Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Opis bezpieczników i przekaźników

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 28 mar 2012, 21:05

Mathew80B3 pisze:gdzie mam dalej szukać żeby znaleźć przyczynę?
w opornicy dmuchawy ;-)

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 28 mar 2012, 21:42

A nie jest tak zw jak opprniki dmuchawy padna to ma sie
Tylko 0 i 4 bieg? Opprniki sa na 2,3 bieg 4 idzie juz nie przez
opprniki

Damianoo80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 25 lut 2012, 01:31
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Damianoo80 » 28 mar 2012, 21:46

zgadza się. Jakby Ci padł opornik, to nie działałby Ci 1,2 i 3 bieg dmuchawy. Popatrz na kostkę przy dmuchawie, albo przy panelu sterowania. Jeżeli tam nie znajdziesz przyczyny, to silniczek ;)

czerwo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2012, 14:22
Lokalizacja: Koszyce

Post autor: czerwo » 01 kwie 2012, 02:39

Witam fnów mam pytanie do czego sluży mostek z blaszki w tablicy bezpieczników bo u mnie jest przepalony z góry dzieki

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 kwie 2012, 19:26

Na pierwszej stronie masz o tym. Blaszka to bezpiecznik dla świec żarowych.

Damianoo80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 25 lut 2012, 01:31
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Damianoo80 » 01 kwie 2012, 22:10

Ooo dobrze wiedzieć ;)

drzejson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 27 lip 2011, 08:44

Post autor: drzejson » 06 kwie 2012, 21:56

Panowie,

Czy któryś ze przekaźników nad nogami kierowcy jest związany z prędkościomierzem? Ostatnio widziałem, że mam je troche "opalone" a już 3 prędkościomierz kupiłem i ciągle mam te same problemy (wariuje po rozgrzaniu się samochodu)...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 kwie 2012, 22:12

Nie, skoro na każdy wariuje, może uszkodzony kabelek lub sam czujnik.

czerwo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2012, 14:22
Lokalizacja: Koszyce

Post autor: czerwo » 07 kwie 2012, 00:34

Witam kolego ja pisze w sprawie tej blaszki od świec żarowch bo jest tak ,że ja mam przepaloną tą blaszke a świece grzeja

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 kwie 2012, 09:22

Zmień opis w profilu bo nie ma silnika 8C :lol:

A co do problemu może ktoś zrobił moda jakiegoś bo nie wiedział do czego blaszka. A może pod blaszką jest drucik? też tak czasami robią.

drzejson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 27 lip 2011, 08:44

Post autor: drzejson » 07 kwie 2012, 09:52

Jarewa pisze:Nie, skoro na każdy wariuje, może uszkodzony kabelek lub sam czujnik.
A który kabelek konkretnie? Ostatnio się im przyglądałem i wyglądały ok. Wtyczki wszystkie są w porządku i ta żółta i ta niebieska i ta mała biała też.

Czujnik masz na myśli impulsator? Ostatnio go wymieniłem na nowy dla pewności... Już mi ręce opadają bo nie wiem gdzie jest przyczyna...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 kwie 2012, 13:11

Niebieska wtyczka kabel brązowo-czerwony, Zasilanie impulsatora bezpiecznik nr12.


Ogółem to trzeba długo pogrzebać zaczynając od bezpiecznika do impulsatora jego masa jak i wyjście do przyłącza pod kierownicą (nie pamiętam która wtyczka ale to te po prawej stronie tuż obok kolumny kierowniczej) aż do licznika, może gdzieś jest słaby kontakt (styk)

drzejson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 27 lip 2011, 08:44

Post autor: drzejson » 07 kwie 2012, 13:19

Jarewa pisze:Niebieska wtyczka kabel brązowo-czerwony, Zasilanie impulsatora bezpiecznik nr12.


Ogółem to trzeba długo pogrzebać zaczynając od bezpiecznika do impulsatora jego masa jak i wyjście do przyłącza pod kierownicą (nie pamiętam która wtyczka ale to te po prawej stronie tuż obok kolumny kierowniczej) aż do licznika, może gdzieś jest słaby kontakt (styk)
Wiesz co zacznę od bezpiecznika tak jak mówisz, ale z tego co wiem jak szalał impulsator to raczej rzeczy odwrotne z szybkością się działy czyli np. wariował w dużych prędkościach przy staniu na stopie :)

Ale mimo wszystko sprawdzę go a nóż jest z nim coś nie tak...

Jeżeli chodzi o te kable to z tej wtyczki wychodzi mnóstwo kabli i raczej nie sprawdzę go na całej długości bez zrzucania kokpitu co? Czy da się jakiś cudownym sposobem?

I tak już dzięki za pomoc! <piwo>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 kwie 2012, 13:42

Kable się sprawdza w zależności od przekroju, żeby nie pruć wiązki i tak dalej wystarczy że odepniesz początek i koniec przepuścisz przez niego duże natężenie prądu dla tego kabelka wystarczy około 2A podłączając np żarówkę 21W na pewny czas i wyjdzie samo.

Tak samo można sprawdzić kabel zasilający impulsator i masę masz już gotowe podłączasz tylko żarówkę o odpowiedniej mocy do wtyczki, a gdy bym miał sprawdzić sygnałowy to bym w wtyku zrobił przejście plusa na impulsowy a przedtem w liczniku odłączył tego z niebieskiej wtyki i go podłączył do żarówk z masą i na początek 10W a później gdyby wyszło ok 21W jak długo mi się wydaje że max 20min wystarczy.

W czasie tych testów dobrze jest jeszcze ruszać kablami choć tam gdzie jest dojście.

drzejson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 27 lip 2011, 08:44

Post autor: drzejson » 07 kwie 2012, 14:50

A znajde na allegro prostownik z tak niskim zakresem mocy? Ogólnie mam stary od teścia własnej roboty i wątpie, że ustawie sobie na nim 2A bo on nawet nie ma wskaźnika :)

A jak już tyle w tym aucie grzebie i sam robie to warto byłoby mi dalej to robić niż teraz oddawać komuś co mi powie, że "na 100% masz prędkościomierz walnięty albo impulsator" bo tylko mnie krew zaleje...

Jak się tak znasz na elektryce to poradź no, który najlepiej możnaby było kupić?

[ Dodano: 2012-04-07, 14:55 ]
Chyba ten byłby ok nie?

http://allegro.pl/prostownik-12v-15a-pr ... 57829.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl