Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zawieszenie audi cabrio 2.6 abc

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
Lukaszkoc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 29 kwie 2021, 21:47
Imię: Lukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Manchester

Zawieszenie audi cabrio 2.6 abc

Post autor: Lukaszkoc » 14 paź 2022, 00:37

Witam
Taka sprawa planuje wziasc sie za zawieszenie prawdopodobnie bede wymieni wszystko co sie da 😁
Jest male ale nie jestem mechanikiem nazywajac rzeczy po imieniu "zielony w te klocki "(nawet nazwy czesci wiekszosci nie znam)ale wyzwanie podejmuje i napewno bede robil sam. Nie mam podnosnika o tym trzeba chyba wspomniec.
I takie pytanko do chetnych moze ktos by powiedzial od czego najlepiej zaczac tak zebym po piec razy nie musial wszyskiego rozkrecac. Planuje zaczac od tylu. Napewno sprezyny amorki no I dalej nie wiem co jeszcze powinienem wymienic plan jest by bylo tak jak powinno byc. Jakie czesc kupic tez mozecie podpowiedziec -jakiej marki dobre ale nie za drogie w granicach rozsadku. Czesci zamierzam zamawiac na AutoDoc. Startuje gdzies za 2 tygi.
Kluczy troche mam ogolnie z narzedziami powinno byc ok
Mam jakies najazdy, pare kobylek ze 4 lewarki wiec bedzie sie dzialo.
Co wy na to???

Sando
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 314
Rejestracja: 08 paź 2015, 10:59
Imię: Jac
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: Zawieszenie audi cabrio 2.6 abc

Post autor: Sando » 24 paź 2022, 20:43

Temat raczej do przeniesienia do działu Forum Techniczne / Zawieszenie - ale to zadanie dla moderatora / administratora.

Co do przygotowania:
1) jeżeli nie posiadasz podnośnika stacjonarnego, to musisz postarać sie o dostęp do kanału lub zorganizować sobie chociaż porządne najazdy, bo nie dasz rady zrobić pewnych operacji, podnosząc auto tylko na podnośniku /lewarku samochodowym;