Powiem ci że przy A4 mimo iż zawieszenie jest bardziej skomplikowane to przyjemnie mi się pracuje. Trochę już przy niej grzebałem, wymiana sprężyn itp. i kurcze stwierdzam że mało jest upierdliwych rzeczy. Sworznie wyskakują, śruby się odkręcają (problem był jedynie z tą śrubą od górnych wahaczy, ale to tylko za pierwszym razem), generalnie jakoś nie stwarza mi nic problemu. W A80 zawieszenie było maks proste, ale co się przy nim nawkur****. A to sworzeń nie chciał wyjść, a to śruba zapieczona. No kurcze ciągle coś. Sporo przy niej nawyzywałem :mrgreen: Jeśli auta mają duże to A80 była dla mnie wrednaplastuch pisze:Dobre jest to że jak sam sobie wymieniasz części czy tak coś reperujesz w aucie to znasz każdą śrubke i mniej więcej idzie przewidzieć jakieś niespodzianki
[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To wiem, bo już rozbierałem :mrgreen: Widziałem że te osłony przykręcane są chyba na 6ść śrub imbusowych (najpierw muszę kupić imbusy na grzechotkę bo standardowym nie dało rady). Tylko nie wiem właśnie czy po odkręceniu tych śrub odkręci się sama osłona czy osłona plus ta ośka. Bo myślałem aby wymontować te osłony, złożyć całość tak aby jeździć a osłony na spokojnie sobie wyczyścić i odmalować.plastuch pisze:Żeby dostać się to osłony musisz zdiąć całą tarcze to odrazu zobaczysz w jakim stanie łożysko
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzisiaj pobiłem swój własny rekord życiowy :mrgreen: Przyjechał do mnie wujaszek A6 na wymianę górnych wahaczy - zawiecha ta sama co u mnie. Wyjęcie pierwszej kolumny licząc od czasu wjazdu auta do garażu zajęło mi 11 minut :mrgreen: Wyjęcia dwóch, wymiana wahaczy, zamontowanie wszystkiego łącznie z dokręceniem kół - 64 minut (z 10 minutową przerwą na szybki obiad :mrgreen: ). W sumie wyjęcie kolumny po podniesieniu auta z drugiej strony stało się diabelnie proste. Gdybym wcześniej wpadł na pomysł aby podnosić drugą stronę żeby nie prężył drążek to oszczędziłbym sobie masę pracy podczas grzebania u siebie. Człowiek uczy się całe życie. :roll:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzisiaj z ciekawości zmierzyłem sobie ile moje Audi wisie nad ziemią bo w sumie jeszcze tego nie robiłem.
Zderzak przód - 10 cm
[center][/center]
Podłoga - 8 cm
[center][/center]
A w najniższym miejscu - 6,5 cm :mrgreen:
[center][/center]
Zastanawiam się ile Krystyna ma u siebie w tym miejscu. 3 cm :?: :roll:
Zderzak przód - 10 cm
[center][/center]
Podłoga - 8 cm
[center][/center]
A w najniższym miejscu - 6,5 cm :mrgreen:
[center][/center]
Zastanawiam się ile Krystyna ma u siebie w tym miejscu. 3 cm :?: :roll: