Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT LPG] sciąga w prawo

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 20 lut 2010, 09:39

tak mam to samo ale dopiero w weekend 27-28 bede robił w szkole jak chcesz to moze dam rade i bys podleciał do łodzi?

Pamiętaj ze są 2 rodzaje gum na tył i na przód i trzeba miec na wzór:(

jak nie dasz rady 27dmego to mozemy innego sie umuwić to zrobimy a w dodatku sam sobie zobaczysz jakie masz luzy na zwieszeniu :D

Godles
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 26 lis 2009, 21:38

Post autor: Godles » 20 lut 2010, 10:05

noorbi pisze: Tak, obstawiam amorka, bo gdyby łożysko górne amortyzatora się zużyło to słyszałbyś stuki.


i tutaj coś mnie zaciekawiło.... u mnie coś postukuje z przodu.... a byłem na przeglądzie to całe zawieszenie bez luzów a stukało od dłuższego czasu już. czy to może być powodem? ile kosztuje takie łożysko i gdzie je znajdę?

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 21 lut 2010, 07:47

za łozysko placiłem 12PLN ale to na bank nie to

Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

Post autor: djandres » 22 lut 2010, 21:24

koledzy mam ten sam problem , auto podczas jazdy sciaga mi na prawo . autko moje bylo 2 razy na ustawiniu zbieznosci i nadal auto sciaga moze macie jakies pomysly co zrobic aby fura szla prosto .pomozcie, trace juz wszelkie nadzieje

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 02 mar 2010, 22:48

po długich przemysleniach i naprawach wymieniłem gumy na sankach oto foto z ksiazki
Obrazek

Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

Post autor: djandres » 17 mar 2010, 20:01

kolego i co po wymianie sciaga cie jeszcze .byles uswtawic gdzies zbieznosc . jak sie teraz fura prowadzi

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 18 mar 2010, 18:17

jak dla mnie miodzio sie jezdzi wszystko OK :) czekam na lato i letnie oponki :)

Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

Post autor: djandres » 18 mar 2010, 20:23

grubby_m pisze:jak dla mnie miodzio sie jezdzi wszystko OK :) czekam na lato i letnie oponki :)
kolego grubby_m a powiedz mi czy po tej wymianie tych tujeji byles ustawic zbieznosc . jesli tak to powiedz gdzie i w jakiej cenie to robiles .prosze o odpowiedz

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 19 mar 2010, 09:11

zbierznosc sam robiłem w szkole wiec nie powiem ile ale max do 50zł aa i kup jakis odrdzewiacz i spróboj sam ruszyć śróby ten mimośrod

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 24 mar 2010, 18:35

ja dzisiaj zauważyłem u siebie że jak przyspieszam to mnie na prawo ciągnie a przy chamowaniu w lewo jak wyrzuce bieg jedzie prosto. i czy tulejki na wachaczu są gumowe to guma miękczeje z czasem bo luzu nie miały tylko się jak by troche gumy ugniatały a z drugiej strony się nbie ugniatały chyba, za mocno nie mogłem szarpać to mi9ałem autko na podnośniku niepewnie stojące i tylnie tuleje były tak samo się gumy ugniatały jak podnosiłem i czy takie coś może być przyczyną taką że ściąga prawo lewo i jak wjade w dołem lub górkę to troche wali

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 24 mar 2010, 21:41

troszke problem cie zrozumiec ale sprawdz tuleje na sankach ja je wymieniłem i mam spokój ale przy okazji wymien na wachaczu bo bedziesz miał na wierzchu.

Awatar użytkownika
tajson0909
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 12 kwie 2009, 14:09
Lokalizacja: Mielec

Post autor: tajson0909 » 26 mar 2010, 07:46

kolego jeszcze amorki by ci sie przydało wymienic bo 50 % to nie rewelacja ja wczoraj wymieniałem bo na jednym miałem 52% ana drugim 56% niby dobrze a jak je sciadnołem to sie okazało ze minimalny opor sawiały a nowe niedały sie wyciagnac ani sciskac i auto nabralo stabilnosci teraz jeszcze tył cały został do roboty oprocz chamolcow pozdro

Awatar użytkownika
Mefiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2009, 01:27
Lokalizacja: Kuj-Pom

Co do ściągania na prawo

Post autor: Mefiu » 02 gru 2010, 21:32

Ja ma taką sytuację podczas jazdy na wprost albo ściąga na prawo albo na lewo. Zbieżność była ustawiana. Ale wspomaganie jest moim zdaniem za dobre zbyt lekko się kręci i kierownice muszę trzymać by była prosto podczas jazdy bo ucieka na prawo (delikatnie) co powoduje że auto skręca w prawo. Myśle że to wina wspomagania (pompy). jak myślicie co to morze być? a podczas chamowania auto nie skręca chamuje prosto. luzów na kołach tesz niema, amory wymienione 80% na stacji kontroli wykazało . Niewiem czy może maglownica czy co????? :?: Pomocy!!! :-/

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 02 gru 2010, 21:56

jak ci za lekko kreći to wywal pompke wspomagania.
a na drodze jie było kolein albo droga nie była nachylona na jedną albo drugą strone?
luzów nie ma jak złapiesz za koła i poszarpiesz tak jak zkręcają?

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 24 sty 2011, 16:16

Ja niestety też mam problem;( Niestety po ataku zimy mam duże problemy z jazdą audikiem:-( Jak jadę na wprost i trzymam gaz to jest ok, ale gdy lekko przyhamowuję to kierat zostaje na swoim miejscu a furgon sam zbija dość ostro na lewą stronę:-( Trochę sprawdziłem i wiem tyle, że ma minimalny luz na drążkach przy maglownicy ale to raczej nie to bo tak było wcześniej. Tuleje na wahaczach nowe, końcówki drążków kierowniczych nowe, drążki stabilizacyjne też ok... :-( Sworzeń zwrotniczy jeden i drugi był wymieniany więc pewnie też jeszcze żyją :evil: Sam już nie wiem co jest powodem tego, ale zostaje mi jeszcze jedna opcja, lecz chciałbym żeby ktoś ją potwierdził. A więc mieszkam na wsi i miałem parę razy problemy z zaspami :evil: A, że amorki pozamarzane, przy wykopywaniu się z zaspy cały Macpherson razem z kołem dosyć podskakiwał i powstał dość znaczny luz na prawej górnej poduszce prawego amorka. :-? I teraz pytanie czy luz u góry może mieć aż taki wpływ na jazdę :?: I czy nie powinno być tak, że skoro to prawa strona ma luz to furka nie powinna jechać raczej na prawo?? Proszę o jakieś sugestie bo taka jazda nawet dla mnie jest niebezpieczna bo przy hamowani jestem na lewym pasie :-x Sory, że się tak rozpisałem, ale myślę, że choć trochę naświetliłem Temat.

I mała prośba... Wie ktoś może ile mogą kosztować drążki kierownicze :?: Bo na alledrogo :-D nie ma niestety albo słabo szukam. Z góry dzięki :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl