[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
Cześć, czy możecie mi powiedzieć jak "zblokować" sterownik w ABK przez Vag - celem ustawienia zapłonu? Czy chodzi o "basic setting's "?
Pozdrawiam
No to możee dalsze "zagadki".... jak ustawić parametry vag'a by uniknąć komunikatów "too many communication errors" ? dodam ,że nie chodzi i baut rata , ponieważ przy regulacji i dopasowaniu portu portu komunikat występuje nadal . Jak ustawiąc adaptację i basic setting dla ABK ?
Pozdrawiam
No to możee dalsze "zagadki".... jak ustawić parametry vag'a by uniknąć komunikatów "too many communication errors" ? dodam ,że nie chodzi i baut rata , ponieważ przy regulacji i dopasowaniu portu portu komunikat występuje nadal . Jak ustawiąc adaptację i basic setting dla ABK ?
Witam
A teraz ja z prośbą do znawców w temacie - VAGi , interpretacje , lambdy itp.
Proszę o zerknięcie na poniższą fotkę :
http://img88.imageshack.us/my.php?image=vagscopeff7.jpg
To wykresy parametrów 1 , 2 , 3 , 4 , 5 i 7 z grupy 000 według następujących kodów kolorów :
http://img88.imageshack.us/my.php?image=legendaqr6.jpg
Co mamy w poszczególnych parametrach ?
Pomarańczowy to jak wnioskuję lambda. Mniejsza amplituda to Pb , Większa równomierna to przełączenie na LPG. Czy tak to ma wyglądać ?
Szary wyglądałby mi na obroty ( po depnięciu przejście na gaz )
Na forum widzę do diesli i silników 1Z , ale nic o interpretacji grup w ABK
Proszę o ew. spostrzeżenia i sugestie.
Pozdrawiam
A teraz ja z prośbą do znawców w temacie - VAGi , interpretacje , lambdy itp.
Proszę o zerknięcie na poniższą fotkę :
http://img88.imageshack.us/my.php?image=vagscopeff7.jpg
To wykresy parametrów 1 , 2 , 3 , 4 , 5 i 7 z grupy 000 według następujących kodów kolorów :
http://img88.imageshack.us/my.php?image=legendaqr6.jpg
Co mamy w poszczególnych parametrach ?
Pomarańczowy to jak wnioskuję lambda. Mniejsza amplituda to Pb , Większa równomierna to przełączenie na LPG. Czy tak to ma wyglądać ?
Szary wyglądałby mi na obroty ( po depnięciu przejście na gaz )
Na forum widzę do diesli i silników 1Z , ale nic o interpretacji grup w ABK
Proszę o ew. spostrzeżenia i sugestie.
Pozdrawiam
A masz moze problem z jazda na pb rano jak silnik jest zimny ?
podgladalem ten wykres
http://img88.imageshack.us/my.php?image=vagscopeff7.jpg
podgladalem ten wykres
http://img88.imageshack.us/my.php?image=vagscopeff7.jpg
W tut. dziale Download VAG1 jest to PIĘKNIE rozkodowane. Co prawda po angielsku , ale intensywnie nad tym pracuję.
I tak to wygląda :
1. Czuj. temp. powietrza 42 /OK rozumiem /
2. Napięcie instalacji 127 /OK/
3. Temp. chłodziwa 6/7 ( już na granicy pracy wentylatorów ) /OK/
4. Engine load;ignore --- jak mam to rozumieć ??? tu mam 23 a widzę że zakres jest 35-65
5. Napięcie lambda tu się zmienia - wezmę chyba po prostu oscyloskop i sprawdzę
6. Lambda control time counter;ignore - nie mam pojęcia co to --- ( mam tu 0 )
7. Probe status counter też nie mam pojęcia co to ( wartość 0 )
8. Napięcie potencjometru ale czego przepustnicy , przepływomierza ?? ( 63 )
9. Czas wtrysku 4 /OK/
10. Obroty 207 /OK/
Pomoże mi ktoś mądrzejszy w doświadczenie zinterpretować to dokładnie a w szczególności objaśnić punkty 4 , 6 , 7 , 8 ? ?
[/b]
I tak to wygląda :
1. Czuj. temp. powietrza 42 /OK rozumiem /
2. Napięcie instalacji 127 /OK/
3. Temp. chłodziwa 6/7 ( już na granicy pracy wentylatorów ) /OK/
4. Engine load;ignore --- jak mam to rozumieć ??? tu mam 23 a widzę że zakres jest 35-65
5. Napięcie lambda tu się zmienia - wezmę chyba po prostu oscyloskop i sprawdzę
6. Lambda control time counter;ignore - nie mam pojęcia co to --- ( mam tu 0 )
7. Probe status counter też nie mam pojęcia co to ( wartość 0 )
8. Napięcie potencjometru ale czego przepustnicy , przepływomierza ?? ( 63 )
9. Czas wtrysku 4 /OK/
10. Obroty 207 /OK/
Pomoże mi ktoś mądrzejszy w doświadczenie zinterpretować to dokładnie a w szczególności objaśnić punkty 4 , 6 , 7 , 8 ? ?
[/b]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 lut 2008, 19:16
- Lokalizacja: Lębork
Właśnie kupiłem vaga z allegro " polski vag 2.5 " wraz z orginalnym oprogramowaniem i mam mały problem vag czyta na włączonym zapłonie klime i abs reszty podzespołów nie chce czytac ani silnika poduszek czy skrzyni biegów. I teraz jest pytanie co jest nie tak. Co mam zrobic aby wszystko mi odczytywał???
Miałem ten sam problem w silniku AAR 2,3L w A6 z 95 roku, próbowałem zmieniać prędkość transmisji danych, wywoływać błędy w kompie (przez odpięcie przepływki) ale niestety nic to nie dało...dudziolebork pisze:vag czyta na włączonym zapłonie klime i abs reszty podzespołów nie chce czytac ani silnika poduszek czy skrzyni biegów.