Jarewa pisze:Niebieska wtyczka kabel brązowo-czerwony, Zasilanie impulsatora bezpiecznik nr12.
Ogółem to trzeba długo pogrzebać zaczynając od bezpiecznika do impulsatora jego masa jak i wyjście do przyłącza pod kierownicą (nie pamiętam która wtyczka ale to te po prawej stronie tuż obok kolumny kierowniczej) aż do licznika, może gdzieś jest słaby kontakt (styk)
Wiesz co zacznę od bezpiecznika tak jak mówisz, ale z tego co wiem jak szalał impulsator to raczej rzeczy odwrotne z szybkością się działy czyli np. wariował w dużych prędkościach przy staniu na stopie
Ale mimo wszystko sprawdzę go a nóż jest z nim coś nie tak...
Jeżeli chodzi o te kable to z tej wtyczki wychodzi mnóstwo kabli i raczej nie sprawdzę go na całej długości bez zrzucania kokpitu co? Czy da się jakiś cudownym sposobem?
I tak już dzięki za pomoc!
