Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABC] problem z parowaniem szyby

Awatar użytkownika
pawlo111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 02 kwie 2009, 16:08
Lokalizacja: RKL
Kontakt:

[B4 ABC] problem z parowaniem szyby

Post autor: pawlo111 » 04 maja 2009, 19:46

Witam przed wczoraj zauważyłem coś niedobrego.
Parują mi szyby i to konkretnie czołowa najbardziej. Nadmuchy na maxa i nic. Czy ciepłe czy zimne powietrze to było tylko coraz gorzej. Lepiej jak wyłączyłem całkiem dmuchawę.
Wczoraj wyczyściłem Clinem szyby od środka ale wieczorem było podobnie i dalej parowały. Jeździłem z otwartym szybrem i bez nawiewów żeby coś widzieć.

Szyby się robią jak by tłuste :-/

Co się mogło stać :?: tak nagle zaczęły parować :?:
Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 20:03 przez pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.

paluś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 19 maja 2007, 20:03
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: paluś » 04 maja 2009, 19:49

kolego raczej na pewno zapchany filtr pylkowy
toto yakie na podszybiu od strony pasazera, konieczna wymiana. kup dobrej firmy :mrgreen:
TY TY I TYLKO TY, JESTEŚ MOJĄ DAMĄ

.............A U D I.....................

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 592
Rejestracja: 28 paź 2007, 11:17

Post autor: Szula298 » 04 maja 2009, 20:03

hehe kolego to nie filtr to pewnei nagrzewnica daje znac że niedługo wybuchnie hehe proponuje zapisać sie do mechanikia na wymiane lub poswiecić z 6 godzinek na wymiane.... bo ty raczej tylko i wyłoncznie objawy rozszczelniającej sie nagrzewnicy miałem to samo ;-)
A że tłuste to płyn chłodniczy .... polecam wymiane sama nagrzewnica z 50 zł ale nie wiem ile mechanik za wymiane weźmie... ;-)
Była 80 B3 1.8
Jest A4 B5 1.9TDi
Jest A6 C5 2.5TDi
BMW 5 E39 523i

Awatar użytkownika
pawlo111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 02 kwie 2009, 16:08
Lokalizacja: RKL
Kontakt:

Post autor: pawlo111 » 04 maja 2009, 20:15

to pewnie przez nią znika mi płyn chłodniczy, po malutku aczkolwiek znika....

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 04 maja 2009, 20:33

To jak ci płyn jeszcze wciąga to 100 % nagrzewnica tak jak napisał wyżej Szula298.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
michael80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie LKR

Post autor: michael80b3 » 04 maja 2009, 20:37

Na pewno wina nagrzewnicy ja też miałem podobny problem...
Vorsprung durch Technik
Moja B3 :
post311346.html#p311346

Awatar użytkownika
pawlo111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 02 kwie 2009, 16:08
Lokalizacja: RKL
Kontakt:

Post autor: pawlo111 » 04 maja 2009, 20:37

chybo101 pisze:To jak ci płyn jeszcze wciąga to 100 % nagrzewnica tak jak napisał wyżej Szula298.
kurdę szukam już 20 minut fotoporady wymiany nagrzewnicy i lipa....
pomoże ktoś :?: :->

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 04 maja 2009, 21:01

Tu masz linka do Centrum Audi 80 na tej stronie jest poradnik do ściągnięcia tylko musisz się zarejestrować (niestety mi ktoś konto zablokował więc nie ściągnę tego). Radzę wymienić jak najszybciej bo gdy strzeli to jeszcze cały samochód do sprzątania. Powodzenia w wymianie bo trochę roboty jest :-/
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... ,2/page,3/
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

czachorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:34

Post autor: czachorek » 05 maja 2009, 21:36

1 jeżeli ubywa ci delikatnie płynu i dodatkowo po załączeniu wentylatora czujesz zapach zielonych orzechów to na 100% nagrzewnica koszt na allegro ok 29 zł ale roboty na dzień czasu jeżeli masz klimę proponuję wyssać czynnik
2 jeżeli płynu nie ubywa a szybki parują to do wymiany filtr pyłków w podszybiu
pozdrawiam
czachorek

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 05 maja 2009, 23:17

czachorek pisze:jeżeli masz klimę proponuję wyssać czynnik
wcale nie trzeba wypompowywać czynnika do wymiany nagrzewnicy.
chybo101 pisze:adzę wymienić jak najszybciej bo gdy strzeli to jeszcze cały samochód do sprzątania.
Już nie mówiąc, że gdy strzeli podczas jazdy i wycieknie płyn, to silnik może się przegrzać.

pawlo111, jeśli nie możesz szybko się tym zająć, a potrzebujesz samochodu, to spuść płyn chłodniczy, odkręć węże od nagrzewnicy i połącz je przy pomocy krótkiej rurki miedzianej o średnicy zewnętrznej 20 mm, następnie zalej płyn i odpowietrz układ. Bo z cieknącą nagrzewnicą, to trochę ryzyko jeździć.

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 06 maja 2009, 11:43

palus pisze:kolego raczej na pewno zapchany filtr pylkowy
toto yakie na podszybiu od strony pasazera, konieczna wymiana. kup dobrej firmy :mrgreen:
Sorrki, że zapytam. Gdzie dokładnie znajduje sie ten filtr pyłkowy?

Awatar użytkownika
siwy23j
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 20 gru 2008, 19:42
Lokalizacja: EKU/WPI

Post autor: siwy23j » 06 maja 2009, 11:50

radziobiker, Pod maską, pod plastikową obudową podszybia od strony pasażera.
Było: Audi B3 JK Sedan
Było: Audi B4 ABT Sedan
Było: Audi B4 1Z Avant
Jest: Audi A4 AFN Avant

---> TDI- Bez Dymu Nie Ma Ognia !!! <--- <cieszy>

Mój Były Avanturnik
: https://audi80.pl/b4-avant-19-tdi-no ... htm#551156

Zaśl. EGR + Wyw. Kat + Woln. Odma + Skrz. EEN <ok>

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 06 maja 2009, 12:05

Czyli chodziło o filtr kabinowy. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pawlo111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 02 kwie 2009, 16:08
Lokalizacja: RKL
Kontakt:

Post autor: pawlo111 » 07 maja 2009, 00:24

grze pisze:pawlo111, jeśli nie możesz szybko się tym zająć, a potrzebujesz samochodu, to spuść płyn chłodniczy, odkręć węże od nagrzewnicy i połącz je przy pomocy krótkiej rurki miedzianej o średnicy zewnętrznej 20 mm, następnie zalej płyn i odpowietrz układ. Bo z cieknącą nagrzewnicą, to trochę ryzyko jeździć.
rozumiem. a jeśli nie używam dmuchawy??? dalej cieknie???
czy tylko jak dmucham np ciepłym???

do wężów żeby je połączyc dostane się od silnika???
zrobił bym tak bo narazie krucho z pieniążkami a żeby jezdziło jakoś :-|

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 592
Rejestracja: 28 paź 2007, 11:17

Post autor: Szula298 » 07 maja 2009, 05:39

cały czas cieknie niestety nie tylko jak dmucha po pracy pykne ci foto jakie węże one wchodzą z komory silnika do kabiny 2 obok siebie pomiędzy akumulatorem a zbiorniczkiem na płyn hamulcowy o ile się nei myle... 8-)
Była 80 B3 1.8
Jest A4 B5 1.9TDi
Jest A6 C5 2.5TDi
BMW 5 E39 523i

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga