Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Przerejestrowanie auta

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
odeka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2009, 11:37

[All] Przerejestrowanie auta

Post autor: odeka » 20 paź 2009, 12:32

witam na początku chciał bym rozwinąć wątek a więc kupiłem audi 80 poprzedni właściciel wykupił na to auto OC do końca lutego 2010 r. moje pytanie czy jeżeli teraz przerejestruje samochód na siebie to co się stanie z OC ? przejdzie na mnie ? znaczy czy będę mógł z niego korzystać do końca lutego ? dodam że właściciel ma maksymalne zniżki a ja jestem świeżo upieczonym kierowcą.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 18:35 przez odeka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 20 paź 2009, 12:55

2tygodnie od kupna trzeba opłacić PCC-1 podatek 2%
później zarejestrować
na OC masz 30 dni od zakupu na zdecydowanie się czy zostajesz u ubezpieczyciela z OC właściciela, wtedy obliczają nową stawkę i dopłacasz lub wypowiadasz umowę i idziesz gdzie indziej.
Warto pochodzić posprawdzać, bo może się okazać że taniej wyjdzie nowe ubezpieczenie niż dopłata do starego.

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 20 paź 2009, 12:56

Jeżeli nie wypowiesz umowy OC poprzedniego własciciela w ciągu dwóch tygodni,ta automatycznie przejdzie na Ciebie.Będziesz musiał dopłacić różnice jeżeli nie masz zniżek.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 20 paź 2009, 13:07