[B4 ABT LPG] sciąga w prawo
- grubby_m
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
- Lokalizacja: kutno / łódzkie
- Kontakt:
[B4 ABT LPG] sciąga w prawo
Witam
Mam taki problem iż podczas przyspieszania [tak że gaz wciśnięty do dechy] przód auta się unosi i czuje ze mnie ściąga w prawo podobnie jest z hamowaniem. Prawdopodobnie ktoś juz by mnie zje... że zbieżność szarpaki itp.
Niestety ale ze zbieżność i szarpaków wróciłem i jest rewelacyjnie zero luzów, a gumy na wahaczu wymieniłem miesiąc temu podobnie jak końcówki drążka oraz łącznik stabilizatora i gumy mc-persona.
Jednak diagnosta kazał mi zbadać mc-persona bo jemu się nie podoba, i prosiłbym o jakiś schemat budowy w b4 jak to wygląda bo może ja cos źle złożyłem jak robiłem??
No i mam malutki luz na maglownicy ale wg książki można skręcić śrubę troszkę mocniej i będzie OK.
A wiec co może być przyczyną ściągania?
I czy macie jakiś schemat mc-persona w 80 B4
Mam taki problem iż podczas przyspieszania [tak że gaz wciśnięty do dechy] przód auta się unosi i czuje ze mnie ściąga w prawo podobnie jest z hamowaniem. Prawdopodobnie ktoś juz by mnie zje... że zbieżność szarpaki itp.
Niestety ale ze zbieżność i szarpaków wróciłem i jest rewelacyjnie zero luzów, a gumy na wahaczu wymieniłem miesiąc temu podobnie jak końcówki drążka oraz łącznik stabilizatora i gumy mc-persona.
Jednak diagnosta kazał mi zbadać mc-persona bo jemu się nie podoba, i prosiłbym o jakiś schemat budowy w b4 jak to wygląda bo może ja cos źle złożyłem jak robiłem??
No i mam malutki luz na maglownicy ale wg książki można skręcić śrubę troszkę mocniej i będzie OK.
A wiec co może być przyczyną ściągania?
I czy macie jakiś schemat mc-persona w 80 B4
Pewnie sprawdzałeś ale zobacz ciśnienie w kołach.
Chociaż ja podejrzewam amortyzator, tak jakby nie trzymał.
Nic z niego nie cieknie ?
Nie buja zbyt długo po wjechaniu na dołek ?
Tak, obstawiam amorka, bo gdyby łożysko górne amortyzatora się zużyło to słyszałbyś stuki.
Maglownica raczej nie będzie przyczyną. Ten luz jak jest zbyt duży nie zniwelujesz samą śrubą.
Takie schematy znalazłem :
Chociaż ja podejrzewam amortyzator, tak jakby nie trzymał.
Nic z niego nie cieknie ?
Nie buja zbyt długo po wjechaniu na dołek ?
Tak, obstawiam amorka, bo gdyby łożysko górne amortyzatora się zużyło to słyszałbyś stuki.
Maglownica raczej nie będzie przyczyną. Ten luz jak jest zbyt duży nie zniwelujesz samą śrubą.
Takie schematy znalazłem :
To ze auto się unosi przy przyspieszaniu to jest raczej normalne. Bardziej szukał bym winy w tym iż auto mogło zostać kiedyś uderzone... Mam podobna sytuacje. U mnie wygląda ona następująco zbieżność jest ustawiona perfekt ale niestety kąt jednego koła nie może zostać ustawiony prawidłowo. Ma to związek z tym iż auto miało kiedyś dzwona i niestety nie da się tego zrobić. Mechanik mój doszedł do tego po otworach w Macphersonie które zostały rozwiercone trochę w bok. Dzięki temu mogli macpera ustawić tak jak im się podobało . Chodzi mi tu o te dwa otwory pod kielichem. U mnie szciąga na prawo i niewazne jak koła sa dopompowane. Całe zawieszenie mam wymienione łacznie z poduchami pod macpersonami i innym duperelami.
Chyba ze masz 100% pewność ze auto jest bezkolizyjne, to Ci nie pomogę.
Pozdrawiam
Chyba ze masz 100% pewność ze auto jest bezkolizyjne, to Ci nie pomogę.
Pozdrawiam
- grubby_m
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
- Lokalizacja: kutno / łódzkie
- Kontakt:
amorki były sprawdzane i jest 50%noorbi pisze:kolczu pisze:To ze auto się unosi przy przyspieszaniu to jest raczej normalne.
Racja normalne ale w minimalnym zakresie ( no chyba że ktoś ma 300 KM ).
Ale jeśli grubby_m, pisze że mu się ten przód unosi to zrozumiałem, że nadmiernie, co świadczy o padniętych amorkach.
- grubby_m
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
- Lokalizacja: kutno / łódzkie
- Kontakt:
bylem u specjalisty od 80-tek i gdy powiedziałem co wymieniłem i jak auto sie zachowuje to stwierdził zbierznośc, ja mu na to ze dopiero co ustawiona, a on wskazał mi stacje djagnostyczna na której ustawiałem i zgadl bo tam hu----wo robi gość takie zeczy i w przyszłym tyg jade na inną
[ Dodano: 2010-02-13, 19:09 ]
jak chcesz cos zrobić dobrze zrób to sam. Dziś byłem w szkole i byłem na szarpakach i juz wiem co w trawie piszczy a raczej co mnie ciągnie tam gdzie nie powinno
Na szarpakach dowiedziałem się ze zawieszonko jest jak nowe tylko gumy na sankach sa do wymiany co prawda tylko dwie ale 27-go bede wymieniał komplecik zeby nie miec problemu puźniej
[ Dodano: 2010-02-13, 19:09 ]
jak chcesz cos zrobić dobrze zrób to sam. Dziś byłem w szkole i byłem na szarpakach i juz wiem co w trawie piszczy a raczej co mnie ciągnie tam gdzie nie powinno
Na szarpakach dowiedziałem się ze zawieszonko jest jak nowe tylko gumy na sankach sa do wymiany co prawda tylko dwie ale 27-go bede wymieniał komplecik zeby nie miec problemu puźniej
koledzy powiedzcie mi ja ustawiona mialem zbieznosc 2 razy w roznych zakladach w Łęczycy w województwie łódzkim ( oczywiście nie polecam LACH , JURA ) i moja audika dalej sciga w prawo jak sciagala a oni sie zarzekaja ze zbieznosc jest ustawiona na 100 % dobrze a auto sciaga . opony nowe , klocki nowe , tuleje wahaczy nowe , łaczniki stabilizatorów nowe , tylko tuleje sanek te tylne sa troszke wywalone . czy one maja jakis wplyw na sciaganie