[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 9[/center]
[center]Naprawa zderzaka - 06.02.2010[/center]
Dziś postanowiłem zająć się przednim zderzakiem. Na pierwszy rzut oka nic mu nie dogalało ale już jakiś czas temu zauważyłem że cały jest jakiś luźny. Gdy się w niego pukało bądź zamykało maskę wpadał w drżenie. Postanowiłem więc go zdjąć i zobaczyć co w trawie piszczy.
Sam demontaż zderzaka jest banalnie prosty - identyczny jak w 80tkach, czyli dwie śruby imbusowe do których jest dostęp po zdjęciu bocznych kratek. Całe szczęście że demontaż poszedł szybko i gładko, bo starszy zajął mi garaż i musiałem zrobić to na dworze.
[center] [/center]
Po wstępnym badaniu okazało się że sam zderzak nie jest zbyt solidnie przymocowany do belki wzmacniającej. W niektórych miejscach plastikowe zaczepy były zerwane, w innych nie trzymały już tak jak trzymać powinny. Sama dokładka zderzaka też nie wszędzie przylegała tak jak powinna.
Do naprawy postanowiłem wykorzystać wkręty. Nawierciłem te plastikowe "łepki" które powinny trzymać belkę i wkręciłem w nie śrubki. W kilku miejscach zabezpieczyłem też dokładkę aby zaczepy się nie wypinały.
[center] [/center]
Cały zabieg nie zajął zbyt dużo czasu a po jego przeprowadzeniu zderzak stał się o wiele sztywniejszy. Solidne przymocowanie zderzaka do belki sprawiło że zderzak nie wpada już w żadne drgania, nie wyczuwa się też żadnych jego luzów. Czyli jest tak jak być powinno.
[center]Naprawa zderzaka - 06.02.2010[/center]
Dziś postanowiłem zająć się przednim zderzakiem. Na pierwszy rzut oka nic mu nie dogalało ale już jakiś czas temu zauważyłem że cały jest jakiś luźny. Gdy się w niego pukało bądź zamykało maskę wpadał w drżenie. Postanowiłem więc go zdjąć i zobaczyć co w trawie piszczy.
Sam demontaż zderzaka jest banalnie prosty - identyczny jak w 80tkach, czyli dwie śruby imbusowe do których jest dostęp po zdjęciu bocznych kratek. Całe szczęście że demontaż poszedł szybko i gładko, bo starszy zajął mi garaż i musiałem zrobić to na dworze.
[center] [/center]
Po wstępnym badaniu okazało się że sam zderzak nie jest zbyt solidnie przymocowany do belki wzmacniającej. W niektórych miejscach plastikowe zaczepy były zerwane, w innych nie trzymały już tak jak trzymać powinny. Sama dokładka zderzaka też nie wszędzie przylegała tak jak powinna.
Do naprawy postanowiłem wykorzystać wkręty. Nawierciłem te plastikowe "łepki" które powinny trzymać belkę i wkręciłem w nie śrubki. W kilku miejscach zabezpieczyłem też dokładkę aby zaczepy się nie wypinały.
[center] [/center]
Cały zabieg nie zajął zbyt dużo czasu a po jego przeprowadzeniu zderzak stał się o wiele sztywniejszy. Solidne przymocowanie zderzaka do belki sprawiło że zderzak nie wpada już w żadne drgania, nie wyczuwa się też żadnych jego luzów. Czyli jest tak jak być powinno.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 10
Przyciemnienie tylnych lamp (nieudana próba) - 25.02.2010[/center]
Początkowo zamierzałem przyciemnić sobie tylne lampy. Fajnie to wyglądało, ale średnio mi to wyszło. Niestety przy takim profilu lamp wcale nie jest to łatwe. Może gdybym miał jeszcze ze dwie dodatkowe ręce to dałbym radę. Ponieważ dla mnie istnieją tylko dwie opcję: albo coś jest zrobione super, albo wcale to na razie tylne lampy pozostaną w oryginale. A oto fotki jak to mniej więcej wyglądało.
[center][/center]
Tak na pocieszenie przyciemniłem sobie boczne kierunki umieszczone na przednim błotniku. Z nimi poszło oczywiście o wiele łatwiej.
[center][/center]
Do pomysłu przyciemnienia tylnych lamp na pewno za jakiś czas wrócę bo dość fajnie to wyglądało a lampy wbrew moim obawą wcale nie świeciły ciemniej - łącznie z światłem wstecznym. Niestety najpierw muszę się nieco dokształcić w tej materii bo z marszu jest jednak ciężko.
Przyciemnienie tylnych lamp (nieudana próba) - 25.02.2010[/center]
Początkowo zamierzałem przyciemnić sobie tylne lampy. Fajnie to wyglądało, ale średnio mi to wyszło. Niestety przy takim profilu lamp wcale nie jest to łatwe. Może gdybym miał jeszcze ze dwie dodatkowe ręce to dałbym radę. Ponieważ dla mnie istnieją tylko dwie opcję: albo coś jest zrobione super, albo wcale to na razie tylne lampy pozostaną w oryginale. A oto fotki jak to mniej więcej wyglądało.
[center][/center]
Tak na pocieszenie przyciemniłem sobie boczne kierunki umieszczone na przednim błotniku. Z nimi poszło oczywiście o wiele łatwiej.
[center][/center]
Do pomysłu przyciemnienia tylnych lamp na pewno za jakiś czas wrócę bo dość fajnie to wyglądało a lampy wbrew moim obawą wcale nie świeciły ciemniej - łącznie z światłem wstecznym. Niestety najpierw muszę się nieco dokształcić w tej materii bo z marszu jest jednak ciężko.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 20:18 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Konkretnie będzie wyglądać z ciemnymi lampami na tyle.
Ps. Taka rada nie na ciągaj za bardzo foli bo wyjdzie ci jaśniej i im więcej naciągasz to tym więcej zmarszczek będzie ci się robiło.
Czekam na foty jesk skończysz bo na A4 b5 widziałem ori przyciemniane lampy i jakos mi się nie widzą za dużo prześwitują.
Ps. Taka rada nie na ciągaj za bardzo foli bo wyjdzie ci jaśniej i im więcej naciągasz to tym więcej zmarszczek będzie ci się robiło.
Czekam na foty jesk skończysz bo na A4 b5 widziałem ori przyciemniane lampy i jakos mi się nie widzą za dużo prześwitują.
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Taki miałem zamiar ale krzyczą sobie za nie jak za złotoprzemko1982 pisze:Rafal a nie lepiej zainwestowac w poliftówki albo dymione Depo :?:
Generalnie ja też nie byłem. Ale jak sprawdziłem jak świecą po takim przyciemnieniu to nieco zmieniłem zdanie. Widziałem już takich typów co po przyciemnieniu lam ledwie było widać im światła. Tu jednak porównałem lampę przyciemnioną z nieprzyciemnioną i różnicy prawie nie było.Żelu pisze:Labiel, nie jestem zwolennikiem takiego ściemniania lamp
Co do jakości to faktycznie jedna by uszła, ale druga wyszła mi gorzej i źle się z tym czułem wiedząc że nie jest tak jak być powinno.
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko