Witam
Taka sprawa planuje wziasc sie za zawieszenie prawdopodobnie bede wymieni wszystko co sie da
Jest male ale nie jestem mechanikiem nazywajac rzeczy po imieniu "zielony w te klocki "(nawet nazwy czesci wiekszosci nie znam)ale wyzwanie podejmuje i napewno bede robil sam. Nie mam podnosnika o tym trzeba chyba wspomniec.
I takie pytanko do chetnych moze ktos by powiedzial od czego najlepiej zaczac tak zebym po piec razy nie musial wszyskiego rozkrecac. Planuje zaczac od tylu. Napewno sprezyny amorki no I dalej nie wiem co jeszcze powinienem wymienic plan jest by bylo tak jak powinno byc. Jakie czesc kupic tez mozecie podpowiedziec -jakiej marki dobre ale nie za drogie w granicach rozsadku. Czesci zamierzam zamawiac na AutoDoc. Startuje gdzies za 2 tygi.
Kluczy troche mam ogolnie z narzedziami powinno byc ok
Mam jakies najazdy, pare kobylek ze 4 lewarki wiec bedzie sie dzialo.
Co wy na to???
Zawieszenie audi cabrio 2.6 abc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 340
- Rejestracja: 08 paź 2015, 10:59
- Imię: Jac
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: Zawieszenie audi cabrio 2.6 abc
Temat raczej do przeniesienia do działu Forum Techniczne / Zawieszenie - ale to zadanie dla moderatora / administratora.
Co do przygotowania:
1) jeżeli nie posiadasz podnośnika stacjonarnego, to musisz postarać sie o dostęp do kanału lub zorganizować sobie chociaż porządne najazdy, bo nie dasz rady zrobić pewnych operacji, podnosząc auto tylko na podnośniku /lewarku samochodowym;
2) komplet narzędzi / kluczy powinien być solidny, bo pewnie niektóre śruby / nakrętki nie były ruszane od czasu jak auto opuściło fabrykę;
3) jeśli jesteś / mieszkasz w państwie z miarami imperialnymi, to pamiętaj, że klucze calowe nie będą pasować na śruby metryczne;
4) w kwestii części zamiennych to ze swej strony mogę polecić markę Meyle, używam od kilku lat i jestem zadowolony z jakości i trwałości.
Co do przygotowania:
1) jeżeli nie posiadasz podnośnika stacjonarnego, to musisz postarać sie o dostęp do kanału lub zorganizować sobie chociaż porządne najazdy, bo nie dasz rady zrobić pewnych operacji, podnosząc auto tylko na podnośniku /lewarku samochodowym;
2) komplet narzędzi / kluczy powinien być solidny, bo pewnie niektóre śruby / nakrętki nie były ruszane od czasu jak auto opuściło fabrykę;
3) jeśli jesteś / mieszkasz w państwie z miarami imperialnymi, to pamiętaj, że klucze calowe nie będą pasować na śruby metryczne;
4) w kwestii części zamiennych to ze swej strony mogę polecić markę Meyle, używam od kilku lat i jestem zadowolony z jakości i trwałości.