Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gonzoli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 09 lut 2007, 00:50
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: gonzoli » 11 lut 2008, 21:42

karol121, przepływka PIERBURG, 12/1994

figo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 lis 2007, 02:02

Post autor: figo » 18 lut 2008, 18:34

witam
moze ktoś polecić kogoś lub jakis warsztat w okolicach Gliwic gdzie mozna zdiagnozować auto vagiem ?

pozdrawiam.

Awatar użytkownika
janes100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 21 sie 2007, 13:47
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: janes100 » 21 lut 2008, 10:55

ja podobnie szukam w okolicach elbląga jakiegos dobrego diagnostyka vagiem
jesli ktoś zna proszę o namiary

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 22 lut 2008, 13:06

Cześć, czy możecie mi powiedzieć jak "zblokować" sterownik w ABK przez Vag - celem ustawienia zapłonu? Czy chodzi o "basic setting's "?

Pozdrawiam

No to możee dalsze "zagadki".... jak ustawić parametry vag'a by uniknąć komunikatów "too many communication errors" ? dodam ,że nie chodzi i baut rata , ponieważ przy regulacji i dopasowaniu portu portu komunikat występuje nadal . Jak ustawiąc adaptację i basic setting dla ABK ?

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 13 mar 2008, 15:01

Odświeże temat.
Mam taki problem.
Kasowanie błędu poduszki nic nie daje, bo nie ustaje przyczyna - to wiem.
Błąd - Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy N95 - za duża oporność.
Napiszcie proszę jak to ustrojstwo ugryść bo kończy mi się już cierpliwość.

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 13 mar 2008, 15:50

Hmm, a masz na pewno poduchy? Pytam , bo czasami po wypadku są wkładane atrapy i w układ elektryki wstawiany jest rezystor który emuluje podłączona poduchę.

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 13 mar 2008, 15:56

Autko nigdy nie miało wypadku. a poduchę wyjmowałem kilka razy i to nie jest atrapa.

4pietro4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 mar 2008, 10:03
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: 4pietro4 » 17 kwie 2008, 09:48

Witam
A teraz ja z prośbą do znawców w temacie - VAGi , interpretacje , lambdy itp.
Proszę o zerknięcie na poniższą fotkę :
http://img88.imageshack.us/my.php?image=vagscopeff7.jpg
To wykresy parametrów 1 , 2 , 3 , 4 , 5 i 7 z grupy 000 według następujących kodów kolorów :
http://img88.imageshack.us/my.php?image=legendaqr6.jpg
Co mamy w poszczególnych parametrach ?
Pomarańczowy to jak wnioskuję lambda. Mniejsza amplituda to Pb , Większa równomierna to przełączenie na LPG. Czy tak to ma wyglądać ?
Szary wyglądałby mi na obroty ( po depnięciu przejście na gaz )
Na forum widzę do diesli i silników 1Z , ale nic o interpretacji grup w ABK :(
Proszę o ew. spostrzeżenia i sugestie.
Pozdrawiam

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 17 kwie 2008, 10:45

A masz moze problem z jazda na pb rano jak silnik jest zimny ?

podgladalem ten wykres
http://img88.imageshack.us/my.php?image=vagscopeff7.jpg

4pietro4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 mar 2008, 10:03
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: 4pietro4 » 17 kwie 2008, 10:54

Nie , śmiga jak rakieta. No ale z drugiej strony nie ma mrozów ...
Od soboty kiedy naprawiłem przepływkę startuję już na Pb. Bez najmniejszych kłopotów jak dawniej. Siadam rano , przekręcam kluczyk cyyk ... i już można jechać.
Wiesz może co oznaczają te linie i jak je interpretować ?

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 17 kwie 2008, 11:11

chyba na centrum audi jest do sciagniecia check serwis do tego silnika wlasnie, tam to jest objasnione.

4pietro4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 mar 2008, 10:03
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: 4pietro4 » 17 kwie 2008, 13:29

W tut. dziale Download VAG1 jest to PIĘKNIE rozkodowane. Co prawda po angielsku , ale intensywnie nad tym pracuję.
I tak to wygląda :

1. Czuj. temp. powietrza 42 /OK rozumiem /
2. Napięcie instalacji 127 /OK/
3. Temp. chłodziwa 6/7 ( już na granicy pracy wentylatorów ) /OK/
4. Engine load;ignore --- jak mam to rozumieć ??? tu mam 23 a widzę że zakres jest 35-65
5. Napięcie lambda tu się zmienia - wezmę chyba po prostu oscyloskop i sprawdzę
6. Lambda control time counter;ignore - nie mam pojęcia co to --- ( mam tu 0 )
7. Probe status counter też nie mam pojęcia co to ( wartość 0 )
8. Napięcie potencjometru ale czego przepustnicy , przepływomierza ?? ( 63 )
9. Czas wtrysku 4 /OK/
10. Obroty 207 /OK/


Pomoże mi ktoś mądrzejszy w doświadczenie zinterpretować to dokładnie a w szczególności objaśnić punkty 4 , 6 , 7 , 8 ? ?
<piwo>[/b]

młody 21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 25 sty 2008, 03:01
Imię: Grzegorz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Kielce

Post autor: młody 21 » 21 kwie 2008, 21:04

Czy ktoś może mi podesłać jakąś dobrą wersje vag ma audi B4 94 rok silnik abt

dudziolebork
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 15 lut 2008, 19:16
Lokalizacja: Lębork

Post autor: dudziolebork » 25 kwie 2008, 19:44

Właśnie kupiłem vaga z allegro " polski vag 2.5 " wraz z orginalnym oprogramowaniem i mam mały problem vag czyta na włączonym zapłonie klime i abs reszty podzespołów nie chce czytac ani silnika poduszek czy skrzyni biegów. I teraz jest pytanie co jest nie tak. Co mam zrobic aby wszystko mi odczytywał???

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 25 kwie 2008, 21:10

dudziolebork pisze:vag czyta na włączonym zapłonie klime i abs reszty podzespołów nie chce czytac ani silnika poduszek czy skrzyni biegów.
Miałem ten sam problem w silniku AAR 2,3L w A6 z 95 roku, próbowałem zmieniać prędkość transmisji danych, wywoływać błędy w kompie (przez odpięcie przepływki) ale niestety nic to nie dało... :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl