czarekj pisze:Jeżeli się postarasz to dasz radę zrobić to własnoręcznie i nawet zmieścisz się w granicach tolerancji. Ja ustawiam to na żyłkę i pion. Na górze felga ma być ustawiona 3,14 mm (B4 felga 15) głębiej niż na dole. Głębiej oznacza bliżej silnika. Oczywiście pomiar przez środek felgi przy kołach ustawionych do jazdy na wprost.

Jeżeli masz inne felgi to musisz troszkę pogłówkować z funkcją matematyczną arcsin, wyliczyć sobie odległość i wszystko się uda.
No! i o to mi chodziło

właśnie o te sznurki i poziomnice :mrgreen: kiedyś coś słyszałem na ten temat ale nie wiedziałem jak konkretnie to zrobić.
to 3,14 to kąt odchylenia koła od pionu do wewnątrz?
Ps. wiem że jak to zrobię samemu to nie będzie to poprawnie ale mam nadzieję że mi wystarczy żeby sie tu jeszcze trochę bujać

te szkoty pewnie i tak by to spiepszyli
kumplowi ustawiali tu zbieżność i dalej mu oponki zbiera.
Czarekj jak możesz to opisz mi trochę bardziej szczegółowo - dzięki
[ Dodano: 2008-05-23, 10:47 ]
Solskier pisze:krzysiek11, A tak wogóle wiesz ze mogłes zrobić wymiane i nie rozregulować geometri bo wystarczyło wyjac cała komlumne mcpersona odkrecić przy sworzni, zdjac jazma, końcówke i łacznik poczym wytargac całego mc persona wymienić sam wkład i cieszyć sie jazda. <ok>
Wiem, ale wtedy nie wiedziałem że w tych mocowaniach jest tyle luzu
