Szczerze mówiąc nie wiem czy są jednakowe, bo nigdy ich nie wykręcałem. Sprawdzałem jedynie podłączając na krótko przez amperomierz. Skoro mogą pobierać prąd, a źle grzać to chyba jednak pójdą do wymiany jako pierwszeMUNIOR pisze:Też możliwe ,choc jak świece jednakowe ,to raczej dziwne i nie swiadczy to dobrze o ich jakości
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 paź 2015, 19:41
- Lokalizacja: Żory
[B4 1.9 1Z] Prośba o analizę Logów 80 b4 1.9 Tdi Pierburg
Witam jak w temacie prosze o alalize logów juz nie wiem gdzie mam szukac przyczyny zamulonego auta. oto logi http://vaglog.pl/log_255082.html pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak nie wiesz,jak wszystko widać w logach :roll: zrób porządek z doładowaniem ,bo daleko mu do wartości żądanych...jak sprawdzić choćby n75 , pisał nie bedę ,bo pisałem wielokrotnie ,wystarczy poszukaćzaak92 pisze:prosze o alalize logów juz nie wiem gdzie mam szukac przyczyny zamulonego auta
Ostatnio zmieniony 20 mar 2016, 15:08 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
witam mogl bym prosic o sprawdzenie logow dynamicznych
czy z przepływomierz jest sprawny i czy turbo dobrze laduje
tu link do logow
http://vaglog.pl/log_255575.html
czy z przepływomierz jest sprawny i czy turbo dobrze laduje
tu link do logow
http://vaglog.pl/log_255575.html
Logi A4 B5 AFN
Witam! Znajomy ma problem i poprosił mnie żebym wstawił opis sytuacji z logami na nasze forum, mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto pomoże.
Problem jest z przeładowaniem przy wyższych obrotach lub prędkości powyżej 140km/h.
Co było robione:
-Czyszczenie geometrii turbiny [na błysk turbo AWX],
-gruszka turbiny pracuje dobrze, jest szczelna
-wszystkie przewody podciśnieniowe sprawdzone
-zawór n75 nowy, n18 również był podmieniany
-EGR jest zaślepiony a kolektor dolotowy jest również z AWX-a
Dodam, że program był robiony na 135,6km, 284,6Nm
Logi:
STATYCZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_255757.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255758.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255759.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_255760.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255761.html
BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255754.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255756.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255755.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255766.html
DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_255753.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255752.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255751.html
Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_255750.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255749.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_255748.html
Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_255747.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_255746.html
Problem jest z przeładowaniem przy wyższych obrotach lub prędkości powyżej 140km/h.
Co było robione:
-Czyszczenie geometrii turbiny [na błysk turbo AWX],
-gruszka turbiny pracuje dobrze, jest szczelna
-wszystkie przewody podciśnieniowe sprawdzone
-zawór n75 nowy, n18 również był podmieniany
-EGR jest zaślepiony a kolektor dolotowy jest również z AWX-a
Dodam, że program był robiony na 135,6km, 284,6Nm
Logi:
STATYCZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_255757.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255758.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255759.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_255760.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255761.html
BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255754.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255756.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255755.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255766.html
DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_255753.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255752.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255751.html
Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_255750.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255749.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_255748.html
Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_255747.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_255746.html
Ostatnio zmieniony 25 mar 2016, 19:50 przez SparK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Abstrachując od tego małego przeładownia ,to gdzie robią taki ''fachowy'' tuning :?: bo widzę że tuningowy soft,to prawdziwy ''majstersztyk" sztuki tunigu :roll: Dobry tuner ,nawet po pijanemu ,zrobił by lepszy . Doładowanie nie ruszone w ogóle ,podlane samym paliwem :shock: Gdzie w normalnych tuningowych softach dla AFN-a ,wartość żądana doładowania ,jest co najmniej na poziomie 2250mbar ,a ogranicznik odcięcia jest przynajmniej 150mbar wyżej ,czyli auto wchodzi w awaryjny i odcina , dopiero przy 2400mbar utrzymujacym się powyzej 5 sek .Log 008 też jest dziwny i nienormalny ,limiter dymu caly czas ponizej limitera momentu :shock: ,w orginale jak nic nie tnie dawki ,powinien być ciut wyżej ,a w tuningowym sofcie zwykle są na jednakowym poziomie .Tu wyraznie dawka jest cięta z jakiegoś nienormalnego powodu ,bo zwykle jest cieta własnie kiedy turbina nie ssie jak powinna i ładuje mniej niz trzeba .Tu jest zupełnie na odwrót :shock: Jakby cały czas jechał w awaryjnym .Takze moja rada może być tylko jedna <ok> zrobić logi na ori sterowniku ,albo na jakimś sprawdzonym tuningowym .A co do małego przeładownia ,to zmierzyć wartość podciśnienia na wejsciu do n75...bo albo ktoś rozregulował cięglo gruszki ,albo brakuje podcisnienia ...nic więcej skoro jak piszesz ,gruszka idealna ,geometria czysciutka i wezyki szczelne 8-)SparK pisze:Problem jest z przeładowaniem przy wyższych obrotach lub prędkości powyżej 140km/h.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie potrzebnie takie długie Logi robimy na 3 ,albo 4 tym biegu od 1500 obr ,cisniemy gaz w podlogę i tak aż osiągnie ok.4tys i odpuszczamy . Ale żadnego przeladownia tu nie ma ,przepływomierz deko przy wczesnie zaczyna przycinac ,ale jak deko przybrudzony ,to normalka 8-)kamsta pisze:Ogólnie kolego logi są wykonane beznadziejnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
SparK pisze:ProTurbo z tego co pamiętam... wszystko z hamownią itd.
Hoho :roll: to się nie wysilili ...tuning samym paliwem,prawie jak opornikiem ,tylko trochę drozej ... wnioski niech sobie kazdy sam wyciagnie,bo mnie zatkało :shock: Mam tunigowany sterownik do takiego AFN-a z programem tej niemieckiej firmy http://www.wetterauer.de/index.cfm/go/p ... /tm_id/837 ciekawe czy poczuł by różnice ,bo parametry z hamowni podają prawie takie sameProTurbo z tego co pamiętam... wszystko z hamownią itd.
Ciężko mu uwierzyć w to co napisałeś bo "do tej pory wszystko chodziło dobrze przecież na tym programie"...MUNIOR pisze:Kolega pewnie zadowolony z efektów :?:
Sam nie dowierzam że odwalili taką manianę w stylu "opornika" bo kto jak kto ale oni pozornie wzbudzają raczej zaufanie... Hmm...
Sam proponowałem KOSTRZA no ale wykresiki były mile widziane i zdecydował się jednak na ProTurbo...
Z Białej do Parczewa daleko nie jest, jeżeli będzie chciał coś z tym zrobić to go umówię z naszym forumowym majstrem, tak chyba będzie najlepiej... Ogólnie z tego co się kiedyś orientowałem to nie dość że jakościowo będzie to lepiej zrobiony program to jeszcze cena jest wręcz śmieszna przy cenach "profesjonalnego" tunera czy jak tam takiego nazwać...
Niech spece od doładowanych benzyn tu więcej nie wnoszą :mrgreen:
A ten sterownik co ty masz też można by rozważyć ale kompletnie nie wiem w którą stronę do ciebie jechać
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
mozez powiedziec co ie tu stało? "przepływomierz deko przy wczesnie zaczyna przycinac "
http://www.fotosik.pl/zdjecie/475333e8b8e19a6d
Zaznaczyłem o co chodzi
http://www.fotosik.pl/zdjecie/475333e8b8e19a6d
Zaznaczyłem o co chodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nic tu zbytnio nie widać ,prucz tego że ktos odpuscił gaz .Logi robimy jak pisalem <ok> 3 ,a najlepiej 4 bieg od 1,5 tys obr ,gaz w podłoge i logujemy co nas interesuje ....jak odpuszczamy gaz ,to nic sensownego nie bedzie widaćrodzynek87 pisze:mozez powiedziec co ie tu stało? "przepływomierz deko przy wczesnie zaczyna przycinac "