Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Brak wspomagania gorący płyn od wspomagania.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MalyGlodek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:22
Lokalizacja: GS Słupsk

[B4] Brak wspomagania gorący płyn od wspomagania.

Post autor: MalyGlodek » 04 wrz 2011, 21:59

Witajcie, problem mianowicie dotyczy ciężkiego chodzenia układu wspomagania ale tylko gdy trochę on popracuje. Jeżeli auto odstoi swoje przez jakiś drobny czas powiedzmy koło 5 minut jazdy wszystko działa idealnie, później pompa zaczyna rzęzić a dziś zauważyłem że płyn w zbiorniczku jest gorący. Co może być tego przyczyną?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 wrz 2011, 22:06

jaki masz płyn w zbiorniczku ? kolor?

Awatar użytkownika
MalyGlodek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:22
Lokalizacja: GS Słupsk

Post autor: MalyGlodek » 04 wrz 2011, 22:14

samego koloru nie sprawdziłem ale syfu w nim nie mam raczej jeśli o to chodzi bo był pół roku temu zmieniany na nowy, tylko że jak przekładałem silnik gostek w sklepie powiedział że są 2 rodzaje płynów do wspomagania możliwe że w tym zamieszaniu wziąłem niewłaściwy, wie ktoś może czym się różnią te płyny od siebie i jaki wpływ mają na pracę pompy?

w sumie co do koloru to jak był nowy to żółty albo przeźroczysty z tego co pamietam

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 wrz 2011, 22:15

oczywiście. Musisz mieć mineralny zielony o oznaczeniu G002 000 - lub jego zamiennik Febi 6162 zielony mineralny również.

Awatar użytkownika
MalyGlodek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:22
Lokalizacja: GS Słupsk

Post autor: MalyGlodek » 04 wrz 2011, 22:25

czyli co zacząć od spuszczenia tego białego gówna i zalania tego mineralnego zielonego??
to jeszcze jak spuścić płyn całkowicie z układu ??

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 wrz 2011, 22:25

niemniej jednak, objawy to już chyba padnięta pompa wspomagania, która grzeje płyn. Zalanie poprawnego nie pomoże już.

Awatar użytkownika
MalyGlodek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:22
Lokalizacja: GS Słupsk

Post autor: MalyGlodek » 04 wrz 2011, 22:29

dzięki za pocieszenie mimo wszystko może spróbuję, taniej wymienić płyn niż pompę :)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8402
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 wrz 2011, 22:31

A czym się różni budową olej mineralny G002 000 od jakiegoś innego mineralnego dla układów wspomagania?

Ciekawe czym silnik zalewasz? też oryginalnym WV 500 00 ?


Co do tematu, padnięta pompa. Można próbować z gęściejszym olejem.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 wrz 2011, 22:37

i co się rzucasz, napisałem też o FEBi mineralnym. Nigdzie nie napisałem że tylko fabryczny olej ma być. Nie wolno lać syntetycznego czerwonego.

A silniki swoje zalewam 10w60 shella oraz 20w60 motula.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 wrz 2011, 20:12

Leo pisze: Nie wolno lać syntetycznego czerwonego.
To kiedyś chyba Cie odwiedzę b2 i b4, na czerwonym mobilu latam i gitarrrra <ok>
ps. już kiedyś ten temat przerabialiśmy chyba na forum Leo co :!: :?:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 wrz 2011, 20:21

zapraszam :) będzie okazja wypić.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 08 wrz 2011, 15:19

Powiem Ci/Wam ,że z ciekawości zamienię w b2 czerwony na zielony, bo czerwony coś ucieka mi (czyt.cieknie) zobaczymy jak będzie na zielonym :-P

edit
Patrząc na stronę swag-a i wpisując moje ,,b2'' i jej dane wyskoczyło mi takie coś;
Hydrauliköl für die Zentralhydraulik, Servolenkung und Niveauregulierung (Olej hydrauliczny dla centralnego układu hydraulicznego, wspomaganie kierownicy i kontroli jazdy) oraz
Farbe grün - kolor zielony
Material Synthetik - materiałów syntetycznych
Volumen 1 Liter - Objętości 1 litra

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl