Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] Akumulator

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 12 gru 2012, 10:49

wlasnie po naladowaniu i po 2 dniach postoju nie podlaczony do auta ma 12.2V. Jeszcze dzis go podlacze do ladowania jeszcze raz i zobacze co bedzie.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2012, 11:53 przez neoxpl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 12 gru 2012, 11:23

no to raczej jest to już trup :-(

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 12 gru 2012, 12:52

u mnie cały rok pod chmurą aku 45 ah i kręci zawsze nigdy zadnyvh problemów bez wzgledu jak mocno mrozi ,chyba ze po -25 wtedy troszke wolniej ale zawsze odpala

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 12 gru 2012, 15:02

tomek1982, ale ten to trup skoro sam się rozładowuję po 2 godzinach..

ja miałem taki aku co był niby naładowany a po włożeniu do auta przekręcił 3 razy i trup i tak za każdym razem aż wyleciał..

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 12 gru 2012, 16:01

Dobra wiadomosc mam jeszcze 3 miesiace gwarancji :) Tylko czy musze aku oddac do sklepu w ktorym byl kupiony? Bo mam do iego ponad 200km w jedna strone:/

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 12 gru 2012, 16:23

to extra że masz jeszcze 3 miechy, ale chyba Cię zmartwię bo ja co bym nie oddawał na gwarancję to zawsze się czepiali żeby oddać to do sklepu w którym było to kupione, to nic że mają ten sam sklep w Twoim mieście, u nich nie kupiłeś i tyle. Ale są wyjątki od reguły więc zapytaj, to nic nie kosztuję. No chyba że masz gwarancję door to door.

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 12 gru 2012, 16:31

Własnie nie mam w pobliżu takiego sklepu, ale popytam gdzie mogę. Ponieważ jechać ok 400km i nic nie załatwić to mi się nie za bardzo uśmiecha. To już lepiej dołożyć do kasy na paliwo i kupić nowy :/ Na razie podłączyłem go na godzinę do lądowania jeszcze i prostownik pokazywał 100% naładowania i słychać było bablowanie w aku, to chyba oznacza ze jest naładowany. Zmierzyłem napięcie po odłączeniu prostownika i pokazywało 13V, zobaczę za 3 godziny co będzie pokazywać.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 12 gru 2012, 16:38

U brata jak aku bąblowało to nawet dnia nie trzymało i poleciało do kosza. W zasadzie to zaraz po podłączeniu prostownika bąblowało. Mniej lub bardziej.....zależnie od tego jakim prądem było ładowane. U siebie mam vartę i jest dobrze.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 12 gru 2012, 16:38

jeśli aku po godzinie się naładował a wcześniej był rozładowany to na bank jest zepsuty.. i zadzwoń do sklepu co kupiłeś aku i dowiedz się czy załatwią od ręki, kwestia ile by kosztował nowy aku i ile paliwo bo może to samo a szkoda nerwów.
I jeszcze jedno, co Cię podkusiło żeby tak daleko go kupić?

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 12 gru 2012, 19:50

Po prostu podlaczylem drugi raz do ladowania aku zeby sie upewnic, nie rozladowalem go wczesniej. Teraz po ok 3 godzinej przerwie na aku 12.3V, oczywiscie aku nie podlaczony do niczego. Kupiony tak daleko poniewaz poprzedni wlasciciel audi go tam kupil, a gwarancje od aku dostalem w schowku.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 12 gru 2012, 22:07

aha kapuję.. no i tak czy tak trup [*] :-P

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 12 gru 2012, 22:26

Dowiedz się ile przesyłka by kosztowała ewentualnie takiego aku w obie strony......może tak będzie taniej ;-)

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 14 gru 2012, 20:19

a co może być... pierwszy obrót rozruchowy bardzo ciężki aż kontrolki przygasają, potem kręci normalnie...? ładowanie dobre. Aku ma już ponad 3 lata. 72 ah ( wiem że za duży ale to na potrzyby audio). poboru nie ma na postoju.

i jaki w końcu powienien być aku do ABK? W katalogu Bannera wyczytałem że 64 ah...

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 14 gru 2012, 20:57

Lenio21 wartość pojemności aku masz zapisaną w kodach wyposażenia na wlepce w bagażniku lub karcie serwisowej od auta. Co do przygasania kontrolek to napięcie przysiada już dość sporo na aku, co jest spowodowane dużym prądem rozruchu i rezystancją wewnętrzną akumulatora. Wskazywało by to na to że już może być zasiarczony lub po prostu na wykończeniu. W momencie włączenia rozrusznika idzie na niego duży prąd....jak już bujnie wałem to jakoś kręci ale najgorszy jest moment ruszenia wału ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 gru 2012, 21:34

Lenio21 pisze:a co może być... pierwszy obrót rozruchowy bardzo ciężki aż kontrolki przygasają, potem kręci normalnie...? ł
hmm a może to wina samego rozrusznika a właściwie tujek na wirniku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl