Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT + LPG] Namiętnie pali bezpiecznik nr 13...

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

[80 B4 2.0 ABT + LPG] Namiętnie pali bezpiecznik nr 13...

Post autor: panda86 » 06 maja 2013, 22:26

Witam, mam taki problem.. OD tak samochód przestał mi odpalać na benzynie.. - wpierw myślałem że może paliwo się cowfa czy coś.. i nie chciałem, go za długo kręcić.. Tak więc zrobiłem małego testa.. - jadąć na gazie (tylko tak udaje mi sie też auto odpalić) wyłączyłem gaz i jade a autko robi BBBBBBUUUUUUUUU........, zmiana biegu na niży, dalej nic.. znów redukcja - auto nie jedzie na benzynie.

No więc odpalam i jeżdże na gazie.. w domu sprawdziłem bezpieczniki i JEST! Trafiony.. - nr 13 przepalony.. - wymiana na nowy, na placu autko zapaliło.. no to poszedłem do domu myśląc że już po sprawie 8-)

Rano chce wyjezdzac do roboty i dupa... wiec odpalam na gazie i jade.. pozniej otwieram maske, sprawdzam bezp. - przelalony. Nie mialem 15'stki pod reka wiec zastapilem go 25A, ale nawet ten nie dał rady...

i teraz mam rozkminę.. - co może mi palić ten bezpiecznik nr 13, od pompy paliwa... ?

Zauważyłem też od jakiegoś czasu że któyś z przekaźników podczas jazdy sobie "pocyka"... Niestety nie byłem w stanie sprawdzić który to jest..

teraz tak, - bo jeszcze nie miałem czasu sprawdzić - jeżeli padł przekaznik pompy paliwa, to moze palic bezpiecznik..? Czy wyjmujac go(pozycja 11) i przekrecajac kluczykiem - jezeli bezp. sie nie przepali to oznaczac bedzie ze moj przekaznik jest do wymiany.. czy jak go sprawdzic..? Nie wiem w ktorym momencie dokladnie sie przepala ten bezp. wiec zakladam ze podczas przekrecania kluczyka..

chociaz sytuacja nieco dziwna.. - odpalilem auto na tym25A na chwilunie i na benz, nie chcial wejsc na obroty, chodzil nie rowno i padl.. no ale moze cos jest z tym przekaznikiem faktycznie i dziad powodowal takie zachowanie..

Prosze o wskazowki, co jeszcze moge sprawdzic i w jaki sposob ;)

pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 07 maja 2013, 10:31

ja na twym miejscu, odlaczylbym pompe, i na krotko ja sprawdzil

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 maja 2013, 13:02

Znalazłem taki fajny temat który wiele może wnieść w rozwiązanie mojego problemu :)

podobny temat o nie dzialajacej pompie...

sprawdzilem na szybko.. - ale musze podpiac ten kabelek do 52 jakos dokladniej.. bo nie wiem czy sie stykalo.. na 100%, jutro sproboje.. a jak na krotko sprawdzic pompe..? musze bagaznik rozebrac..?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 07 maja 2013, 13:10

wyjmujesz wykladzine podlogi z bagaznika, i nic w bagazniku tak strasznego nie trzeba robic, poprostu odkrecasz dekielek przy baku i juz masz dojscie do kostek i kabli,

ztym pinem w gniezdzie przekaznika tez mozna sie bawic, ale wiecej da ci informacji jak sprawdzisz pompe na krotko

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 23 maja 2013, 20:11

niestety z braku czasu nie zdazylem niczego sprawdzic do porzdku.. jednak..:

- ostatnio jadac na gazie (bo inaczej nie umiem obecnie) auti wskakiwalo na obroty i sie zawieszalo na ok 3tys/min (na sluch bo obrotomierza nie mam)... no wiec wylaczylem auto, zapalilem i normalnie.. chwile pozniej to samo.. - wylaczylem i dalem szbko zaplon.. - czyli praca silnika na benzynie.. i ku mojemu zdiwieniu auto chodzilo.. - nierowno, niskie obroty a przycisniecie pedalu gazu spowodowalo zdechniecie silnika.. - odpalanie na benzynie - negatywne.

- dodatkowo na zimnym silniku auto chodzi bardzo niestabilnie, nie wlacza sie ssanie, i obroty sa tak mizerne, ze jak nie podtrzymam noga to auto zgasnie..


A teraz mam kilka pytan do tego co wszystko moge sprawdzic i jak?:
- niebieski czujnik, odpowiadajacy za temp cieczy na liczniku jak i sygnal do komputera o ile sie nie myle... - jak go sprawdzic miernikiem..? (jak ustawic miernik i jakie powinny wyskoczyc wartosci?), czy po odpieciu kostki od czujnika cos stwierdze..?

- czy zapchane filtry gazu / paliwa (pomijajac anomalnia ze wszystko sie zesralo na raz praktyczine), mogly dac takie efekty pracy silnika..?

- co jeszcze moge sprawdzic..? nadal "cyka" mi ktorys przekaznik - nie jestem w stanie go namierzyc bo robi tak podczas jazdy i w roznych momentach... jest na to sposob?

[ Dodano: 2013-05-27, 19:50 ]
wiemze post pod postem..

jak mam sprawdzic pompe paliwa na krotko..? do czego ja podpiac? - mam kostke 4 piny, ktory za co odpowiada, sprawdzic jakie jest na nich napiecie czy tylko czy jest na ktoryms "+"

help.. auto mam rozkrecone a jutro do zrobienia 300km... :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl