[B3 1.8 PM] Interfejs diagnostyczny
[B3 1.8 PM] Interfejs diagnostyczny
Witam,
mam króciutkie pytanie. Czy ten oto interfejs:
http://allegro.pl/obd2-obd1-audi-80-90- ... 50606.html
dogada się z moim silnikiem? Mam problemy z benzyną i chciałbym sprawdzić, czy komputer mi nie sypie błędami.
Dzięki z góry
mam króciutkie pytanie. Czy ten oto interfejs:
http://allegro.pl/obd2-obd1-audi-80-90- ... 50606.html
dogada się z moim silnikiem? Mam problemy z benzyną i chciałbym sprawdzić, czy komputer mi nie sypie błędami.
Dzięki z góry
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
B3 7A podłącztsz bez problemu, ale to i tak będzie tylko grupa 000 i błędy. Nie ma po co interfejsu kupować.
Do innych tylko błyski.
Do innych tylko błyski.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To pewnie PM z ostatnich wypustów a ona miało chyba taki sam sterownik jak pierwsze ABT które miało tylko grupę 000.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Jarku to wiem, a da się to jakoś rozpoznać tak rzutem oka jak to się mówi, czy nie?Jarewa pisze:Po pierwsze to przed miało monojetronic a po monomotronic
czyli rzut oka na vin powinien wyjaśnić sprawęJarewa pisze: podejrzewam ze jak zawsze z dniem roku modelowego czyli produkcja jakoś po czerwcu-lipcu.
Sprawdzę to u kolegi bo że na to wcześniej nie wpadłem to aż się dziwię.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Technicznie vin lata produkcji ZZZZA8x"M" po drugie róznica między monojetronic a monomotronic to różnica w aparacie zapłonowy przed miał gruszkę podciśnieniowa a monomotronic już elektroniczny przyspieszacz konta zapłonu. Cewka zapłonowa inna nie okrągła tylko wyglądem jak ABT/ABK.
Po drugie Piotrku jak to kolega i miałby ten nowszy sprawdź u niego jak działa program "monoscan" vr 1.0 i 2.3
Po drugie Piotrku jak to kolega i miałby ten nowszy sprawdź u niego jak działa program "monoscan" vr 1.0 i 2.3
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
dzięki, jak się nadarzy okazja obadam temat dokładniejJarewa pisze:Technicznie vin lata produkcji ZZZZA8x"M" po drugie róznica między monojetronic a monomotronic to różnica w aparacie zapłonowy przed miał gruszkę podciśnieniowa a monomotronic już elektroniczny przyspieszacz konta zapłonu. Cewka zapłonowa inna nie okrągła tylko wyglądem jak ABT/ABK.
Po drugie Piotrku jak to kolega i miałby ten nowszy sprawdź u niego jak działa program "monoscan" vr 1.0 i 2.3
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Pagon666, no jakbyś poczytał kilka tematów nie tylko ten to byś wiedział że podobno niektóre PM'y się da. Piszę że podobno bo mi się żadnego nie udało.
a skasować błędy to można i aku odpiąć i nie męczyć się z vagiem
no to pomyśl co to może daćPagon666 pisze:Co to da jeżeli go podłącze?
nie bardzo rozumiem w co tam chcesz ingerować?Pagon666 pisze:Będę mógł jakoś zaingerować w skasowanie błędów, jakie błędy mogą występować w tym samochodzie i co da ich skasowanie?
a skasować błędy to można i aku odpiąć i nie męczyć się z vagiem
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga