[B4 Cabrio] Migająca kontrolka dachu
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
no spoko jak bys to napisal precyzyjniej wczesniej to pewno teraz juz bys mial dach otwarty, a jednak musiales czekac az znow Ci odpisze... odczep taszki (zaslonki przeciwsloneczne) odloz na bok, pod nimi (kazdym z nich) sa male dziurki to jest wejscie w awaryjne otwarcie dachu, wkladasz tam maly srubokrecik czy twardy drut i otiwerasz, pozniej smarujesz ta dzwignie od wewnatrz (to juz po otwarciu dachu) abys nie mial na najblizsza przyszlosc problemow, jak nie udalo sie to pisz
ps: mam nadzieje ze zaden z forumowych zboczochow tu nie zaglada...
ps: mam nadzieje ze zaden z forumowych zboczochow tu nie zaglada...
no właśnie tylko u mnie jest inny problem,ja nie widze problemu rozkręcić to wszystko nawet całe...i otworzyć dzwignie.. podniose i jest w powietrzu no ale szyby nie jadą w dół i guzik nie działa. otwarłem awaryjnie no ale poźniej też się nie składa.. wogóle nic nie działa...ani kontrolka na liczniku...jest gdzieś bezpiecznik od tego dachu oprócz przekaźnika w bagażniku????
Podepnę się pod temat mrugającej kontrolki dachu. Po przekręceniu zapłonu mruga z 10 razy i gaśnie. Czujniki klapy dachu działają, po otwarciu manualnym blokuje klapę bagażnika. Czujniki w ramce szyby przedniej też oki, po unisieniu dachu szyby opuszczają się. Za każdym razem zapala się też lampka na zegarach. Jest czujnik płynu w zbiorniczku, bo chyba może być go za mało? Co się tam leje?:)
... problem rozwiązany. trzeba skasować wiszące błędy na kompie sterownika dachu i kontrolka zaczyna świecić normalnie.
... problem rozwiązany. trzeba skasować wiszące błędy na kompie sterownika dachu i kontrolka zaczyna świecić normalnie.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2015, 20:27 przez dyras, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam,
odgrzewam kotleta, u mnie jednak sprawa wygląda inaczej ,bo kontrolka dachu miga, jak mam zamknięty dach. VAG, pomiary itp. itd. nie przyniosły żadnego skutku (nic nie wykryło). Dodam ,że naprawiałem antenę elektryczną i podczas wymiany spalił mi się bezpiecznik #4 15A, wymieniłem go na 20 ,bo nie miałem 15. Od tamtej pory ,gdy zamknę dach dźwignią(przekręcę) mruga non-stop kontrolka dachu, gdy go otwieram jest w porządku. Nie ma również żadnego problemu z jego otwarciem bądź zamknięciem tylko te mruganie mnie irytuje... Gdzie szukać problemu ? Dach manualny oczywiście.
Pozdrawiam
odgrzewam kotleta, u mnie jednak sprawa wygląda inaczej ,bo kontrolka dachu miga, jak mam zamknięty dach. VAG, pomiary itp. itd. nie przyniosły żadnego skutku (nic nie wykryło). Dodam ,że naprawiałem antenę elektryczną i podczas wymiany spalił mi się bezpiecznik #4 15A, wymieniłem go na 20 ,bo nie miałem 15. Od tamtej pory ,gdy zamknę dach dźwignią(przekręcę) mruga non-stop kontrolka dachu, gdy go otwieram jest w porządku. Nie ma również żadnego problemu z jego otwarciem bądź zamknięciem tylko te mruganie mnie irytuje... Gdzie szukać problemu ? Dach manualny oczywiście.
Pozdrawiam
Mi to wygląda na nieskończoną procedurę zamykania, np. brak sygnału potwierdzenia z rygla nad szybą, pokrywy dachu, albo z zamka tylnej klapy.TheSorrow pisze:Witam,
odgrzewam kotleta, u mnie jednak sprawa wygląda inaczej ,bo kontrolka dachu miga, jak mam zamknięty dach. VAG, pomiary itp. itd. nie przyniosły żadnego skutku (nic nie wykryło). Dodam ,że naprawiałem antenę elektryczną i podczas wymiany spalił mi się bezpiecznik #4 15A, wymieniłem go na 20 ,bo nie miałem 15. Od tamtej pory ,gdy zamknę dach dźwignią(przekręcę) mruga non-stop kontrolka dachu, gdy go otwieram jest w porządku. Nie ma również żadnego problemu z jego otwarciem bądź zamknięciem tylko te mruganie mnie irytuje... Gdzie szukać problemu ? Dach manualny oczywiście.
Pozdrawiam
U mnie murgała dioda gdy miałem przetartą wiązkę do tylnej klapy. Nie działała mi wtedy pompa. Dach można było składać i rozkładać ręcznie.
mam podobny problem z kontrolką dachu. Tak samo jak u Dyras`a przy włączeniu zapłonu kontrolka mruka ok 10 razy i gaśnie. Bez znaczenia czy dach jest rozłożony czy zamknięty.
Podłączyłem do kompa i pojawiły się takie błędy:
01089 Przełącznik pozycji podniesionego łuku napinającego – P204
01107 Lampka indykatora zablokowania dachu – K98
hmmm o co kaman? co szukać i gdzie?
błedy nie chcą się skasować
Podłączyłem do kompa i pojawiły się takie błędy:
01089 Przełącznik pozycji podniesionego łuku napinającego – P204
01107 Lampka indykatora zablokowania dachu – K98
hmmm o co kaman? co szukać i gdzie?
błedy nie chcą się skasować
Sprawdzilbym silownik dachu ten mniejszy. Jeden z nich, prawdopodobnie po stronie pasazera ma wewnetrzna krancowkę. Sprawdz czy ona dziala. Albo po drodze do kompa dachu sygnal sie nie 'gubi'.T0MMY pisze:mam podobny problem z kontrolką dachu. Tak samo jak u Dyras`a przy włączeniu zapłonu kontrolka mruka ok 10 razy i gaśnie. Bez znaczenia czy dach jest rozłożony czy zamknięty.
Podłączyłem do kompa i pojawiły się takie błędy:
01089 Przełącznik pozycji podniesionego łuku napinającego – P204
01107 Lampka indykatora zablokowania dachu – K98
hmmm o co kaman? co szukać i gdzie?
błedy nie chcą się skasować
Co do drugiego bledu z lampka od dachu nie mam pojecia czego moze dotyczyc.