To musisz w końcu cos ruszyć Przepływomierz jako pierwszy do wymiany...ewentualnie przed wymianą ,spróbować go dobrze przepłukać jakąś benzyną extrakcyjną ,albo rozpuszczalnikiem...zaślepiasz jedną strone ,wlewasz to czym bedziesz plukał ,zaślepiasz drugą stronę i "szejkujesz" jak barman ...i tak aż zaczniesz wylewać czysty płyn którym płukasz ...nie zawsze pomaga odzyskać przeplywce pełną sprawność ,ale zwykle zawsze polepsza jej zaniżone z powodu zabrudzenia wskazaniamusiej pisze:proszę kolegów aby rzucili okiem na moje logi. Nic nie ruszane
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przepłukaj ,może odzyska sprawnośćmusiej pisze:Właśnie przeplywka zaczęła ostatnio fiksować na vagu
Przy niesprawnej przepływce nie ma opcji żeby auto zbieralo się normalnie ,a co dopiero jak rakieta .O rakiecie ,to można pomyśleć dopiero ,jak już jedzie jak na fabrykę przystalomusiej pisze:ale rakiety to z mojej B4-ki nigdy nie było.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2016, 23:07 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wskazania przeplywki są co najmniej dziwne ,własnie nie bardzo wyglądające na trwałe zaniżanie z powodu zanieczyszczenia "drucika" ...więc skoro nie pomogło czyszczenie ,to albo masz nieszczelość pomiedzy przepływką a turbo ,albo w przeplywce pada elektronika ,czyli zwykle "zimne luty "musiej pisze:Przepływkę już płukałem w ben. ekstrakcyjnej i jest bez zmian . Spróbuję podkupić używaną i podmienić.
Witam!
Spark to mój znajomy. Auto o którym pisał jest moje.
Dzwoniłem do tego tunera co robił te auto. W ramach reklamacji jutro jadę na korektę softu.
Jakieś rady? Bo według niego wszystko zostało zrobione ok. Nie płacę za to więc co mi szkodzi podjechać...
Zwiększyć żądane ciśnienie, podnieść limit doładowania, a może podlać jeszcze dawkę paliwa? Dodam, że póki co jest seryjny IC, nie zabraknie paliwa?
Kąt wtrysku jest 57, dawka paliwa w grupie 001 3.8. Poddymia delikatnie przy mocnym depnięciu... Już nie wpada w tryb awaryjny po porządnym wyczyszczeniu turbiny i sprawdzeniu cięgna.
011: http://vaglog.pl/log_267694.html
001: http://vaglog.pl/log_267697.html
W razie czego dorzucę więcej logów.
Jutro jadę także zależy mi na szybkiej odpowiedzi..
Pozdrawiam!
Spark to mój znajomy. Auto o którym pisał jest moje.
Dzwoniłem do tego tunera co robił te auto. W ramach reklamacji jutro jadę na korektę softu.
Jakieś rady? Bo według niego wszystko zostało zrobione ok. Nie płacę za to więc co mi szkodzi podjechać...
Zwiększyć żądane ciśnienie, podnieść limit doładowania, a może podlać jeszcze dawkę paliwa? Dodam, że póki co jest seryjny IC, nie zabraknie paliwa?
Kąt wtrysku jest 57, dawka paliwa w grupie 001 3.8. Poddymia delikatnie przy mocnym depnięciu... Już nie wpada w tryb awaryjny po porządnym wyczyszczeniu turbiny i sprawdzeniu cięgna.
011: http://vaglog.pl/log_267694.html
001: http://vaglog.pl/log_267697.html
W razie czego dorzucę więcej logów.
Jutro jadę także zależy mi na szybkiej odpowiedzi..
Pozdrawiam!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A co tu można poradzić ,jak to żenada "Tunerowi " który twierdzi że tunigowy soft z praktycznie fabrycznym doładowaniem jest ok.pozostaje tylko współczuć takiego asekuracyjnego podejscia i poradzić zeby podejrzał sobie tuningowe softy z prawdziwego zdarzenia ,gdzie nie bano się podciągnąć doładowania o te 0,3 bara ,do co najmniej 1,2 bara...a nie upiera się że jego jest ok ,jak nawet laik widzi że do ''OK'' to tu brakuje podniesionego doladowania .Jak się boi że się komuś rozleci turbo przy 1,2 bara ,to niech przynajmniej zapyta takiego gościa ,czy chce soft z ''ruszonym" doladowaniem ,czy nie ,uprzedzajac że z nie ruszonym ,efekt będzie raczej marny .Takie "osiągi "jak na tym sofcie ,a nawet lepsze ,to może sobie kazdy zrobić sam ,bez "grzebania " w sofcie ,bawiac się RSW nastawnika ,ewentualnie zmieniając na nastawnik 248 który ma inny zakres pracySux256 pisze:Dzwoniłem do tego tunera co robił te auto. W ramach reklamacji jutro jadę na korektę softu.
Jakieś rady? Bo według niego wszystko zostało zrobione ok.
Moje podejście tak wygląda gdyż zapłaciłem za ten "program" UWAGA 700zł, a podjadę do Niego by choć do wakacji turbo normalnie ładowało.
W wakacje dołoże FMIC wraz z metalowym dolotem z miejscem na map sensor, wtryski 0.230 na końcówkach WZM. Jeżeli fundusze pozwolą to pompe 11 i turbo [tu jeszcze pomyśle jakie]. Wtedy skontaktuje się z tutejszym forumowiczem "Kostrz" na program gdyż jestem z okolic Białej Podlaskiej i mam do niego 70km
Seria wyszła 117,6 km 227,4 Nm, po tym "programie" 136,5 km 284,6 Nm.
Ostatnio przy wymianie uszczelki pod głowicą wrzuciłem wałek od sdi 38e, nowe szklanki.
Jakich mocy można oczekiwać na aktualnym setupie?
-turbo AWX
-kolektor ssący AWX= brak EGR, n18 jeszcze został, ale planuje wywalić z ECU i się go pozbyć, bo brzęczy
-brak katalizatora
-wałek 38e
-heble przód 312mm od c5 2.4
W wakacje dołoże FMIC wraz z metalowym dolotem z miejscem na map sensor, wtryski 0.230 na końcówkach WZM. Jeżeli fundusze pozwolą to pompe 11 i turbo [tu jeszcze pomyśle jakie]. Wtedy skontaktuje się z tutejszym forumowiczem "Kostrz" na program gdyż jestem z okolic Białej Podlaskiej i mam do niego 70km
Seria wyszła 117,6 km 227,4 Nm, po tym "programie" 136,5 km 284,6 Nm.
Ostatnio przy wymianie uszczelki pod głowicą wrzuciłem wałek od sdi 38e, nowe szklanki.
Jakich mocy można oczekiwać na aktualnym setupie?
-turbo AWX
-kolektor ssący AWX= brak EGR, n18 jeszcze został, ale planuje wywalić z ECU i się go pozbyć, bo brzęczy
-brak katalizatora
-wałek 38e
-heble przód 312mm od c5 2.4
chcialem walnac ci duze zdjecie 'wrozki' ale ale ale... awx w seri ma siakos 130, dolicz jakies 10-15%, pi razy drzwi na oko, na google jest wsjo
248 to przereklamowana kupa dymu i znam tez zdanie ze 'czip' wcale nie musi znaczyc to ze dzwigamy doladowania nie wiadomo ile
co do ost logow, praktycznie na calym zakresie masz przeladowanie, sugeruje to wyeliminowac.
248 to przereklamowana kupa dymu i znam tez zdanie ze 'czip' wcale nie musi znaczyc to ze dzwigamy doladowania nie wiadomo ile
co do ost logow, praktycznie na calym zakresie masz przeladowanie, sugeruje to wyeliminowac.
[B4 1.9 TDI 1Z] Logi/Dawka powietrza
Witam serdecznie.
Zrobiłem w moim zetorku logi statyczne dawki powietrza i mam problem z interpretowaniem tego. Mam nadzieję że powiecie czy te logi świadczą o złej pracy i co może być powodem tego.
Chciałbym dodać że 2 dni temu przełożyłem nastawnik oraz komputer od Muniora.
http://vaglog.pl/log_268153.html
Z góry dzięki.
Zrobiłem w moim zetorku logi statyczne dawki powietrza i mam problem z interpretowaniem tego. Mam nadzieję że powiecie czy te logi świadczą o złej pracy i co może być powodem tego.
Chciałbym dodać że 2 dni temu przełożyłem nastawnik oraz komputer od Muniora.
http://vaglog.pl/log_268153.html
Z góry dzięki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak ma być ...interesują cię wartosci osiągane ,a nie specyfikacja ...soft jest modzony wiec specyfikacja wygląda inaczej niż w ori sterownikach , a jak chcesz sprawdzić czy wartosć powietrza zasysanego jest prawidlowa ,to tylko podczas jazdy ,wartosci osiągane mają się pokryć z tymi ze specyfikacji ,czyli ok 1100 ...bawiąc się w logi na postoju, o przeplywomierzu niczego się nie dowiesz ...zresztą nawet podczas jazdy jego wskazania są ścisle powiązane ze ssaniem turbiny ... jak nie ma odpowiedniego zasysania przez turbinę ,to i przepływomierz nie bedzie pokazywał pełnych wartości .Odpisałem ci na PW że niektórymi wskazaniami na tym sterowniku ,nie nalezy się przejmować... tak ma być i kropka Auto ma się zbierac wyrażnie lepiej niż na starym nastawniku ...jak nie zbiera się wyrażnie lepiej ,a dawkę i kąt wtrysku masz ustawioną tak jak pisałem ,to sprawdż doładowanie ,najlepiej zwykłym manometrem wpietym w dolot ,bo to zwykle zbyt niska wartość doładowania w 99% przypadków ,ma wpływ na słabe zbieranie się auta ...przy ostatnich kilku przekładkach tak własnie miałem ...albo winny n75 ,którego niewłasciwa praca zaniża doładowanie ,albo nie zaślepiony nieszczelny EGR ,który popuszcza ciśnienie z dolotu ,albo zbyt szybko uchylająca się klapka WG...a czasami wszystkie te rzeczy na raz i doładowanie ledwo 0,5 bara ...nie ma to prawa dobrze jechać z takim doładowaniem ,zeby nie wiem jak duże dawki ustawiać ....Wszystkie te niesprawnosci można namierzyć i usunąć w kilka minut ,a doładownie najlepiej sprawdzić po odpieciu węzyka z gruszkiKuba98314 pisze:Zrobiłem w moim zetorku logi statyczne dawki powietrza i mam problem z interpretowaniem tego. Mam nadzieję że powiecie czy te logi świadczą o złej pracy i co może być powodem tego.
Chyba się źle sprecyzowałem. Auto po przekładce zbiera się znacznie lepiej więc serdecznie polecam Muniora.
A VCDS'a używam od niedawna i dopiero uczę się interpretacji i obsługi programu. Tak naprawdę to nie szukam powodu złej pracy auta bo takowej nie ma.
Więc jeśli mój pierwszy post źle zabrzmiał to przepraszam Munior.
A VCDS'a używam od niedawna i dopiero uczę się interpretacji i obsługi programu. Tak naprawdę to nie szukam powodu złej pracy auta bo takowej nie ma.
Więc jeśli mój pierwszy post źle zabrzmiał to przepraszam Munior.