Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90 2.3 NG] Strzelanie w zawieszeniu przy ruszaniu

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 16 mar 2008, 22:21

witam jezeli opony letnie i zimowe miales na tej samej feldze moze to wina felgi mialem kiedys tak samo na zimowkach myslalem ze to opona okazalo sie ze felgi bylo jajo

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 17 mar 2008, 06:52

felga, przegub półosi , krzywa półoś lub zgubiłeś ciężarek wyważający ją...

zysek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 lis 2007, 17:34
Lokalizacja: Józefów nad Wisłą

Post autor: zysek2 » 17 mar 2008, 19:52

Opony letnie są na alu a zimówki na stalowych wiec co do felg to raczej nie to. Dziwne jest to ze tak dzieje się tylko w przedziale od 60-80 km/h. Jeżeli to poloś to jak to sprawdzić i dlaczego nie czuc takich drgań podczas szybszej jazdy

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 17 mar 2008, 20:40

ciężko to wytłumaczyć ale kłaniają sie prawa fizyki... sprawdzić półoś można tak, jedno koło do góry auto na luz, jedna osoba kręci kołem a druga najlepiej w kanale obserwuje półoś można sobie coś przystawić np, trzonek od młotka 2mm od półośki łatwiej będzie wychwycić bicie, druga strona tak samo. co do zakresu prędkości to przy pewnych obrotach siła bicia może się zmniejszać , tu działa jakieś tam prawo fizyki... :mrgreen:

zysek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 lis 2007, 17:34
Lokalizacja: Józefów nad Wisłą

Post autor: zysek2 » 30 mar 2008, 14:00

Ostatnio pomyślałem że to może wina felg jakie mam bo i alu i stalowe są od Forda a jak wiadomo rozstaw śrub jest taki sam jedynie otwor na piaste jest większy i dlatego musiałem dokupić pierscienie centrujące i może to powoduje takie drgania podczas dodawania gazu

M_I_C_H_A_L
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 20 kwie 2007, 11:22

Post autor: M_I_C_H_A_L » 30 mar 2008, 17:36

Witam
a jaki wymiar ET mają te felgi, bo może w tym tkwi problem. Przy innym wymiarze niż seryjnym przy niewielkich luzach czy to w zawieszeniu czy w przekładni kierowniczej mogą się pojawić drgania.

zysek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 lis 2007, 17:34
Lokalizacja: Józefów nad Wisłą

Post autor: zysek2 » 31 mar 2008, 21:33

Felgi mają 63,3 mm a jeżeli chodzi o zawieszenie to niedawno robiłem przód i tył. Wkurza mnie to jak diabli bo lubię mieć komfort podczas jazdy :evil:

smukly_joe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 04 kwie 2007, 09:35
Lokalizacja: Warszawa

[b4 ABK] Stuk przy dodawaniu gazu

Post autor: smukly_joe » 14 sty 2009, 22:08

Witam.

Przegladalem forum, jednak nic nie znalazlem.

Problem jest taki:

Cos stuka przy dodawaniu gazu. Gdy ruszam slychac glosny stuk tak jakby przegub, slychac to z prawej strony. Gdy odpuszcze gaz stuk ustaje, jednak gdy tylko chce przyspieszyc stukanie znowu sie pojawia. Problem wystepowal juz kiedys, lecz wszystko ustalo. Dzisiaj problem wrocil... Gdy jade na luzie lub hamuje nic nie stuka. Czasem jeszcze stuknie jak puszcze gaz a samochod jest na biegu.

Ujmujac najprosniej: cos stuka z prawej strony przy dodawaniu gazu... mozna zwariowac.

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 14 sty 2009, 22:18

sprawdz sworzeń dolnego wahacza i sprężyne czy jest dobrze osadzona

noorbi

Post autor: noorbi » 14 sty 2009, 22:35

Przegub, sworzeń, tulejki na wahaczach.
Od tego zacząłbym sprawdzanie.

FACHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 22 sty 2009, 22:17
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: FACHO » 27 sty 2009, 18:02

Witam. ja mam takie same objawy tyle ze u mnie samocod trzesie sie przy przyspieszaniu niezaleznie od predkosci samochodu a obrotow silnika czyli okolo 2000-3000 obr. prosze o pomoc.tak samo trzesie samochodem na 1 biegu ok. 20km/h i na 5 biegu 80km/h. :-x nie wiem czy to ma jakis zwiazek ale kiedy jade 100km/h , puszczam gaz to jakies kilka sekund zwalnia a pozniej sam przyspiesza jakas sekunde i znowu zwalnia. troche za duzo pali. prosze o pomoc

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 28 sty 2009, 21:43

FACHO, poduszki silnika bym sprawdził

mirolb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 30 kwie 2008, 08:59
Lokalizacja: Bytom

Post autor: mirolb » 14 maja 2009, 22:09

witam, mam dokladnie to samo... tez po wymianie sworzni, gałek i łożysk w przednich kołach bylo wszystko rozregulowane i wogole mialem wrazenie, jakby kierownica przy skrecaniu podczas wolnej jazdy bardzo łatwo wchodzila w maksymalny skret, tak jakby zamiast dąrzyć do wyprostowania kół, kołą uciekały w pozycje skrętu.
Po ustawieniu zbieznosci, dalej to samo...
Nie czy cos mechanik pomieszal ... na odwrót założył sworznie zwrotnicy (nie wiem czy to możliwe).
Przy max skrecię w lewo prawe koło jest za bardziej skrecone niż lewe (a powinno być odwrotnie) i ślizga się... przy jezdzie prosto jest ok.

Co mam teraz z tym fantem zrobić?

PS. Audi 1.8S 88r pelny mech. wtrysk paliwa.

Z góry dzięki za odpowiedzi

[ Dodano: 2009-05-15, 07:29 ]
Czy jest możliwe założyc prawy sworzeń na lewe koło?

Bo może to jest przyczyną, że zewnętrzne koło na zakręcie jest bardziej skręcone niż wewn., a powinno być odwrotnie.

To sa te sworznie na 2 śruby mocowane

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 15 maja 2009, 10:15

mirolb pisze:Czy jest możliwe założyc prawy sworzeń na lewe koło?
Jest możliwe. Musisz to sprawdzić. Przy takiej zamianie zmieni się kąt wyprzedzenia zwrotnicy.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 15 maja 2009, 11:21

jak masz kijowe zimówki na obecną pogodę to się dziwie że ci na prostym nie piszczą opony. Teraz juz mamy sezon letni i temperatura asfaltu naprawdę jest wysoka.
Katy to druga sprawa, ale żeby je ustawić to mósisz mieć w 100% sprawne zawieszenie, najlepiej jechać na dobry warsztat ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl