witam, przedstawie swój problem od początku:
kiedys przychodzę i akumulator rozładowany. z elektrykiem doszliśmy do wniosku ze to ten duży przekaźnik świec żarowych co jest w podszybiu podaje prad na świece i sie nie wyłącza. wymieniłem jego sterownik taka mała czarna kostka ale to nic nie dało.i problem bo nigdzie nie można go dostać. Istniej możliwość go jakoś obejść?
[80 B3 1,6TD] problem z przekaźnikiem świec - pomocy
Tutaj masz link do aukcji sprawdzonej firmy, która zajmuje się produkcją podgrzewaczy do świec żarowych bez przekaźników stykowych, u mnie działa już ponad dwa lata i nie mogę złego słowa powiedzieć na temat jego niezawodności.bogoos pisze:Istniej możliwość go jakoś obejść?
http://www.allegro.pl/item393409252_prz ... _1c4u.html
Kolego mam taką samą fure jak TY i też miałem z tym przekaźnikiem problem.
Poczytaj te tematy:
1. <<klik>>
2. <<klik>>
3. <<klik>>
Też mam tak że rozładowuje mi akumulator, również wymieniałem ten przekaźnik koło nóg kierowcy(przekaźnik udało mi się znaleźć na allegro za 15zl z przesyłka) który odpowiada za sterowanie tym przekaźnikiem pod szybą i nic to nie dało. I mam zrobiony taki patent(popszedni własciciel tak zrobił) że zamiast tego przekaźnika koło nóg kierowcy mam założony jakiś "inny" ( zdjećie jest w którymś z wątków ktorych linki wkleiłem wyżej) i mam przerobioną instalacje w ten sposób że prąd idzie do tego "innego" przekaźnika a dopiero potem idzie do tego przekaźnika co jest pod szyba. A ten "inny" przekaźnik jest sterowany + prądem po przekręcaniu stacyjki, ale ponieważ ten inny przekaźnik nie pobiera sygnału z czujnika temperatury silnika to mam zrobiony przełącznik pomiedzy + po stacyjce a tym "innym" przekaźnikiem i sam steruje ile swiece mają grzać i jak silnik jest ciepły to wogóle ich nie właczam. -wiem, że bardzo zakręciłem
Jak masz kumatego elektryka to możesz przerobić instalacje świec na taką bez tego przekaźnika pod szyba co jest. Schemat jest w jednym z wątków do których dałem linki.
Wystarczy przekaźnik nowego typu z 7 nóżkami(takie były montowane w nowszych 1,6d i 1,6td) -łatwo je dostać w przeciwieństwie do tych oryginalnych co my mamy i trochę grubego kabla, żeby wytrzymał 50A i do dzieła. <mikolaj>
Poczytaj te tematy:
1. <<klik>>
2. <<klik>>
3. <<klik>>
Też mam tak że rozładowuje mi akumulator, również wymieniałem ten przekaźnik koło nóg kierowcy(przekaźnik udało mi się znaleźć na allegro za 15zl z przesyłka) który odpowiada za sterowanie tym przekaźnikiem pod szybą i nic to nie dało. I mam zrobiony taki patent(popszedni własciciel tak zrobił) że zamiast tego przekaźnika koło nóg kierowcy mam założony jakiś "inny" ( zdjećie jest w którymś z wątków ktorych linki wkleiłem wyżej) i mam przerobioną instalacje w ten sposób że prąd idzie do tego "innego" przekaźnika a dopiero potem idzie do tego przekaźnika co jest pod szyba. A ten "inny" przekaźnik jest sterowany + prądem po przekręcaniu stacyjki, ale ponieważ ten inny przekaźnik nie pobiera sygnału z czujnika temperatury silnika to mam zrobiony przełącznik pomiedzy + po stacyjce a tym "innym" przekaźnikiem i sam steruje ile swiece mają grzać i jak silnik jest ciepły to wogóle ich nie właczam. -wiem, że bardzo zakręciłem
Jak masz kumatego elektryka to możesz przerobić instalacje świec na taką bez tego przekaźnika pod szyba co jest. Schemat jest w jednym z wątków do których dałem linki.
Wystarczy przekaźnik nowego typu z 7 nóżkami(takie były montowane w nowszych 1,6d i 1,6td) -łatwo je dostać w przeciwieństwie do tych oryginalnych co my mamy i trochę grubego kabla, żeby wytrzymał 50A i do dzieła. <mikolaj>