[B4 ABT LPG] sciąga w prawo
Może trochę odkopie temat ale też mam mały problem. Otóż samochodu aż tak mocno nie ściąga ale jak puszcze kierownice to widzę jak się lekko skręca w prawo i niesie go w prawo. Dodam że zbieżność itp było ustawiane. Wiele części też już było wymienione a problem ciągle występuje.
Dodam że puszczam kierownice na prostej, równej drodze.
Dodam że puszczam kierownice na prostej, równej drodze.
Pomogę nie pomogę , ale też cośkolwiek miałem z tym ściąganiem .
Otóż 11 lat temu jak kupiłem swoje Audi , trzeba było w mig wymieniać opony bo wcale nie miały bieżnika i do tego każda była z innej parafii .
Więc jako bidota nie poszedłem po nufki , tylko na szrot po używki .
Ładne i tanie się trafiły bo ok. 6 mm. bieżnika i tak turlałem się na nich 9 !! lat . Miały jednak taką urodę , że trzeba było na nich trzymać prawie idealne ciśnienie ( chodzi o przód ) . Jakakolwiek różnica na minus ZWŁASZCZA w prawym kole powodowała ciągnięcie na pobocze i do rowu .
Przyzwyczaiłem się że ten typ tak ma , i starałem się żeby było równo , a jak zapomniałem dopompować to trzymałem mocniej kierę i się jechało .
W końcu po tych 9-u latach trzeba było wymienić na nowe używane i stał się cut .
Mogę mieć w jednym kole 0.1 MPa ( 1 bar = 1 at. ) , a w drugim 2 atmosfery i żadnego ściągania w żadną stronę nie ma .
Co to było i co jest nie wiem . Dodam , że opon nie darło .
I tak to jest z tymi ałtami .
Otóż 11 lat temu jak kupiłem swoje Audi , trzeba było w mig wymieniać opony bo wcale nie miały bieżnika i do tego każda była z innej parafii .
Więc jako bidota nie poszedłem po nufki , tylko na szrot po używki .
Ładne i tanie się trafiły bo ok. 6 mm. bieżnika i tak turlałem się na nich 9 !! lat . Miały jednak taką urodę , że trzeba było na nich trzymać prawie idealne ciśnienie ( chodzi o przód ) . Jakakolwiek różnica na minus ZWŁASZCZA w prawym kole powodowała ciągnięcie na pobocze i do rowu .
Przyzwyczaiłem się że ten typ tak ma , i starałem się żeby było równo , a jak zapomniałem dopompować to trzymałem mocniej kierę i się jechało .
W końcu po tych 9-u latach trzeba było wymienić na nowe używane i stał się cut .
Mogę mieć w jednym kole 0.1 MPa ( 1 bar = 1 at. ) , a w drugim 2 atmosfery i żadnego ściągania w żadną stronę nie ma .
Co to było i co jest nie wiem . Dodam , że opon nie darło .
I tak to jest z tymi ałtami .
Po pierwszo są to opony kierunkowe a po drugo są nowe dlatego się pytam co to może być. Bo jeśli ten typ tak ma to trochę nie fajnie. O ile po okolicy jak jeżdżę to aż tak mocno nie przeszkadza ale w dłuższej trasie potrafi zmęczyć. Dodam że dzieje się to zarówno na letnich jak i na zimowych. Oraz to że przed każdym sezonem zawsze je wyważam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 gru 2012, 11:19
- Lokalizacja: sosnowiec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 gru 2012, 11:19
- Lokalizacja: sosnowiec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 gru 2012, 11:19
- Lokalizacja: sosnowiec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 gru 2012, 11:19
- Lokalizacja: sosnowiec