[B4 2.3 NG] automat - nie kręci po stacyjce
[B4 2.3 NG] automat - nie kręci po stacyjce
Mam problem z uruchomieniem audi 2.3 z automatem.
Można uruchomić je bezpośrednio podając plus na rozrusznika ale ze stacyjki , to już lipa.
Podawałem na odłączony kabel sterowniczy ( impulsujący) od rozrusznika plus i próbowałem namierzyć gdzie on idzie. Sprawdzałem czy napięcie dociera do podstawy jakiegoś przekaźnika w skrzynce ( podszybie) ale bez efektu.
Czynktoś z Was wie może gdzie ten kabelek od rozrusznika śmiga? Naczytałem się rówież optymiści, że gdzieś powinien być przekaźnik ( wersja automat) ale również nie potrafię go namierzyć.
Ze stacyjki impuls po przekręceniu w pozycję „start” wychodzi. Przekaźnik w skrzynce bezpieczników w podszybiu klepie.
Pomóżcie proszę „żółtodziobowi”.
Pracy w audi jest sporo a bez odpalającego ze stacyjki silnika to kiepsko.
Można uruchomić je bezpośrednio podając plus na rozrusznika ale ze stacyjki , to już lipa.
Podawałem na odłączony kabel sterowniczy ( impulsujący) od rozrusznika plus i próbowałem namierzyć gdzie on idzie. Sprawdzałem czy napięcie dociera do podstawy jakiegoś przekaźnika w skrzynce ( podszybie) ale bez efektu.
Czynktoś z Was wie może gdzie ten kabelek od rozrusznika śmiga? Naczytałem się rówież optymiści, że gdzieś powinien być przekaźnik ( wersja automat) ale również nie potrafię go namierzyć.
Ze stacyjki impuls po przekręceniu w pozycję „start” wychodzi. Przekaźnik w skrzynce bezpieczników w podszybiu klepie.
Pomóżcie proszę „żółtodziobowi”.
Pracy w audi jest sporo a bez odpalającego ze stacyjki silnika to kiepsko.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2020, 09:15 przez Horte, łącznie zmieniany 2 razy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
A co do twojego problemu to czy czasem jakiegoś tam ocięcia antykradzieżowego nie masz?
to CI powinno pomóc https://audi80.pl/topics101/b3-16-p ... t96911.htm
to CI powinno pomóc https://audi80.pl/topics101/b3-16-p ... t96911.htm
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Wydaje mi się, że jest tylko odcięcie pompy paliwa.
Aha..
Czytałem, że w automacie jest jakiś dodatkowy przekaźnik. Fajnie byłoby wiedzieć który to lub jak realizowany jest zapłon.
Mogę jeszcze kombinować z nową instalacją ale musiałbym wiedzieć gdzie idą sygnały z lewarka zmiany biegów z pozycji P i N.
Aha..
Czytałem, że w automacie jest jakiś dodatkowy przekaźnik. Fajnie byłoby wiedzieć który to lub jak realizowany jest zapłon.
Mogę jeszcze kombinować z nową instalacją ale musiałbym wiedzieć gdzie idą sygnały z lewarka zmiany biegów z pozycji P i N.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a no być może , musisz więc poczekać na któregoś z kolegów co ma dostęp do dokładnych schematów to może podzieli się tą informacją.Horte pisze:Czytałem, że w automacie jest jakiś dodatkowy przekaźnik. Fajnie byłoby wiedzieć który to lub jak realizowany jest zapłon.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba z ery B4 przekaźnik znajduje się w jakimś module pod nogami kierowcy.
Tutaj na schemacie możesz zobaczyć jakie kable do niego dochodzą: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig52.pdf (chociaż nie wiem czy nie ma błędów na tym schemacie bo załącznie świateł cofania jakoś dziwnie popodłączane.
Możesz połączyć na próbę kable czerwono/czarny (pin 2) i czarny (8) i jak odpali to kable masz dobre. Dalej można sprawdzić czy po rozebraniu modułu i zwarciu styków przekaźnika palcem pojawia się przejście. Bo jeśli będzie dobrze łączyć to może być problem z którymś sygnałem (piny 6, 4, 1), który uruchamia ten przekaźnik.
Jeszcze w starszych modelach za odcinanie rozrusznika odpowiadał przekaźnik 8 w skrzynce na podszybiu: https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a3a5c01e1ca7a75b
Tutaj na schemacie możesz zobaczyć jakie kable do niego dochodzą: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig52.pdf (chociaż nie wiem czy nie ma błędów na tym schemacie bo załącznie świateł cofania jakoś dziwnie popodłączane.
Możesz połączyć na próbę kable czerwono/czarny (pin 2) i czarny (8) i jak odpali to kable masz dobre. Dalej można sprawdzić czy po rozebraniu modułu i zwarciu styków przekaźnika palcem pojawia się przejście. Bo jeśli będzie dobrze łączyć to może być problem z którymś sygnałem (piny 6, 4, 1), który uruchamia ten przekaźnik.
To przekaźnik odciążający najpewniej, bo przekaźnik od rozrusznika jak są warunki rozruchu to jest cały czas zwarty.Horte pisze:Przekaźnik w skrzynce bezpieczników w podszybiu klepie.
Jeszcze w starszych modelach za odcinanie rozrusznika odpowiadał przekaźnik 8 w skrzynce na podszybiu: https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a3a5c01e1ca7a75b
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie i jakoś nie mogę znaleźć.Horte pisze:Czy wiesz jaki numer ma ten przekaźnik nad nogami kierowcy?
Może oznaczenie skrzyni biegów.Horte pisze:co oznacza GOE/GOH.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Już i tak zaczynam kombinować z nową instalacją do rozruchu. Wszystko już nawet mam w głowie poukładane, co i jak tylko nieszczęsny sygnał ze skrzyni (pozycja P i N) mnie męczy.
Jak to zrealizować?
Lewarek ma linkę która idzie do stacyjki ale to mi w tym temacie nie pomoże.
Macie jakieś pomysły w sprawie sygnału z P i N lewarka?
Jak to zrealizować?
Lewarek ma linkę która idzie do stacyjki ale to mi w tym temacie nie pomoże.
Macie jakieś pomysły w sprawie sygnału z P i N lewarka?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Powinno 175Horte pisze:Czy wiesz jaki numer ma ten przekaźnik nad nogami kierowcy?
[ Dodano: 2020-03-31, 17:52 ]
Nie bo jest w innym jescu... Dlatego naklejka ze jest zmianaHorte pisze:Czy w tym miejscu gdzie czerwona naklejka dla silnika z automatyczna skrzynią powinien być zainstalowany przekaźnik?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga