Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Interfejs diagnostyczny

ODPOWIEDZ
Macko93

[B3 1.8 PM] Interfejs diagnostyczny

Post autor: Macko93 » 30 cze 2016, 19:09

Witam,
mam króciutkie pytanie. Czy ten oto interfejs:
http://allegro.pl/obd2-obd1-audi-80-90- ... 50606.html
dogada się z moim silnikiem? Mam problemy z benzyną i chciałbym sprawdzić, czy komputer mi nie sypie błędami.
Dzięki z góry

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 cze 2016, 20:05

Macko93, raczej nie, b3 nie podłączysz ;-) ostatnie roczniki gdzieś tam ktoś pisał żę mu błędy odczytało ale jak kilka b3 próbowałem i nic, i tak to tylko kody migowe. Żaróweczka i migać błędy.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3793
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 cze 2016, 21:20

B3 7A podłącztsz bez problemu, ale to i tak będzie tylko grupa 000 i błędy. Nie ma po co interfejsu kupować.
Do innych tylko błyski.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Macko93

Post autor: Macko93 » 03 lip 2016, 12:49

Ok. W takim razie nie kupuję. A odnośnie błysków jak sądzę gdzieś na forum się to znajdzie. Dzięki wielkie za odpowiedzi

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 04 lut 2017, 20:46

Witam do audi 80 b3 1.8 PM 91r też można kompa podłączyć Ja mam kable Viakena do tego Vag-Com 409 i działa , błędy skasuje także podejrzewam że nic po za tym nie zrobi ale to i tak dużo jak na ten rok
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 lut 2017, 21:29

Sebandi, napisz jaki tam sterownik masz o ile vag pokazuje w ogóle, bo ja kilka pm podłączałem i z żadnym nie dało rady, i druga sprawa jak masz ustawiony vag - standard?
Pytam tak z ciekawości.
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 lut 2017, 21:54

To pewnie PM z ostatnich wypustów a ona miało chyba taki sam sterownik jak pierwsze ABT które miało tylko grupę 000.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 lut 2017, 22:19

maciek889, no tak podejrzewam ale też podłączałem z PM z roki 91 i lipa lub ewentualnie ktoś wie w jakim miesiącu się to zmieniło?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 lut 2017, 23:13

Po pierwsze to przed miało monojetronic a po monomotronic podejrzewam ze jak zawsze z dniem roku modelowego czyli produkcja jakoś po czerwcu-lipcu.

A to nie to samo co ABT monomotronic było z 3-4 wersje.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lut 2017, 07:36

Jarewa pisze:Po pierwsze to przed miało monojetronic a po monomotronic
Jarku to wiem, a da się to jakoś rozpoznać tak rzutem oka jak to się mówi, czy nie?
Jarewa pisze: podejrzewam ze jak zawsze z dniem roku modelowego czyli produkcja jakoś po czerwcu-lipcu.
czyli rzut oka na vin powinien wyjaśnić sprawę
Sprawdzę to u kolegi bo że na to wcześniej nie wpadłem to aż się dziwię.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 lut 2017, 10:59

Technicznie vin lata produkcji ZZZZA8x"M" po drugie róznica między monojetronic a monomotronic to różnica w aparacie zapłonowy przed miał gruszkę podciśnieniowa a monomotronic już elektroniczny przyspieszacz konta zapłonu. Cewka zapłonowa inna nie okrągła tylko wyglądem jak ABT/ABK.

Po drugie Piotrku jak to kolega i miałby ten nowszy sprawdź u niego jak działa program "monoscan" vr 1.0 i 2.3

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lut 2017, 12:03

Jarewa pisze:Technicznie vin lata produkcji ZZZZA8x"M" po drugie róznica między monojetronic a monomotronic to różnica w aparacie zapłonowy przed miał gruszkę podciśnieniowa a monomotronic już elektroniczny przyspieszacz konta zapłonu. Cewka zapłonowa inna nie okrągła tylko wyglądem jak ABT/ABK.

Po drugie Piotrku jak to kolega i miałby ten nowszy sprawdź u niego jak działa program "monoscan" vr 1.0 i 2.3
dzięki, jak się nadarzy okazja obadam temat dokładniej ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

Pagon666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 31 maja 2014, 06:26
Lokalizacja: Czerniejów

Post autor: Pagon666 » 18 mar 2017, 16:40

Panowie, czyli silnik PM można podłączyć do komputera? Co to da jeżeli go podłącze? Będę mógł jakoś zaingerować w skasowanie błędów, jakie błędy mogą występować w tym samochodzie i co da ich skasowanie?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 mar 2017, 17:11

Pagon666, no jakbyś poczytał kilka tematów nie tylko ten to byś wiedział że podobno niektóre PM'y się da. Piszę że podobno bo mi się żadnego nie udało.
Pagon666 pisze:Co to da jeżeli go podłącze?
no to pomyśl co to może dać mysli_
Pagon666 pisze:Będę mógł jakoś zaingerować w skasowanie błędów, jakie błędy mogą występować w tym samochodzie i co da ich skasowanie?
nie bardzo rozumiem w co tam chcesz ingerować?
a skasować błędy to można i aku odpiąć i nie męczyć się z vagiem
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 mar 2017, 18:49

Technicznie to nic nie da, błędy i kasacja i tak jest w dwóch przypadkach, vag lub kody błyskowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga