Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[80 b3 2.0 16v 6A DOHC] wymiana sterownika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Łukasz Kam.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 b3 2.0 16v 6A DOHC] wymiana sterownika

Post autor: Łukasz Kam. » 23 lis 2007, 20:03

Witam. Musze kupić nowy sterownik do swojego audi i pytanie jest czy musi być identyczny nemer bosch i audi czy może być inny numer aby od identycznego samochodu czyli b3 2.0 16v ?
numery mojego sterownika BOSCH 0 261 200 242 893 907 404 P MOTRONIC niestety identycznego nie mogę znaleść.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 lis 2007, 09:07

Numery musza byc identyczne jak te na Twoim sterowniku, musza sie pokrywać <ok>

Łukasz Kam.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 b3 2.0 16v DOHC] problem ze sterownikiem silika

Post autor: Łukasz Kam. » 24 lis 2007, 17:23

To jest problem bo szykam już dwa miesiące i nic nie mogę znaleść... może ktoś gdzieś widział:
BOSCH 0 261 200 242 893 907 404 P MOTRONIC

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 lis 2007, 18:44

A co dzieje sie za starym, ze musiasz kupywać nowy?

Łukasz Kam.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 b3 2.0 16v 6A] problem ze sterownikiem

Post autor: Łukasz Kam. » 25 lis 2007, 10:11


Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 lis 2007, 12:28

A próbowałeś podac zasilanie bezpośrednio z akumulatora? Być moze gdzieś jest przerwa w kablach. Najlepiej znaleść kogoś kto ma takie auto, i podmienić kompuer na chwile. Co do poszukiwań auta poszukaj na allegro w swojej oklicy na ofertach sprzedaży, moze ktoś akurat ma taki silnik.

Łukasz Kam.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 b3 2.0 16v] problem sterownika

Post autor: Łukasz Kam. » 25 lis 2007, 17:26

Posiadam dwa sterowniki. Na jednym na złączach nie ma wogóle zasilania i podłączałem bezpośrednio z akumulatora i dalej nic. Przewody od komputera do złączy są ok bo sprawdzaliśmy miernikiem. Na drugim kompie zasilanie na czarnym złączu jest ale na brązowym nie ma nic i dalej nie komunikuje się. W czwartek jade do znajomego mechanika patrzeć dalej. A co do tego żeby znaleść identyczną to jest trudno bo to limitowana wresja sport edition i żadko wogóle na allegro pojawia się coś takiego.

[ Dodano: 2007-12-02, 16:08 ]
Witam. Po przerwie. A więc kupiłem w końcu sprawny sterownik. Mechanik podłączył komputer i pokazało tylko błąd silniczka krokowego. Podstawiłem drugi i na zimnym dalej auto gaśnie i dalej falują obroty. Jak się nagrzeje to trzyma wysokie obroty i na gazie i na benzynie. Możliwe że drugi też jest walnięty ale teraz jak odpinam wtyczkę od rozdzielacza paliwa (wtrysku) to na benzynie jeszcze chwile falują obroty po czym na chwile się uspokaja i jest ok. Ale po ok 30s znów silnik zaczyna falować. Czy to znaczy że rozdzielacz też jest do wymiany?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl