyłu i ściągasz całe mocowanie tarcza sama z chodzi bez problemu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga