[B4 ABK] Nie bój się swojego przepływomierza :)
Żeby mieć pewność trzeba by odciąć początek , lub koniec warstwy i wszystkie oporniki , a tego nie zrobię :->
Ale na 99,9 % jest to warstwa oporowa do której po drodze za pośrednictwem ślizgacza dołączany jest nieco zawiły szeregowo-równoległy układ rezystancji.
Wypadkowa oporność całości na końcówkach 3 i 4 to ok 560 omów.
Natomiast między końcówkami 2 a 4 zmienia się w ten sposób , że rośnie do max 1,6 kOm i pod koniec ruchu klapki spada do 600 omów.
Sprawdzone na włączonym zapłonie oscyloskopem - idealna regulacja poziomu VDC od 0 do niespełna 4,5 V.
Nagrałem krótkie wideo z testu komórką , ale nie wiem jak to tutaj wstawić [/b]
Ale na 99,9 % jest to warstwa oporowa do której po drodze za pośrednictwem ślizgacza dołączany jest nieco zawiły szeregowo-równoległy układ rezystancji.
Wypadkowa oporność całości na końcówkach 3 i 4 to ok 560 omów.
Natomiast między końcówkami 2 a 4 zmienia się w ten sposób , że rośnie do max 1,6 kOm i pod koniec ruchu klapki spada do 600 omów.
Sprawdzone na włączonym zapłonie oscyloskopem - idealna regulacja poziomu VDC od 0 do niespełna 4,5 V.
Nagrałem krótkie wideo z testu komórką , ale nie wiem jak to tutaj wstawić [/b]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
Re: [Audi 80 B4 ABK] Nie bój się swojego przepływomierza :)
Jakie są prawidłowe te w/w charakterystyki?4pietro4 pisze: - rezystancja czujnika temp powietrza zgodna z charakterystyką ,
- rezystancja potencjometru zgodna z charakterystyką
-
- Forum Audi 80
- Posty: 286
- Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
- Lokalizacja: Sląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 paź 2008, 14:10
Witam.
Jestem nowy to od razu przepraszam za wpadki.
ABK avant 95 rok, jes to mój pierwszy samochód marki Audi, na początku wydałał mi się 'super mocny'. Ale po 'przetestowaniu' kilku innych samochodów wydaje mi si się że ABK które mam, ma jednak za mało mocy, nie jest to silnik który po naciśnieciu pedału gazu wręcz ciągnie kierowcę do przodu, czy to jest normalne? Jestem z Rzeszowa jeśli ktoś ma podobny problem, zapraszam, może wspólnie rozwiążemy problem.
[ Dodano: 2008-12-31, 23:38 ]
Dodam iż zmieniłem już rozrząd (mam nadzieję że u dobrego mechanika?) kopułkę, palec oraz świecę. Ale mimo wszystko mam wrażenie iż moja "mała" ma niezbytz satysfakcjonujące przyśpieszenie. Pali w mieście około 13 l/LPG. DUŻO?
[ Dodano: 2008-12-31, 23:45 ]
Koledzy mam sprawę. Polećcie mi jakiegś dobrego mechanika do naszych niuniek w okolicach Rzeszowa, chce aby mi ustawił zapłon w ABK. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2008-12-31, 23:48 ]
Pozdrawiam , bawcie się Panowie
Jestem nowy to od razu przepraszam za wpadki.
ABK avant 95 rok, jes to mój pierwszy samochód marki Audi, na początku wydałał mi się 'super mocny'. Ale po 'przetestowaniu' kilku innych samochodów wydaje mi si się że ABK które mam, ma jednak za mało mocy, nie jest to silnik który po naciśnieciu pedału gazu wręcz ciągnie kierowcę do przodu, czy to jest normalne? Jestem z Rzeszowa jeśli ktoś ma podobny problem, zapraszam, może wspólnie rozwiążemy problem.
[ Dodano: 2008-12-31, 23:38 ]
Dodam iż zmieniłem już rozrząd (mam nadzieję że u dobrego mechanika?) kopułkę, palec oraz świecę. Ale mimo wszystko mam wrażenie iż moja "mała" ma niezbytz satysfakcjonujące przyśpieszenie. Pali w mieście około 13 l/LPG. DUŻO?
[ Dodano: 2008-12-31, 23:45 ]
Koledzy mam sprawę. Polećcie mi jakiegś dobrego mechanika do naszych niuniek w okolicach Rzeszowa, chce aby mi ustawił zapłon w ABK. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2008-12-31, 23:48 ]
Pozdrawiam , bawcie się Panowie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 mar 2009, 18:50
Witam jestem nowy witam wszystkich ABK - (gaz Brc-blitz porażka)
Chciałbym sie podłączyc do tematu odnośnie przepływki.
Również miałem przygody ze szczekającym gazem, przepływka reanimowana regulowałem ją tzw. na oko. Na początku postu było cos o sprawdzenie tego vagiem (posiadam i chciał bym spr. to czy jest ok ustawione). I pytanie nie wiem czy dobrze to rozumuje bo prześwieciłem posty odnośnie lambdy i przepływek, jeśli jest dobrze ustawiona do lambda powinna dawać sygnał ok. 0,5 V (to jest prawidłowe wskazanie składu mieszanki)?????????????
z góry dzięki
Chciałbym sie podłączyc do tematu odnośnie przepływki.
Również miałem przygody ze szczekającym gazem, przepływka reanimowana regulowałem ją tzw. na oko. Na początku postu było cos o sprawdzenie tego vagiem (posiadam i chciał bym spr. to czy jest ok ustawione). I pytanie nie wiem czy dobrze to rozumuje bo prześwieciłem posty odnośnie lambdy i przepływek, jeśli jest dobrze ustawiona do lambda powinna dawać sygnał ok. 0,5 V (to jest prawidłowe wskazanie składu mieszanki)?????????????
z góry dzięki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 20:20
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
dzisiaj wrocilem z proby regeneracji przeplywki, opisze jak u mnie to wygladalo...
zaczne od objaw - czyli dlaczego wogole zaczolem sie za to brac..
gaz kiedys strzelil 2-3 razy(byl zalozony pierscien anty wybuchowy wiec "obrazenia" nie byly takie duze) objawy byly takie ze silnik na gazie chodzil elegancko natomiast na benzynie na wolnych obrotach trzymal 980 obrotow natomiast silnik jakby sie krztusil, mial na male obroty.poza tym obroty falowaly (tylko na pb)
wymienialem wczesniej sonde i krokowy wiec po przzeczytaniu tego artykulu postanowilem cos z ty zrobic..
na poczatku wyjolem przeplywke i ogladalem klapke. klapka nie ocierala o scianki no i lekko chodzila(wiec wykluczylem mozliwosc uszkodzenia klapki) . dobralem sie do gornej czesci czyli potencjometru(nie wiem czy to wlasciwa nazwa). kolega mi mowil ze kiedy w takiej przeplywce po wybuchu zablokowala sie strzalka potencjometru..wystarczylo ja ruszyc i wszystko gralo. u mnie strzalka chodzila dobrze.
dochodzac do sedna :mrgreen: na wylaczonym silniku strzalka byla minimalnie za wysoko..widac to bylo po wytartych sladach na tych czarnych paskach na plytce(znow profesjonalne okreslenie :lol: ) wystarczylo odkrecic srobke , ustawic strzalke w odpowiedniej pozycji(na wczesniejszych zdjeciach w tym temacie strzalka jest ustawiona wlasciwie) no i teraz tylko sie cieszyc :mrgreen:
za zaoszczedzone pieniadze za regeneracje mozemy isc na napawajac sie tym ze zrobilismy cos sami
zaczne od objaw - czyli dlaczego wogole zaczolem sie za to brac..
gaz kiedys strzelil 2-3 razy(byl zalozony pierscien anty wybuchowy wiec "obrazenia" nie byly takie duze) objawy byly takie ze silnik na gazie chodzil elegancko natomiast na benzynie na wolnych obrotach trzymal 980 obrotow natomiast silnik jakby sie krztusil, mial na male obroty.poza tym obroty falowaly (tylko na pb)
wymienialem wczesniej sonde i krokowy wiec po przzeczytaniu tego artykulu postanowilem cos z ty zrobic..
na poczatku wyjolem przeplywke i ogladalem klapke. klapka nie ocierala o scianki no i lekko chodzila(wiec wykluczylem mozliwosc uszkodzenia klapki) . dobralem sie do gornej czesci czyli potencjometru(nie wiem czy to wlasciwa nazwa). kolega mi mowil ze kiedy w takiej przeplywce po wybuchu zablokowala sie strzalka potencjometru..wystarczylo ja ruszyc i wszystko gralo. u mnie strzalka chodzila dobrze.
dochodzac do sedna :mrgreen: na wylaczonym silniku strzalka byla minimalnie za wysoko..widac to bylo po wytartych sladach na tych czarnych paskach na plytce(znow profesjonalne okreslenie :lol: ) wystarczylo odkrecic srobke , ustawic strzalke w odpowiedniej pozycji(na wczesniejszych zdjeciach w tym temacie strzalka jest ustawiona wlasciwie) no i teraz tylko sie cieszyc :mrgreen:
za zaoszczedzone pieniadze za regeneracje mozemy isc na napawajac sie tym ze zrobilismy cos sami