Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Wyje pompa wspomagania na dużym mrozie plus pian

ODPOWIEDZ
hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

[B4 1.9 1Z] Wyje pompa wspomagania na dużym mrozie plus pian

Post autor: hubert26w » 02 lut 2017, 22:27

Witam! Jak w temacie. Zauważyłem z miesiąc temu że jest piana w zbiorniku od wspomagania więc postanowiłem wymienić płyn. Zapałem hipola minerał i niby pompa się trochę wyciszyła ale teraz jest gorzej :/ Wcześniej przy większym mrozie wyła pompa może przez min i potem oki. Teraz przy ponad 10 na minusie wyje prawie cały czas i w zbiorniku znowu piana :/ . Od 2 dni dodatkowo jakieś syczenie jakby z magla. Jak ruszę kiera to cisza a jak nie ruszaj to syczy :/ Czekam na sensowne porady bo nie chcę pochopnie np wymieniać od razu pompy :/

Awatar użytkownika
Dawid1995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 13 wrz 2016, 13:05
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Dawid1995 » 03 lut 2017, 08:42

Może nie spuściłeś dokładnie starego oleju do wspomagania, więc zmieszał się on z hipolem (oleje do układów wspomagania nie są mieszalne), powstała tzw. kaszka i zapchało się coś?? a swoją droga nie lej hipola :/

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 lut 2017, 09:10

Nie ma olejów nie mieszalnych.

Awatar użytkownika
Dawid1995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 13 wrz 2016, 13:05
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Dawid1995 » 03 lut 2017, 09:30

Jarewa, zasięgnij wiedzy...
http://magazynauto.interia.pl/porady/ek ... Id,1356113
Jarewa pisze:Nie ma olejów nie mieszalnych.
zmieszać można, objawy nie wystąpią od razu, lecz prędzej czy później narobi bałaganu.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 lut 2017, 10:05

Jakiego bałaganu? jeżeli wlał tej samej klasy i podobny to tylko troszkę zmieni się specyfikacja i nic więcej, co innego gdyby wlał 75W90 hipol do wspomagania gdzie wymagany jest 10W,5W , z olejami nie ma problemów z mieszaniem trzeba tylko pamiętać że się pogorszy specyfikacja i tylko tyle. Mineralne z syntetycznymi też się mieszają.

A co do tematu to tylko dwie opcje albo walnięta pompa albo za gęsty olej. Ale piana mnie martwi bo to wskazuje na uszkodzoną pompę lub niedrożny nieszczelny przewód ssacy.

A po drugie to autor by podał pełna specyfikacje co wlał.

Awatar użytkownika
Dawid1995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 13 wrz 2016, 13:05
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Dawid1995 » 03 lut 2017, 10:16

Jarewa pisze:jeżeli wlał
No właśnie, jeżeli wlał rotfl o to właśnie chodzi :-D

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 03 lut 2017, 21:16

Dzięki za porady ;-) Jutro obczaje to syczenie bo jest bardzo irytujące :/ Wjadę na kanał to może się coś rozjaśni? Bardziej to słychać w środku bo w komorze silnika jest trochę za glosno :/ Im bliżej grodzi przy pedałach to głośniej. Ogólnie to przy zmianie płynu odpiąłem węże od zbiorniczka i dałem zasilanie do nowej litrówki i a powrót do wiadra. Poszedł czerwony to wył silnik. Potem wyczyściłem zbiorniczek zapiąłem węże ipo zabiegu. Może coś nie tak zrobiłem?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 lut 2017, 21:32

Lepiej byłoby zalać go Febi'm zielonym mineralnym.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 04 lut 2017, 19:21

To jest więcej jak pewne ;-) . Tylko tak samo to zrobić? Czy może na zgaszonym silniku odpiąć oba węże przy pompie i kręcić kierą aż wsio spłynie i dopiero wtedy zalać febim?

[ Dodano: 2017-02-04, 19:21 ]
Wjechałem na kanał i nic nowego. Wygląda to tak jakby powietrze z tłoczyska magla uciekało :/ Co wy na to?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga