w opornicy dmuchawyMathew80B3 pisze:gdzie mam dalej szukać żeby znaleźć przyczynę?
[All] Opis bezpieczników i przekaźników
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lut 2012, 01:31
- Lokalizacja: Jaworzno
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lut 2012, 01:31
- Lokalizacja: Jaworzno
A który kabelek konkretnie? Ostatnio się im przyglądałem i wyglądały ok. Wtyczki wszystkie są w porządku i ta żółta i ta niebieska i ta mała biała też.Jarewa pisze:Nie, skoro na każdy wariuje, może uszkodzony kabelek lub sam czujnik.
Czujnik masz na myśli impulsator? Ostatnio go wymieniłem na nowy dla pewności... Już mi ręce opadają bo nie wiem gdzie jest przyczyna...
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Niebieska wtyczka kabel brązowo-czerwony, Zasilanie impulsatora bezpiecznik nr12.
Ogółem to trzeba długo pogrzebać zaczynając od bezpiecznika do impulsatora jego masa jak i wyjście do przyłącza pod kierownicą (nie pamiętam która wtyczka ale to te po prawej stronie tuż obok kolumny kierowniczej) aż do licznika, może gdzieś jest słaby kontakt (styk)
Ogółem to trzeba długo pogrzebać zaczynając od bezpiecznika do impulsatora jego masa jak i wyjście do przyłącza pod kierownicą (nie pamiętam która wtyczka ale to te po prawej stronie tuż obok kolumny kierowniczej) aż do licznika, może gdzieś jest słaby kontakt (styk)
Wiesz co zacznę od bezpiecznika tak jak mówisz, ale z tego co wiem jak szalał impulsator to raczej rzeczy odwrotne z szybkością się działy czyli np. wariował w dużych prędkościach przy staniu na stopieJarewa pisze:Niebieska wtyczka kabel brązowo-czerwony, Zasilanie impulsatora bezpiecznik nr12.
Ogółem to trzeba długo pogrzebać zaczynając od bezpiecznika do impulsatora jego masa jak i wyjście do przyłącza pod kierownicą (nie pamiętam która wtyczka ale to te po prawej stronie tuż obok kolumny kierowniczej) aż do licznika, może gdzieś jest słaby kontakt (styk)
Ale mimo wszystko sprawdzę go a nóż jest z nim coś nie tak...
Jeżeli chodzi o te kable to z tej wtyczki wychodzi mnóstwo kabli i raczej nie sprawdzę go na całej długości bez zrzucania kokpitu co? Czy da się jakiś cudownym sposobem?
I tak już dzięki za pomoc!
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Kable się sprawdza w zależności od przekroju, żeby nie pruć wiązki i tak dalej wystarczy że odepniesz początek i koniec przepuścisz przez niego duże natężenie prądu dla tego kabelka wystarczy około 2A podłączając np żarówkę 21W na pewny czas i wyjdzie samo.
Tak samo można sprawdzić kabel zasilający impulsator i masę masz już gotowe podłączasz tylko żarówkę o odpowiedniej mocy do wtyczki, a gdy bym miał sprawdzić sygnałowy to bym w wtyku zrobił przejście plusa na impulsowy a przedtem w liczniku odłączył tego z niebieskiej wtyki i go podłączył do żarówk z masą i na początek 10W a później gdyby wyszło ok 21W jak długo mi się wydaje że max 20min wystarczy.
W czasie tych testów dobrze jest jeszcze ruszać kablami choć tam gdzie jest dojście.
Tak samo można sprawdzić kabel zasilający impulsator i masę masz już gotowe podłączasz tylko żarówkę o odpowiedniej mocy do wtyczki, a gdy bym miał sprawdzić sygnałowy to bym w wtyku zrobił przejście plusa na impulsowy a przedtem w liczniku odłączył tego z niebieskiej wtyki i go podłączył do żarówk z masą i na początek 10W a później gdyby wyszło ok 21W jak długo mi się wydaje że max 20min wystarczy.
W czasie tych testów dobrze jest jeszcze ruszać kablami choć tam gdzie jest dojście.
A znajde na allegro prostownik z tak niskim zakresem mocy? Ogólnie mam stary od teścia własnej roboty i wątpie, że ustawie sobie na nim 2A bo on nawet nie ma wskaźnika
A jak już tyle w tym aucie grzebie i sam robie to warto byłoby mi dalej to robić niż teraz oddawać komuś co mi powie, że "na 100% masz prędkościomierz walnięty albo impulsator" bo tylko mnie krew zaleje...
Jak się tak znasz na elektryce to poradź no, który najlepiej możnaby było kupić?
[ Dodano: 2012-04-07, 14:55 ]
Chyba ten byłby ok nie?
http://allegro.pl/prostownik-12v-15a-pr ... 57829.html
A jak już tyle w tym aucie grzebie i sam robie to warto byłoby mi dalej to robić niż teraz oddawać komuś co mi powie, że "na 100% masz prędkościomierz walnięty albo impulsator" bo tylko mnie krew zaleje...
Jak się tak znasz na elektryce to poradź no, który najlepiej możnaby było kupić?
[ Dodano: 2012-04-07, 14:55 ]
Chyba ten byłby ok nie?
http://allegro.pl/prostownik-12v-15a-pr ... 57829.html