[B4 ABC] problem z parowaniem szyby
[B4 ABC] problem z parowaniem szyby
Witam przed wczoraj zauważyłem coś niedobrego.
Parują mi szyby i to konkretnie czołowa najbardziej. Nadmuchy na maxa i nic. Czy ciepłe czy zimne powietrze to było tylko coraz gorzej. Lepiej jak wyłączyłem całkiem dmuchawę.
Wczoraj wyczyściłem Clinem szyby od środka ale wieczorem było podobnie i dalej parowały. Jeździłem z otwartym szybrem i bez nawiewów żeby coś widzieć.
Szyby się robią jak by tłuste
Co się mogło stać :?: tak nagle zaczęły parować :?:
Parują mi szyby i to konkretnie czołowa najbardziej. Nadmuchy na maxa i nic. Czy ciepłe czy zimne powietrze to było tylko coraz gorzej. Lepiej jak wyłączyłem całkiem dmuchawę.
Wczoraj wyczyściłem Clinem szyby od środka ale wieczorem było podobnie i dalej parowały. Jeździłem z otwartym szybrem i bez nawiewów żeby coś widzieć.
Szyby się robią jak by tłuste
Co się mogło stać :?: tak nagle zaczęły parować :?:
Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 20:03 przez pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.
hehe kolego to nie filtr to pewnei nagrzewnica daje znac że niedługo wybuchnie hehe proponuje zapisać sie do mechanikia na wymiane lub poswiecić z 6 godzinek na wymiane.... bo ty raczej tylko i wyłoncznie objawy rozszczelniającej sie nagrzewnicy miałem to samo
A że tłuste to płyn chłodniczy .... polecam wymiane sama nagrzewnica z 50 zł ale nie wiem ile mechanik za wymiane weźmie...
A że tłuste to płyn chłodniczy .... polecam wymiane sama nagrzewnica z 50 zł ale nie wiem ile mechanik za wymiane weźmie...
Była 80 B3 1.8
Jest A4 B5 1.9TDi
Jest A6 C5 2.5TDi
BMW 5 E39 523i
Jest A4 B5 1.9TDi
Jest A6 C5 2.5TDi
BMW 5 E39 523i
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
Tu masz linka do Centrum Audi 80 na tej stronie jest poradnik do ściągnięcia tylko musisz się zarejestrować (niestety mi ktoś konto zablokował więc nie ściągnę tego). Radzę wymienić jak najszybciej bo gdy strzeli to jeszcze cały samochód do sprzątania. Powodzenia w wymianie bo trochę roboty jest
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... ,2/page,3/
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... ,2/page,3/
1 jeżeli ubywa ci delikatnie płynu i dodatkowo po załączeniu wentylatora czujesz zapach zielonych orzechów to na 100% nagrzewnica koszt na allegro ok 29 zł ale roboty na dzień czasu jeżeli masz klimę proponuję wyssać czynnik
2 jeżeli płynu nie ubywa a szybki parują to do wymiany filtr pyłków w podszybiu
pozdrawiam
2 jeżeli płynu nie ubywa a szybki parują to do wymiany filtr pyłków w podszybiu
pozdrawiam
czachorek
wcale nie trzeba wypompowywać czynnika do wymiany nagrzewnicy.czachorek pisze:jeżeli masz klimę proponuję wyssać czynnik
Już nie mówiąc, że gdy strzeli podczas jazdy i wycieknie płyn, to silnik może się przegrzać.chybo101 pisze:adzę wymienić jak najszybciej bo gdy strzeli to jeszcze cały samochód do sprzątania.
pawlo111, jeśli nie możesz szybko się tym zająć, a potrzebujesz samochodu, to spuść płyn chłodniczy, odkręć węże od nagrzewnicy i połącz je przy pomocy krótkiej rurki miedzianej o średnicy zewnętrznej 20 mm, następnie zalej płyn i odpowietrz układ. Bo z cieknącą nagrzewnicą, to trochę ryzyko jeździć.
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
radziobiker, Pod maską, pod plastikową obudową podszybia od strony pasażera.
Było: Audi B3 JK Sedan
Było: Audi B4 ABT Sedan
Było: Audi B4 1Z Avant
Jest: Audi A4 AFN Avant
---> TDI- Bez Dymu Nie Ma Ognia !!! <--- <cieszy>
Mój Były Avanturnik: https://audi80.pl/b4-avant-19-tdi-no ... htm#551156
Zaśl. EGR + Wyw. Kat + Woln. Odma + Skrz. EEN <ok>
Było: Audi B4 ABT Sedan
Było: Audi B4 1Z Avant
Jest: Audi A4 AFN Avant
---> TDI- Bez Dymu Nie Ma Ognia !!! <--- <cieszy>
Mój Były Avanturnik: https://audi80.pl/b4-avant-19-tdi-no ... htm#551156
Zaśl. EGR + Wyw. Kat + Woln. Odma + Skrz. EEN <ok>
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
rozumiem. a jeśli nie używam dmuchawy??? dalej cieknie???grze pisze:pawlo111, jeśli nie możesz szybko się tym zająć, a potrzebujesz samochodu, to spuść płyn chłodniczy, odkręć węże od nagrzewnicy i połącz je przy pomocy krótkiej rurki miedzianej o średnicy zewnętrznej 20 mm, następnie zalej płyn i odpowietrz układ. Bo z cieknącą nagrzewnicą, to trochę ryzyko jeździć.
czy tylko jak dmucham np ciepłym???
do wężów żeby je połączyc dostane się od silnika???
zrobił bym tak bo narazie krucho z pieniążkami a żeby jezdziło jakoś :-|
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga