Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 BP+LPG JV 1.8 90 KM] Ciężko kręci rozrusznik nie pali

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Soniak87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 15 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

[80 B3 BP+LPG JV 1.8 90 KM] Ciężko kręci rozrusznik nie pali

Post autor: Soniak87 » 18 maja 2013, 23:48

Witam kolejna usterka mojej Audi otóż tym razem są następujące oznaki:
2 tygodnie temu nie chciała zapalić silnik ciężko kręcił kontrolki przygasały z tłumika słychać było głuche strzelanie, wymieniłem świece pomogło aż do dziś. Dziś zapaliłem wyjechałem z garażu stała zgaszona z 30minut potem ja do zapalania i du...... oznaki te same z tym, że nie strzela nic z tłumika. Proszę kolejny raz o pomoc :( rozrusznik 100% dobry, akumulator względny. Mam nadzieję, że mnie nakierujecie na usterkę.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, 01:20 przez Soniak87, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 maja 2013, 07:16

Soniak87, popraw temat i dopisz w czym problem :!:
A zapłon sprawdzałeś :?:
a skoro kontrolki Ci przygasają to może aku jest do bani i daje za słabą iskrę na świecach.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Soniak87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 15 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Post autor: Soniak87 » 19 maja 2013, 10:14

Znaczy powiem tak w zimie jak trzeba było więcej kręcić to akumulator był już słaby ale teraz jak ciepło palił bez problemu (ma 2,5 roku i już by się skończył) Akumulator jest na prostowniku od rana niby zapalił ale nie tak jak trzeba dalej jakoś ciężko kręci założę inny i sprawdzę tylko nie podoba mi się to, że zapalił normalnie i po pół godzinie już nie a ładowanie jest cały czas.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 19 maja 2013, 22:08

Kolego przeczyść sobie klemy i słupki akumulatora.
And on the seventh day God created... Audi 80.
Obrazek

Soniak87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 15 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Post autor: Soniak87 » 20 maja 2013, 00:28

Klemy wyczyszczone słupki akumulatora również. Akumulator jest ok wsadzałem inne dobre i było to samo tzn. albo nie kręci wcale albo kręci bardzo opornie i wtedy czasem zapala (sporadyczne sytuacje)

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 20 maja 2013, 11:37

Ok rozumiem
zacznij od sprawdzenia obwodu elektrycznego idącego od akumulatora do rozrusznika , możesz mieć słaby styk i tam wówczas spada napięcie i słabo kręci.
A jak nie to to zacznij szukac przyczyny w rozruszniku...
And on the seventh day God created... Audi 80.
Obrazek

Soniak87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 15 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Post autor: Soniak87 » 20 maja 2013, 18:10

Przewód sprawny, rozrusznik robiony miesiąc temu (wymiana bendxa, jakiejś tulejki czyszczenie szczotek) Dziś zapalił opornie 2 razy a teraz pali normalnie (co jakiś czas go odpalam i słucham.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 21 maja 2013, 10:15

Tak sobie myślę że problemem tego cieżkiego odpalania jest kostka stacyjki... i proponuję wymienić ww rzecz. Powinno pomóc :mrgreen:
And on the seventh day God created... Audi 80.
Obrazek

zukreator

Post autor: zukreator » 21 maja 2013, 11:15

nie zaszkodzi sprawdzić masę silnika.

Soniak87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 15 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Post autor: Soniak87 » 21 maja 2013, 16:13

Kostkę stacyjki wymieniałem początkiem miesiąca. Gdzie szukać masy silnika?
Akumulator nówka wszystko co możliwe przeczyszczone. Z tego co zauważyłem to ciężko mu palić np jak cała noc stoi. wie ktoś od czego są te przewody ?
Obrazek

zukreator

Post autor: zukreator » 05 cze 2013, 00:25

masa silnika - połączenie elektryczne silnika z nadwoziem i biegunem ujemnym akumulatora. tak jak istotny jest przewód (+) doprowadzajacy prad do rozrusznika,
tak samo ważna jest masa silnika, która przenosi taki sam prąd, ale w innym kierunku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga